| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Programa "Efecte mirall" |
| << < (7/21) > >> |
| revaivalero_dj:
--- Cita de: Weßune en 13/04/05, 18:45:09 pm ---Está claro que el programa nos deja contrastar las diferentes personalidades de la juventud con este programa. Es una buena idea poner al notas de turno q se juega la vida y la de los demas con su pepino a 150 x la autovia y a la vez, a una persona que por culpa de alguien como ese, está en silla de ruedas. Refleja claramente la visión de la juventud de hoy en dia, en todos sus aspectos. Aver si nos damos cuenta de más de una cosa... --- Fin de la cita --- Cierto es ::) |
| PTT-future-:
Com sempre una vergonya la imatge que es dona de nosaltres, que me la pela, en el fons inclus m'agrada.. pero bueno,el problema ja no es que a la tele surti un tio imitant el neng, sino que surti un neng de veritat, en serio que a la meva mare se li queia la cara de vergonya, i em deia: veus com tots els que us agrada sou aixi, tu deus ser l'unic "normal". pero bueno, en fi.. el que trobo pitjor era l'actitud del chaval en el cotxe, aixo si que és lamentable, sabent que surtirà per la tele i tal que encara vagi fardant de fer el capullo amb el cotxe.. |
| ABYSS:
--- Cita de: PTT-future- en 13/04/05, 19:10:07 pm ---Com sempre una vergonya la imatge que es dona de nosaltres, que me la pela, en el fons inclus m'agrada.. pero bueno,el problema ja no es que a la tele surti un tio imitant el neng, sino que surti un neng de veritat, en serio que a la meva mare se li queia la cara de vergonya, i em deia: veus com tots els que us agrada sou aixi, tu deus ser l'unic "normal". pero bueno, en fi.. el que trobo pitjor era l'actitud del chaval en el cotxe, aixo si que és lamentable, sabent que surtirà per la tele i tal que encara vagi fardant de fer el capullo amb el cotxe.. --- Fin de la cita --- Lo mejor es que el no creé que está quedando como un capullo, el cree que dirán: "madre mia como mola, que tio más guia nennnnnng", es decir mentalidad infantil... Pero bueno, eso no entiende ni de musica ni de colores ni de nacionalidades quien es así puede ser makinero, technofilo, housero...etc...etc... pero siempre pillamos nosotros... :-\ |
| DJToXiK:
--- Cita de: PTT-future- en 13/04/05, 19:10:07 pm ---Com sempre una vergonya la imatge que es dona de nosaltres, que me la pela, en el fons inclus m'agrada.. pero bueno,el problema ja no es que a la tele surti un tio imitant el neng, sino que surti un neng de veritat, en serio que a la meva mare se li queia la cara de vergonya, i em deia: veus com tots els que us agrada sou aixi, tu deus ser l'unic "normal". pero bueno, en fi.. el que trobo pitjor era l'actitud del chaval en el cotxe, aixo si que és lamentable, sabent que surtirà per la tele i tal que encara vagi fardant de fer el capullo amb el cotxe.. --- Fin de la cita --- Esque el problema es això, es gent que no té vergonya ni la coneix, no entenc com pot haver-hi gent així.. Asobre posa bumping i altres estils que no tenen res a veure amb la màkina i diu que li agrada la màkina.. nose nose.. em fa pena aquesta gent. |
| Rayben:
Yo el programa este, lo vi ya a la parte final asi k no pude ver al Carlos.. X cierto el Carlos este, me recuerda, almenos tiene un aire, al Perch, con todos mis respetos claro esta..xDD Webs preferides--> yonkis.com & petardas.com xDDDDDDDDDD |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |