oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: despres de pujar 7 anys i pico..ULTIM DIA(MEU)!!  (Leído 2246 veces)
Kary
Visitante

Email
« Responder #15 en: 22/03/05, 00:15:41 am »

Bueno PTT jo no fa molt q et conec xo alla estarem x la teva dspedida!  ;)
clark 5

MAKINA FOREVER

Email
« Responder #16 en: 22/03/05, 00:17:16 am »

molta sort en la teva nova etapa!!! q vagi be i esperem veure't algun dia per la santa casa!!

una abraçada...
^^LaUrA^^

que glam!!

Email
« Responder #17 en: 22/03/05, 00:24:17 am »

Molta sort PTT!! Et trobarem molt a faltar..  :'( ets una gran persona i gran amic!! Desitjo k tinguis sort allà on vagis i sobre tot no t'oblidis mai de tota la gent k deixes aki. Un petó molt fort!!
chuka
Visitante

Email
« Responder #18 en: 22/03/05, 14:22:34 pm »

me kedo coja, se va uno de mis caballeros  :'(

ptt, no me gustan las despedidas, aunq se q esta es un hasta pronto no olvidare los ratos contigo: la caravana canfanguera hasta la tierra del mueble, nuestros debates politicos, mis fiestas clandestinas junto al clan future, tus discursos, tu gabardina, nuestros bailes antiguos.... en fin.. muchas cosas q se quedan junto a ti en mi corazon ,te echare de menos ptt   :-*

pd_ ens veiem dissabte  ;)

Dj$h4r0n

Registro: 01-11-04
Facebook:

Email
« Responder #19 en: 22/03/05, 17:36:25 pm »

Weno pos yo tmpc te conozco xo.... espero k te vaya to mu  bien y k vayas onde vayas te acuerdes del xque y difundas la cultura makinera a akellos k no la conocen xD
Yufli

Registro: 12-09-03
.:Next Level:.

Email
« Responder #20 en: 23/03/05, 11:35:05 am »

ostia!!!! la verdad es k yo no te conozco mucho, bueno la verdad es k solo
hable contigo un dia en el xque (el dia k tuviste la pelea) y tubimos una charla aunk
no se si te acordaras....  :-\

p.d.: pues a ver si nos vemos este sabado y nos tomamos algo, estas invitado!!!
xquesiano04
Visitante

Email
« Responder #21 en: 23/03/05, 23:30:27 pm »

seguro q no sera tu ultimo dia y mira q no te conozco pero seguro q aunq creas q no, algun dia volveras aunq  solo sea para recordar tus buenos momentos vividos en la santa casa.
YURIMA_

Registro: 18-07-03

Email
« Responder #22 en: 24/03/05, 00:16:05 am »

Ptt la Silvia i jo estarem allà!! , no serà com al Future, però com diu el Chino has escollit un dia i a més una remember que crec que farà història.. i bé només dir que m'enrecordaré sempre dels teus consells en aquella etapa.. bé ja saps ... Fins dissabte!!! ;)
Ruby_G
Visitante

Email
« Responder #23 en: 24/03/05, 00:48:18 am »

Ptt germa m'agradaria ser-hi encara q no crec q puji x problemes de transport encara q espero veuret el divendres a la festa de st feliu...
Ets una de les poques persones q es preocupa pels demes a part de ser una bellisima persona i un gran liante!!!(en el sentit de la festa) gracies x habernos obert les portes del future jejeje!gracies x tot ptt...diumenge si et vols pasar x llavaneres tas convidat a la festa de me casa...xD
ReMiuS

Registro: 05-08-04
Mucho tiempo despues...

Email
« Responder #24 en: 24/03/05, 01:15:40 am »

Siempre se van los mejores... xd

PTT, fa poc que et conec però ja t'ho vaig dir un cop i ho repeteixo, tu ets una persona a la que aprecio molt i em sap greu que t'en vagis i tal, però cadascú té el dret a fer el vulgui amb la seva vida, hi ha qui fa una cosa i hi ha qui fa una altre...

Ja saps que jo no tinc forma de pujar al Xque, de fet em sembla que és el primer cop que escric aquí jaja x'D però també suposo que ja saps que m'agradaria ser allà aquest dissabte... espero com a mínim poder veure't aquest divendres al Roses de St Feliu xDDD La cambrera també et trobarà a faltar.

Jo et dec molt per haver-me ajudat amb el TR i perquè he aprés coses de tu en poc temps que potser no hauria aprés en més temps, ni tampoc hauria descobert de més aprop el ITT ni el Hardtrance, ni hauria pogut estar en una festa d'aquestes privades amb gent que fan que hi hagi un ambient similar a una familia de veritat.

Suposo que molts et trobarem a faltar, et desitjo que et vagi bé de veritat. Espero que ens vagis informant de com et va per allà si ho creus convenient x'D i si coneixes una rossa escocessa passans la fotO !! xD El dia que tornis ja ens ensenyaràs la teva faldeta a quadres escocessa ^^

Fins aviat, et trobaré a faltar ! =(
_Could

Registro: 26-09-03

Email
« Responder #25 en: 24/03/05, 11:33:41 am »

bueno ptt yo tb estare alli xDD

per cert com tornis a dir lo del mes flequillo a la cavina del future men vaig xD
dj_doblon

Registro: 05-05-03
RAVER

Email
« Responder #26 en: 24/03/05, 14:26:32 pm »

ostres no ho sabia ptt , espero k et vagi de puta mare,y ke sapigues que mai oblidare el future ,gracies x haver fet possible aquelles boges nits  :) una abraçada
Páginas: 1 [2]   Ir Arriba   Imprimir