MAKINA > MAKINA: GENERAL
k MELodia Os la pone MAs Dura xD
<< < (2/13) > >>
Enzyme-X:
De estos el Vertigo, pero de todos el que me la pone que incluso me duele y mis calzoncillos se declaran en huelga indefinida por opresión, sin duda es el From Darkness  [amor] [fuck]
Mellow-d:
a mi el vertigo y despues el aniger, el vertigo xk para mi ese tema es como un "hijo" xk lo conozco dsd k nacio en la mante del sr raul lokura y uff m encantaba ya cuando era una simple maketiya y deseaba verlo asi komo una produccion del sr reke
Enzyme-X:

--- Cita de: mastersystem en 26/01/05, 18:35:40 pm ---k es un proxy...es k jo del llenguatge de internet no tinc ni zorra :-[

--- Fin de la cita ---

Pos mira, tu tens una IP (internet protocol) k es una especie de remitent. Quan et banegen del makination impedeixen que de des d'aquesta IP es registrin mes usuaris o s'escrigui.

Els proxies son una 'especie d IPs' (kedat amb el concepte) que te les pots anar canviant.

Es com si en un bar impedissin l'entrada a qualsevol persona que visques a Barcelona i tu entressis posant al DNI que vius a Madrid. Mes o menys es aixo xd
-=K@rMoNa=-:
Rolo - Endorphin. Tremenda
mastersystem:

--- Cita de: .>CDJ Ciriliox<. en 26/01/05, 18:42:57 pm ---
--- Cita de: mastersystem en 26/01/05, 18:35:40 pm ---k es un proxy...es k jo del llenguatge de internet no tinc ni zorra :-[

--- Fin de la cita ---

Pos mira, tu tens una IP (internet protocol) k es una especie de remitent. Quan et banegen del makination impedeixen que de des d'aquesta IP es registrin mes usuaris o s'escrigui.

Els proxies son una 'especie d IPs' (kedat amb el concepte) que te les pots anar canviant.

Es com si en un bar impedissin l'entrada a qualsevol persona que visques a Barcelona i tu entressis posant al DNI que vius a Madrid. Mes o menys es aixo xd

--- Fin de la cita ---
qda FORÇA CLAR, MERCI
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa