MAKINA > MAKINA: GENERAL
Anecdotas GRACIOSAS de la FIESTA, vuestra FIESTA.
<< < (25/52) > >>
PTT-future-:
allà sobre l'any 98 o 99, no recordo, estavem amb uns amics a la sala vip de l'up&down, o sigui la sala up, hi havien jugadors coneguts i tal, total que apareix el padre apeles per allà, i començo a parlar amb ell, ja que ell havia tingut un profe d'escola que també em va donar classes ami.. total que el tiu diu que li molaria anar a la sala de sota pero que li fa cosa per la gent.. total que amb un colega meu i jo li diem: josep! et fem de segurates... portavem els walkmans a sobre, i ens vam posar els auriculars com si fossin pinganillus, i el vam anar "escoltant" per la sala down...jejeje el pitjor es que en teoria el tiu volia que el protegissim per si s'acostava molta gent, pero el cabró estava tota l'estona buscant a nenes per brindar amb ell... la polla...
ReMiuS:

--- Cita de: PTT-future- en 08/01/05, 19:09:50 pm ---allà sobre l'any 98 o 99, no recordo, estavem amb uns amics a la sala vip de l'up&down, o sigui la sala up, hi havien jugadors coneguts i tal, total que apareix el padre apeles per allà, i començo a parlar amb ell, ja que ell havia tingut un profe d'escola que també em va donar classes ami.. total que el tiu diu que li molaria anar a la sala de sota pero que li fa cosa per la gent.. total que amb un colega meu i jo li diem: josep! et fem de segurates... portavem els walkmans a sobre, i ens vam posar els auriculars com si fossin pinganillus, i el vam anar "escoltant" per la sala down...jejeje el pitjor es que en teoria el tiu volia que el protegissim per si s'acostava molta gent, pero el cabró estava tota l'estona buscant a nenes per brindar amb ell... la polla...

--- Fin de la cita ---
xD tu no taprovecharias PTT de ser famoso y conocido ? ;)
dj Will:
para mi fue graioso
--- Cita de: dj Will en 08/01/05, 16:05:40 pm ---ombre, yo volviendo de una rave nos estampemos de boca en una rotonda, el coche sinestro, no se murio nadie i eso que ibamos a 80 y si atar los de atras, vinieron los mosus i ala 0'7 de alcol a la sangre XD

--- Fin de la cita ---

--- Cita de: BYöN3 en 08/01/05, 17:43:40 pm ---GRACIOSAS!!!! ;)
Q desgracias hay muxas!!

--- Fin de la cita ---

PAra mi fue gracioso!!! porque llevaba una pea...para el q le retiraron el carnet no tanto pero a mi me dio por reirme XD
·SaNDrA·:
ufff cosas paranoicas....muchisimas: ver to el xque lleno de ancianos,lo del pinganillo,a ciclistas tmb,ver robots en el podium del xque,chabalas desnudas q en verdad ivan con pantalones blancos...,pero lo mejor de to fue lo de la manada de bollicaos en patinete corriendo detras de la gente xDDDDDDDDDD,y asi muchas mas.
dj Will:

--- Cita de: churri xquesiana en 09/01/05, 14:42:42 pm ---ufff cosas paranoicas....muchisimas: ver to el xque lleno de ancianos,lo del pinganillo,a ciclistas tmb,ver robots en el podium del xque,chabalas desnudas q en verdad ivan con pantalones blancos...,pero lo mejor de to fue lo de la manada de bollicaos en patinete corriendo detras de la gente xDDDDDDDDDD,y asi muchas mas.

--- Fin de la cita ---

que te tomaste pa ver eso? ya tmb kieru!!! XD es peia
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa