| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Robert Miles - Fable |
| << < (4/8) > >> |
| The Crow:
--- Cita de: PTT-future- en 30/12/04, 12:24:54 pm ---Quan va sortir el fable, vaig escoltar per la radio una versió del mateix tema cantada per una tia.. algu el té? el pot penjar? --- Fin de la cita --- Quan trobi un moment el passo al ordinador, que aquesta versió surt al vinil original i jo el tinc ;) |
| fliu:
vale akabo de baixar de l'hort jo nomes koneixia la cantada xDD tell me a fable... si algu el vol ja sap(fem intercanvi cantada per no cantada) ;) |
| Smileder:
He encontrado la letra. Ya sólo falta la canción XDDD Robert Miles - Fable (message version) Tell me your fable A fable... Tell me your fable... Tell me your fable Tell me your fable... A fable... Tell me your fable... Talk to me, tenderly Show reality fantasy, We´ll bound together All win in one feat Talk to me, tenderly Show reality fantasy, We´ll bound together All win in one feat Ooh...Ahh.. Ooh...Ahh... The fable... The fable... Ahh... The fable... The fable... Tell me your fable... Tell me your fable A fable A fable A fable that will never end And now, I dream Dream Dream Ooh...Ahh... En el vinilo del Children también había un corte message version, no? |
| MeNDi:
uffffffff crack tu ya sabes k pienso de robert miles dios sin duda es mi puto dios coño ese tio... weno sin comentarios el otro dia lo iba ablando con un colega d esta cancion,sin duda me ace llorar de verdad.................. ...................... |
| PTT-future-:
mercy nanus, ara a veure si es pot penjar.... la veritat es que em faria cantitat d'ilusió, perque aquest tema em porta cantitat de bons records...mercy!! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |