oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 7 8 9 [10]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Siempre juzgaremos la makina actual con k no es makina?  (Leído 4563 veces)
AgS
Desconectado

Sexo: Masculino De: Sabadell
Registro: 31-08-02

Email
« Responder #135 en: 01/12/04, 01:10:19 am »



Ante semejantes barbaridades me decanto por romper mi silencio. Al ignorante a nivel musical del sr Crill (siento decirlo per así lo ha demostrado) que ha catalogado como hardtrance el SUNAMI, no hace falta responderle.

Y daaaaaaaaaaaaale!!!!!!! a ver kien será el k no se entera, k no has leido lo k he puesto despues o k???
Si kieres volveré a repetir lo k pretendía decir por 4a o 5a vez. Pk como por oración escrita no se puede apreciar con k tono de voz se habla, se malinterpretan las expresiones y pasa lo k pasa.
Vuelvo con lo del Sunami. Me kejaba de k he visto k gente dice k el Sunami es Hardtrance, y yo digo k kè hardtrance tiene k ser si no se parece a nada a l'origen del hardtrance, kizá no sea 100% la linia de la makina de toda la vida, pero para mi es makina. y kuando he dicho "pk ahora el sunami es hardtrance..." no lo estaba afirmando, más bien lo decía en tono burla referente a kien lo afirma...... pero ueno.
Aun así no te discuto mi ignorancia musical makinera. como diré siempre no hay nadie en el mundo k lo sepa todo, por lo tanto nos podemos considerar, todos, unos ignorantes.
enga  ;)

No t'inventis coses. Ningú ha dit que el Sunami és hardtrance, tu ho hauràs mal llegit, i posava hardance, que diu molt poc a favor del teu coneixement musical tiu, passarà temps abans que recuperis la credibilitat x mi,  molt catala k siguis xD ;) cuida't! Escoltat el Nostrum, el Virtual experience, i cumpareu amb el Sunamu.

PD: Crec que el teu 2n missatge en plan justificació confirma que no sabies molt bé el que deies en el 1r :P

Modo buenrollo on:

Si tens algun dubte en quan a estil smusicals comentau home! no siguis ruc, que aqui estem per aixo, sempre és millor preguntar i assegurar-se que fotre's de peus a la galleda!  ;)
DjCril
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-08-03
La Makina no sha fet x compendrela,sinó x viurela!


Email
« Responder #136 en: 01/12/04, 02:40:45 am »



Ante semejantes barbaridades me decanto por romper mi silencio. Al ignorante a nivel musical del sr Crill (siento decirlo per así lo ha demostrado) que ha catalogado como hardtrance el SUNAMI, no hace falta responderle.

Y daaaaaaaaaaaaale!!!!!!! a ver kien será el k no se entera, k no has leido lo k he puesto despues o k???
Si kieres volveré a repetir lo k pretendía decir por 4a o 5a vez. Pk como por oración escrita no se puede apreciar con k tono de voz se habla, se malinterpretan las expresiones y pasa lo k pasa.
Vuelvo con lo del Sunami. Me kejaba de k he visto k gente dice k el Sunami es Hardtrance, y yo digo k kè hardtrance tiene k ser si no se parece a nada a l'origen del hardtrance, kizá no sea 100% la linia de la makina de toda la vida, pero para mi es makina. y kuando he dicho "pk ahora el sunami es hardtrance..." no lo estaba afirmando, más bien lo decía en tono burla referente a kien lo afirma...... pero ueno.
Aun así no te discuto mi ignorancia musical makinera. como diré siempre no hay nadie en el mundo k lo sepa todo, por lo tanto nos podemos considerar, todos, unos ignorantes.
enga  ;)

No t'inventis coses. Ningú ha dit que el Sunami és hardtrance, tu ho hauràs mal llegit, i posava hardance, que diu molt poc a favor del teu coneixement musical tiu, passarà temps abans que recuperis la credibilitat x mi,  molt catala k siguis xD ;) cuida't! Escoltat el Nostrum, el Virtual experience, i cumpareu amb el Sunamu.

PD: Crec que el teu 2n missatge en plan justificació confirma que no sabies molt bé el que deies en el 1r :P

Modo buenrollo on:

Si tens algun dubte en quan a estil smusicals comentau home! no siguis ruc, que aqui estem per aixo, sempre és millor preguntar i assegurar-se que fotre's de peus a la galleda!  ;)
De fet, en el 2n k m'he justificat, he vist el meu error d'expressió, sol passar.. pro ueno.. és lo k té.. no sé. per mi els temes hardtrance són només melodia, la mateixa paraula ho diu "trance" temes trance a sekes.. o almenys intruments trance... des del meu punt de vista seria l'instrument k fa servir Scooter (per exemple) i hardtrance, pos tipu això pro més rapid...(namica més dur) nu c, sit soc franc no me moc massa cap aket estil.
No sé...jo en cultura musical makina no diré mai k soc expert, pk sempre falta per aprendre més. Pro el k no vull, és k tothom se'm mengi per lo del Sunami. Mhi he deixat uns punts suspensius o algo, jo tb ho he tornat a llegir hi dona akesta sensació d'afirmació per part meva. (tornant a la frase) : "pk ara el sunami és hardtrance [no menrecordo k més deia pro era algo així] ... no sé mhi he liat jo sol i tot amb això, pro si matxaco tan això és pk el k pretenia NO era AFIRMAR k el Sunami és hardtrance (Sóc dels k no m'agrada subdividir la makina.... x tan il·lògic per part meva) sinó dir k no té RES a veure amb el hardtrance, com havia llegit en un missatge dins d'un post (tho juro k ho he vist escrit, no me facis dir kin post, pro jo ho he vist a + d'un dir k ho era) i ho deia pk he escoltat temes de principis d'anys 90 de Hardtrance... i no tenen re a veure amb el Sunami. Amb lo k si k reconeixaré és k moltes vegades, kuan escric, vull dir una cosa... a la vegada en penso una altre i l'afageixo a l'escrit sense k potser tinguin massa a veure (llavors passa els lius k passen)
La finalitat del meu post no era comparar el hardtrance amb makina només, sinó la makina en general, lo k passa k a lo k ara JO en dic makina, me ve gent i me diu k no ho és, k és hardtrance (tornem amb lo del Sunami k ho havia llegit per algun lloc). I jo, com a ignorant k soc.... kuan creia k el sunami era makina i me ve algú i me diu k no n'és, sino k és hardtrance.. pos ja em perdo.. la vritat.
Ara bé.... si ho he llegit malament com tu dius.... pos.. tankem el post xD Tot aket merder l'havia muntat una mica, doncs, pel k em pensava k no era xDDD Tb tela.

P.S.: Credibilitat en mi de ke???¿?¿  :-\

P.S. 2: Tela parrafada...... ¬¬''          ;D
DJ Barichello
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:


Email
« Responder #137 en: 01/12/04, 03:11:26 am »

Xa la gente q cree q soy un radikal: xa mi es makina el dany bpm - take control o el DJ Sety - The game is not over y son cantadas, xo en cambio no lo son ni el No time to cry (q m gusta, no s q mania l a cogido la gente a este tema) o el Liquid silence (TEMAZO). Xa mi el no time to cry, como la mayoria d alkhemiens, como alguno d frank diaz o motor, son imitaciones d UK hardcore. En cambio, el liquid silence no sera makina, xo almenos es innovador (excepto la estructura) es estilo ruboy, q xa mi es el unico productor q a intentado acer algo diferente.
Dany.R
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 04-03-03

Email
« Responder #138 en: 01/12/04, 17:43:11 pm »

el termino hardtrance no engloba el temino 'speed' xdd

un tema hard trance puede ir a 150 tranquilamente y ser duro igual
DaBiZz NRG
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 12-05-03
ejem..


Email
« Responder #139 en: 01/12/04, 23:27:51 pm »

Q verguenza q borren tantos post
DjCril
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-08-03
La Makina no sha fet x compendrela,sinó x viurela!


Email
« Responder #140 en: 01/12/04, 23:35:51 pm »

pk me borrais mensajes?¿ si yo no he dicho nada malo  :o
DaBiZz NRG
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 12-05-03
ejem..


Email
« Responder #141 en: 01/12/04, 23:40:45 pm »

pk me borrais mensajes?¿ si yo no he dicho nada malo  :o

Bienvenido a makination.com
erCONJU
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 04-10-04
Los sentimientos no se expresan con palabras...


Email
« Responder #142 en: 01/12/04, 23:41:50 pm »

pk me borrais mensajes?¿ si yo no he dicho nada malo  :o

Bienvenido a makination.com

jajaja... y ahora empieza la melodía xDDDDDDDD
DjCril
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-08-03
La Makina no sha fet x compendrela,sinó x viurela!


Email
« Responder #143 en: 03/12/04, 02:58:00 am »

pk me borrais mensajes?¿ si yo no he dicho nada malo  :o

Bienvenido a makination.com

jajaja... y ahora empieza la melodía xDDDDDDDD
si... ya veo..
Páginas: 1 ... 7 8 9 [10]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |