| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| 2 encuesta socio-makinera contestar los maximos ;) |
| << < (13/20) > >> |
| Enzyme-X:
Poca conya que jo he vist un negre k posava tatuat a l eskena 'Sorry God, i'm black' :-X |
| erCONJU:
--- Cita de: .>CDJ Ciriliox<. en 18/11/04, 16:38:52 pm ---Poca conya que jo he vist un negre k posava tatuat a l eskena 'Sorry God, i'm black' :-X --- Fin de la cita --- No me digas mas... era Michael Jackson XDDDD!!!!!! |
| DjCril:
--- Cita de: erCONJU en 18/11/04, 16:41:13 pm --- --- Cita de: .>CDJ Ciriliox<. en 18/11/04, 16:38:52 pm ---Poca conya que jo he vist un negre k posava tatuat a l eskena 'Sorry God, i'm black' :-X --- Fin de la cita --- No me digas mas... era Michael Jackson XDDDD!!!!!! --- Fin de la cita --- xDDDDDDDDDDDDDDDDD joder, no sentenen akestes coses..... no puc.... és k és incultura total. I ep! no vai d'expert en cultura ni de catèdratic de la UB... pro ... joder.. és minima cultura això.. |
| Enzyme-X:
--- Cita de: erCONJU en 18/11/04, 16:41:13 pm --- --- Cita de: .>CDJ Ciriliox<. en 18/11/04, 16:38:52 pm ---Poca conya que jo he vist un negre k posava tatuat a l eskena 'Sorry God, i'm black' :-X --- Fin de la cita --- No me digas mas... era Michael Jackson XDDDD!!!!!! --- Fin de la cita --- xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD D Michael Jackson es una de las personas que no le puedes llamar pinocho xd |
| DjCril:
--- Cita de: .>CDJ Ciriliox<. en 18/11/04, 17:11:29 pm --- --- Cita de: erCONJU en 18/11/04, 16:41:13 pm --- --- Cita de: .>CDJ Ciriliox<. en 18/11/04, 16:38:52 pm ---Poca conya que jo he vist un negre k posava tatuat a l eskena 'Sorry God, i'm black' :-X --- Fin de la cita --- xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD D Michael Jackson es una de las personas que no le puedes llamar pinocho xd No me digas mas... era Michael Jackson XDDDD!!!!!! --- Fin de la cita --- --- Fin de la cita --- no xDDD |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |