oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Hasta donde llega el foro?¿?¿?  (Leído 29716 veces)
MaKiNa_CaT
Desconectado

Sexo: Masculino De: Castellar del vallès
Registro: 11-09-04

Email
« Responder #195 en: 16/01/05, 00:37:52 am »

Castellar del Vallès, Al costat de Sabadell (BcN)
_AnNa__
Desconectado

Sexo: Femenino De: MaNReSa
Registro: 24-05-03
[¤* a И i T a H *¤]


Email
« Responder #196 en: 16/01/05, 03:07:20 am »

y0 de BaLSaReNY (MaNReSa) xDD
_ArTiKaL_
Desconectado

Registro: 29-12-04
Email
« Responder #197 en: 16/01/05, 12:18:42 pm »

yo soy asturianu!!! :D:D lastima k aki no aya un pijo de makina pero weno... por lo menos k ya ay un makinero mas asta la muerte!!  ((  de xixon para ser exactos))

PuXa La MaKiNa!!
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #198 en: 17/01/05, 15:02:22 pm »

Ostia uri, vas al europolis? jo he estat anant durant 2 anys, bueno anat, apuntat pagant com un puta i sense anar, que ja és delicte.

mastersystem:  a mi per gràcia conya, el que es diu conya per portar alguna cosa makinera presisament no m'han fet.. al contrari, fa moooolts anys, uns 7 mes o menys, vaig acavar perseguit per tot de sharpos i okupes( al crematori tots!!) per portar un clauer d'scorpia... per gràcia no és el millor lloc per mostrar signes de makinero...
--•[URI]•--
Tough ain't enough
Desconectado

Sexo: Masculino De: Moon River
Registro: 30-03-03
Let's go back!


Email
« Responder #199 en: 17/01/05, 15:23:32 pm »

Ostia uri, vas al europolis? jo he estat anant durant 2 anys, bueno anat, apuntat pagant com un puta i sense anar, que ja és delicte.
Si que hi vaig, dimarts i dissabte mayormente xD I bueno, portar algo makinero x Gracia es segons com "perillos" depenent de la zona i la hora, jo visc x Gracia Nova (als voltants d joanic i tot aixo) i a mi mai m'han dit res, bé, menys un cop que una parella d'uns 40 anys va dir, has vist que posava en aquella samarreta? makina o muerte blablabla. La zona d rius i tot allo no es un lloc que trobi digne x pertanyer al barri d gracia, molts snobs.
-RaNDoM-
Desconectado

Sexo: Masculino De: Leganés - Madrid
Registro: 20-08-04
¡¡VAYA OJAL!! XDD


Email
« Responder #200 en: 18/01/05, 20:23:46 pm »

Leganés - Madrid  [cabezazo]
Hath
Desconectado

Sexo: Femenino De: Lille (France)
Registro: 21-08-04
Hath - The Princess of Æ Gods



Email
« Responder #201 en: 18/01/05, 20:46:24 pm »

yo soy asturianu!!! :D:D lastima k aki no aya un pijo de makina pero weno... por lo menos k ya ay un makinero mas asta la muerte!! (( de xixon para ser exactos))

PuXa La MaKiNa!!

Bueno, como ya he dicho antes soy de Sant Joan Despí (Barcelona) pero tengo medio corazon en Asturias!! :P Eso si... de la ciudad de la "competencia"... Oviedo!! ;) Asi que cuando voy allí ya somos dos makineros minimo en Asturias :P
nena_zgz
Desconectado

Sexo: Femenino De: Zaragoza!!
Registro: 10-11-04
....


Email
« Responder #202 en: 18/01/05, 22:14:03 pm »

 ;D ;D ;D ZARAGOZAAAA !!!!!!!!!   ;D ;D ;D la kaña maña :D zgz zgz zgz zgz
Dj Navarro
Desconectado

Sexo: Masculino De: prrrrrrrrrt
Registro: 28-09-04

Email
« Responder #203 en: 19/01/05, 09:44:39 am »

La Palama de Cervelló  (Barcelona)
mastersystem
DJGwenso & Cyanno2 FAN
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona Kapital
Registro: 03-06-03
The killer doooooooooll o nada jejeje


Email
« Responder #204 en: 19/01/05, 10:39:12 am »

Ostia uri, vas al europolis? jo he estat anant durant 2 anys, bueno anat, apuntat pagant com un puta i sense anar, que ja és delicte.

mastersystem:  a mi per gràcia conya, el que es diu conya per portar alguna cosa makinera presisament no m'han fet.. al contrari, fa moooolts anys, uns 7 mes o menys, vaig acavar perseguit per tot de sharpos i okupes( al crematori tots!!) per portar un clauer d'scorpia... per gràcia no és el millor lloc per mostrar signes de makinero...
Amb akesta gent hi ha problemes portis o no simbols del k sigui. Nomes cal veure com destrosen el barri amb les seves manifestacions. En fi, suposo k algun dia sentaran el cap. Al meu Dir (gracia) hi ha un chaval k porta la samarreta del aniversari decibelia i un altre (akest ja sembla dels veteranos) k duu camisetes del pont. Pero nose, algun dia mels he trobat jo anant amb la samarreta del foro i no m'han dit ni ase ni bèstia. :-\
MaKinA SpraY
Desconectado

Sexo: Masculino De: zgz
Registro: 07-07-03
Militaires sans frontieres


Email
« Responder #205 en: 19/01/05, 21:42:51 pm »

ARRIBA LOS MAÑICOOOOOS!!

LA ALMUNIA, ZGZ
^^XQueSiaNa_18^^
Visitante


Email
« Responder #206 en: 21/01/05, 15:35:44 pm »

De SaBaDeLL ;)
Nen_Xque_2
Desconectado

Registro: 31-03-04
xque x la vena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Email
« Responder #207 en: 21/01/05, 15:40:24 pm »

De cornella.
Dj Trayo
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 14-01-05
UN REPUTADO KAÑERO VALENCIANO!


Email
« Responder #208 en: 22/01/05, 02:39:02 am »

de Altea (alacant)
ktapulta
Desconectado

Sexo: Masculino De: bcn
Registro: 28-07-04

Email
« Responder #209 en: 22/01/05, 12:32:19 pm »

Ostia uri, vas al europolis? jo he estat anant durant 2 anys, bueno anat, apuntat pagant com un puta i sense anar, que ja és delicte.

mastersystem:  a mi per gràcia conya, el que es diu conya per portar alguna cosa makinera presisament no m'han fet.. al contrari, fa moooolts anys, uns 7 mes o menys, vaig acavar perseguit per tot de sharpos i okupes( al crematori tots!!) per portar un clauer d'scorpia... per gràcia no és el millor lloc per mostrar signes de makinero...
Amb akesta gent hi ha problemes portis o no simbols del k sigui. Nomes cal veure com destrosen el barri amb les seves manifestacions. En fi, suposo k algun dia sentaran el cap. Al meu Dir (gracia) hi ha un chaval k porta la samarreta del aniversari decibelia i un altre (akest ja sembla dels veteranos) k duu camisetes del pont. Pero nose, algun dia mels he trobat jo anant amb la samarreta del foro i no m'han dit ni ase ni bèstia. :-\

po yo he estao en conciertos de metal  [chikypark]y he llevado camisetas de ID&T y nunca man dixo na
Páginas: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 30   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |