| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Reflexió al meu amic PTT sobre la nova moda ITT i la gent que hi ha al voltant |
| << < (2/10) > >> |
| DJToXiK:
L'has clavat PuCHO |
| Jack Overdose:
Bueno de acuerdo con Pucho ya era hora que dieras el toque pero hay ma sectas dentro del foro que aun siguen con suidea fija en la cabeza y desprecian todo lo que no sean ellos-. |
| V1K70rCiLLo:
Bravo !!!! ;) Creo q ha dejado bien claro lo q muchos usuarios d este foro keriamos decir en un momento u otro. |
| PTT-future-:
Hola PUCHO!!! a veure estic molt d'acord amb el que poses al post, pero vull aclarar unes coses. 1-er) Jo NO soc responsable de la ITT, soc seguidor, els rsponsables de la ITT son els seus creadors que com tothom sap, i no crec que hi hagi cap problema en dir-ho, son VOLTIO I MIKITO. 2-on) Els altres dos DJ's del FUTURE, son el CHINO i el TAJS, que també son seguidors de la ITT, pero no son creadors i no s'identifiquen com a DJ's ITT( en la seva totalitat), nomes cal escoltar sessions seves per donar-se compte, de que bé utilitzen discs de ITT, pero que no son sessions ITT, els unics i clars responsables de la ITT, son els DJ's esmentats al primer punt. 3-er) Si algun dels DJ's del FUTURE ha escrit algun post desprestigiant la makina ACTUAL, crec que ho fet amb anim de que productors, DJ's i demes persones del sector, intentin tornar al rollo d'avans, que crec que estava a un nivell molt per sobre de l'actual, desde les sales( ambient, tracte, festa en general), fins a producció( aixo es un punt de vista subjectiu, pero crec que les produccions actuals, disten bastant del que anomenem makina). 4art) El FUTURE NO és l'estandart de la ITT, és una sala de musica electronica( associació privada ) en la qual es va confiar amb els DJ's esmentats al punt 1 i 2, per tal que portèssin a terme la seva evolució com a DJ's, i al seu public, la posibilitat de poder escoltar aquelles sessions que no podien trobar en cap lloc.. som plenament conscients que al dur a terme aquesta empresa el FUTURE seria la part visible d'aquest nou moviment, pero vull destacar, que les sessions de divendres del FUTURE, son de les que estem més orgullosos, ja que em COOPERAT a que a barcelona es torni a sortir una mica de la comercialitat i de la tràgica espiral de house i pachanga, que tant mal a fet a la ciutat comptal. 5è) De mi, PERSONALMENT, MAI hauras sentit ni llegit cometaris desprectius envers la makina, si de cas comentaris critics, pero MAI, i recalco MAI han estat escrits amb l'anim de fent-se sentir superiors, no crec que siguem superiors, ni molt menys, pero si que som INCONFORMISTES, no estem d'acord amb moltes coses que estan passan al mon de la makina i em organitzat coses paral·leles, perque a cap lloc ens les oferien.. JO INTENTO ANAR AMB EL MAXIM RESPECTE ENVERS LES PERSONES I ELS SEUS GUSTOS.. 6è) Desde un principi, el FUTURE no ha volgut fer MAI publicitat, el que passa, que degut a algunes circumstàncies ens hem vist obligats a esmentar-lo, jo el primer, pero com ja vaig dir a algun post, es imposible que mai es parles del FUTURE aqui, i alguna vegada he creat JO mateix un post per parlar-ne( MAI per fer publicitat), pero quan JO he creat un post per parlar-ne, ho he fet SEMPRE, per que es digues el que hi ha, i no es començessin a fer suposicions ni falses expectatives.. per exemple, que passaria si jo no hagues creat un post parlant del FUTURE i el seu funcionament, i el crees algu que no sap de que va el tema, i de sobte posa.. discoteca makinera/hardtrance/ITT en barcelona ciudad?, doncs que a la setmana seguent ja tindriem a 300 persones per voler entrar( i hi caben 70-80 ). 7è) És cert que algun integrant del FUTURE a escrit criticant l'actual makina, per que jo sàpiga ja ho feia avans de ser del FUTURE, i en cap moment s'esmenta que nosaltres som els millors i ja està, crec que es limita a expresar el seu descontentament envers la situació actual, cosa que trobo molt bé, ja que si tots estiguèssim d'acord amb tot, no hi hauria "vidilla", a part aquesta persona en concret, es una persona molt culta i intel·ligent, i no fa ABSOLUTAMENT res amb maldat ni amb ganes de ficar-se amb els sentiment de la gent. POtser em deixo algun cosa, si de cas jo ho posaré mes endavant, pero volia remarcar aquests temes... NO SOM NI ANEM DE SUPERIORS, SENCILLAMENT NO ENS AGRADA EL QUE HI HA ARA..NO HEM VULGUT UTILITZAR EL FORO PER FER PUBLICITAT, ENS HI HEM VIST OBLIGATS A PARLAR-NE......... I SOBRETOT... PERDÓ PER SI ALGÚ ES PORTA UNA MALA IMATGE DEL FUTURE I ELS SEUS DJ'S, NO ÉS LA NOSTRA INTENCIÓ.. sense més dil·lació, em despedeixo atentament de tu PUCHO, i dels altres usuaris d'aquest foro. PTT. direcció FUTURE ART&MUSIC. |
| --•[URI]•--:
--- Cita de: PTT-future- en 15/06/04, 21:06:28 pm --- 7è) És cert que algun integrant del FUTURE a escrit criticant l'actual makina, per que jo sàpiga ja ho feia avans de ser del FUTURE, i en cap moment s'esmenta que nosaltres som els millors i ja està, crec que es limita a expresar el seu descontentament envers la situació actual, cosa que trobo molt bé, ja que si tots estiguèssim d'acord amb tot, no hi hauria "vidilla", a part aquesta persona en concret, es una persona molt culta i intel·ligent, i no fa ABSOLUTAMENT res amb maldat ni amb ganes de ficar-se amb els sentiment de la gent. PTT. direcció FUTURE ART&MUSIC. --- Fin de la cita --- Només una coseta, crec que no és només una la persona a la que ens referim quan parlem de comportament "superior". |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |