MAKINA > MAKINA: GENERAL
Reflexió al meu amic PTT sobre la nova moda ITT i la gent que hi ha al voltant
(1/10) > >>
MAKINATION.COM:
Hola PTT, sóc PuCHO, abans de res una abraçada!!!! Sento el tracte d´en Cruz el divendres, en va saber greu per tu, però el pobre paio anava de cul durant tota la tarda i suposo que en aquell moment deuria perdre els nervis....

Tan sols voldría fer-te una reflexió sobre una cosa relacionada amb ITT-FUTURE-MAKINATION que estic veient molt ultimament a aquest foro i que em preocupa, perque hi han 'piques' preocupants i moltes discussions entre usuaris i crec que això no es bo de cap manera..... d´alguna forma em dirigeixo a tu pq sé que mires el foro amb asiduitat i ets un dels màxims responsables d´aquesta moguda que has/s´ha creat.

He observat que ultimament, hi hagut un sector de gent que, gràcies a aquest foro i a la publicitat que n´heu fet ha conegut i s´ha fanatitzat al rollet i a la filosofia que tu, juntament amb Voltio i Mikito entre d´altres heu creat, per una banda tot això es bo, molt bo perquè es senyal que estàs fent les coses bé, que t´ho estàs currant moltissim i, perquè ens hem d´enganyar, olé els teus pebrots pel q estàs fent!! Es molt admirable, pero per l´altra hi ha ua part molt negativa perquè (no em facis dir el motiu pq ni tu ni jo el sabem) aquest tipus de gent que esteu captant està començant a despreciar i a fer fàstics a qualsevol cosa que es digui MAQUINA i que tingui relació directa amb ella, en resum, a la filosofia i al que defensa d´aquest foro.

Alto!! Que no es malinterpretin les paraules, no m´estic queixant de que les coses us vagin bé ni de que que hagis fet servir el foro per acabar d donar-vos a conèixer i captar gent nova (de fet nosaltres hem creat el foro per coses com aquestes!!!), nomès em vull queixar d´aquest despreci de tot el ‘sector ITT' cap a la máquina, la qual cosa trobo curiòs i alhora de molt mala educació perquè aquesta gent s´ha pogut acabar d conèixer i de cambiar moltissimes impressions gràcies a MAKINATION, i crec que (sisplau corregeix-me si m´equivoco) mai se'n ha parlat tant del FUTURE com fins ara, o almenys fins que el vas començar a publicitar aquí…

No m´agrada, ni a mi ni a ningú (d´aquí venen tantes discussions absurdes) la imatge que aquesta gent volen donar, com d´estar en un nivell superior al teu (Déu meu, a quí volen enganyar o a quí volen convèncer?), es nota una sobèrbia preocupant en els seus comentaris, i sobretot despreci, molt despreci cap a el que jo estimo i defenso, la MAQUINA, alhora que mostren un fanatisme exagerat i desmesurat cap a la  sobrevalorada ITT, que alto! no hi tinc res en contra i m´agrada, si es punxa en el moment i en el lloc adequats.

Nomès demano RESPECTE cap als nostres gustos. Gràcies al foro us heu pogut conèixer molt més i tirar endavant (sense anar més lluny el primer cop que Voltio i Mikito van punxar junts a una discoteca va ser al primer aniversari de MAKINATION devant de 2000 persones pq jo i en Charlie els vam avisar) sisplau respecteu-nos a nosaltres i els nostres gustos, que no son ni millor ni pitjor q els vostres. A mi m´agrada la maquineta comercial, sóc pitjor o inferior a algú d vosaltres pels meus gustos musicals? Nomès faltaría que el racisme arribés també a la música!!

Nomès volia escriure això per dir d´alguna manera a la gent que està darrera d´aquesta història ITT: 'ei, pareu el carro amb els vostres fums, qui us heu pensat que sou?'

PTT, en cap moment vull que es malentenguin les meves paraules, l´escrit el dirigeixo cap a tu perqué d´alguna manera ets un dels màxims responsables d´aquesta moguda, en cap moment em refereixo directament a tu en el meus comentaris perquè ets un tio ‘dels meus’ i sobretot amb les idees ben clares, jejeje que quedi ben clar que em refereixo a la gent que hi ha darrera d´aquesta història que esteu creant, i que està agafant un aire que no ens agrada i que, sincerament i com a consell x l´experiència viscuda, no us convé. Espero haver-me explicat bé.

Per altra banda voldria dir que si algú d´aquest grupet de ITT’s pensa que la máquina ja ha mort, els convido a abandonar aquest humil foro, sense cap mal rollo ni rencúnia, perque sincerament s´hauràn equivocat de pàgina.

MAKINA & ITT FINS AL FINAL!!!!!!!!!

Sisplau m´agradaria que desprès d´aquest post no s´inflès més aquest globus, donguem el tema x tancat i estiguem aqui pel que tots estimem, amb el maxim de respecte dels uns cap als altres.

1 abraçada!!
DJ LoKo:
Muy bien dixo ya era hora de k los administradores entrarais a dejar las cosas claras xq a los k nos va el rollo mas comercial se nos estaba tachando de no tener cultura y no tener ni gustos musicales....Ami tmb me molan las sesiones k me podio bajar de la ITT pero creo k los comentarios k hacian algunas personas en este foro no estaban bien....Lo cual demuestra una fanatismo radical y esto no me staba gustando nada...ASI K COMERCIAL NO COMERCIAL OSCURO O CLARO LA MAKINA X Y PARA TODOS OK? ;) UN SALUDO MaKiNaTiOnS!! :D
--•[URI]•--:
Totalmente de acuerdo en lo expuesto por PuCHO, hace tiempo que la actitud de ciertas personas ha pasado de hacer comentarios humildes a hacer comentarios con sobriedad que dan cierta imagen de superioridad y desprecio a lo demás. No son pocos los colegas con los que he hablado y tambien piensan lo mismo.
A mi las pocas sesiones de itt que he escuchado me han gustado, tienen un rollo más oscurete y con un aire a fiesta añeja, con lo que quiero decir es que no soy contrario a la itt, tan solo pido un poco más de humildad, porque algunos hemos llegado a momentos de crispación por comentarios que por el fondo quizás eran correctos pero no en la forma.

Si a todo tipo de música makina que ayude a resurgir a este estilo!
YAW:
muy de acuerdo con lo ke ha dicho pucho, es lo ke he venido diciendo en mis ultimos 'pikes' en varios posts.
|CoNCoR|:
d acuerdo cn pucho!! parecen ke vaya d superiores o algo x escuchar esa musica, kada uno ke escuche lo ke le de la gana.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente

Ir a la versión completa