| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| "Makineros fora del seu hàbitat: micos fora de la gàbia? " |
| << < (10/21) > >> |
| LoKoPoNt ™:
Me alegro ke hayais seguido la iniciativa. ;) soys cojonudos |
| Xavi-Velocity:
a mi lo que opine ese person no me afecta para nada, es más, me hace sentir orgulloso de ser makinero :P |
| djberto:
--- Cita de: Xavi-Velocity en 14/06/04, 21:59:30 pm ---a mi lo que opine ese person no me afecta para nada, es más, me hace sentir orgulloso de ser makinero :P --- Fin de la cita --- pues no tendria k ser asi, pk como puede haber persona tan subnormal para poder poner eso, no es coña, pero croe que esta persona es un poco corta de mente, pk x mucho k yo odio a un estilo, se que a otra gente le mola,pk sino aun no persistiria, pero lo comprendo y lo admito, pero fijo que es el tipiko amargao k jamas sa pegao una fiesta y sta mal follao makina para kien kiera! y enos amargaos como tu ijo de puta |
| MaRc_81:
Suficiente pena tiene el de ser así, nosotros a lo nuestro. Yo solo me siento aludido en lo de la musica, pero diria que todo el mundo ha escuchado la musica un poco alta en su casa alguna vez asi que, no me considero un bicho raro. |
| Dj Luis:
Pues aki os dejo mi msj. Creo que todos deberiamos enciar uno, que esta si es uan manera de apoyar a nuestra musica. Benvolgut, Navegant per la xarxa he topat, per desgràcia, amb un article d'opinió anomenat "makineros fora del seu hàbitat: micos fora de la gàbia?". El motiu d'aquest correu, es mostrar la meva prufunda indignació pel contingut del citat article. En primer lloc, no entenc com en una web com aquesta, es pot donar cabuda a un article que demostra una incultura i una falta de respecte sorprenents; en aquesta vida tot es criticable i es bó que la gent opini, però per opinar cal conèixer la materia que es critica i, el més important, cal una mica d'educació... Estic en contra de les drogues i la falta de respecte pels veïns; així mateix és comprensible i natural que no tots compartim els mateixos gustos musicals, però sincerament no entenc aquest article que no deixa de formar part d'una capanya "anitmakinera" ques es ve portant a temre desde fa temps i desde diferents colectius; curiosament molts d'aquest van predicant tolerància i respecte quan demostren tot el contrari. No veig cap justificació a tractar a persones de burros o micos, com no la veig a jugar irònicament amb el tamany del seu cervell. M'atreveria a dir que això es totalment denunciable, perquè atenta contra la dignitat de les persones. Entenc que s'ha creat una mala fama al voltant del món makinero per culpa de determinats individus que poc tenen a veure amb aquest món; també cal dir que existeix la obsessió de associar aquest estil musical al món de les drogues, la cual cosa no negaré, tot i que la associació molts cops és desmesurada; lamentablement aquest es un fet lligat a tota la música electrònica no exclusivament a l'estil makinero. Contestant una mica a l'autor de l'article, el senyor Dr.Rajant, a mi tampoc m'agrada quan els meus veïns hem posen Bisbal y companyia i m'aguanto, però sobre tot no els anomeno micos ni burros. Tampoc m'agrada el nom Dr.Rajant, però no per això li faltaré al respecte. El meu petit cervell de makinero, ja que com a makinero hem sento aludit, m'està portant a diplomar-me en imatge i so. I per últim, bpm significa beats per minut (bombos per minut), de totes maneres hem sembla que l'autor d'aquest article coneix el significat de les sigles i només pretent burlarse, la cual cosa és realment trist. Animo a la gent que volgui opinar sobre el món makinero a que s'informi una mica abans de fer-ho i que quan ho faci sigui amb respecte, perquè repeteixo que som persones no micos, no com altres que no els hi agrada aquesta música i si que semblen algun tipus d'animal en comptes de perones. I per últim demano que es retiri l'article el més aviat possible i que es demani disculpes al colectiu makinero i en especial a les persones que es mencionen a l'article, i crec que ho demano amb tot el dret del món i per motius evidents. Atentament, Luis Javier Jiménez |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |