| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| "Makineros fora del seu hàbitat: micos fora de la gàbia? " |
| << < (4/21) > >> |
| --•[URI]•--:
--- Cita de: PTT-future- en 14/06/04, 15:38:26 pm ---Aquestes opinions com la de el dr.rajant( i despres diu dels pseudonims del DJ's), surten de la ignorància, la intel·lerancia, la incomprenció i el desconeixement.. utilitza els topics mes tipics, per atacar a un col·lectiu que no coneix ni vol entendre.. es basa en que els makineros molestem als veins.. i amb aixo li dono la raó. ha de ser molt molest tenir-nos per veins, amb aixo li dono la raó, a vegades ens passem en el volum i no entenem que hi ha mes gent a part de nosaltres en el edifici... pero repeteixo, no es motiu per faltar-nos COM A PERSONES, classificant-nos com a simis, poc inteligents, drogadictes, etc,etc,etc... PAlmer, si no t'agrada la musica catalana, no cal que que la critiquis com a aquest home, a mi personalment m'encanta i m'he corregut molt concerts de rock catala, no fa falta desprestigiar una musica ni la seva gent,nomes per que no t'agradi!! --- Fin de la cita --- Estic d'acord amb tu ptt, a vegades potser ens pasem amb el volum de la música, però utilitzar això per criminalitzar un estil musical, els seus seguidors i la gent que viu d'aixo hi ha un gran tros. El dia que algun espaviladet tingui la sensatesa d'introduirse en el món makina de veritat, estic convençut que es posarà de la nostra banda. |
| DJ_PLeX0:
a mi estos putos warros independents me sakan de kizio |
| Smoug:
--- Cita de: DJ_PLeX0 en 14/06/04, 15:52:43 pm --- a mi estos putos warros independents me sakan de kizio --- Fin de la cita --- hay de todo, yo tengo amigos asi, y me respetan igual que yo a ellos |
| KIVY:
Alguien q sepa de leyes....viniendo esta web por la generalitat...esto es denunciable? |
| Hard.DJ:
me kedo cn su nivel de cultura referiendose a los BPM's .... hace tiempo me kede cn una frase y la verdad tiene mucha razon: todo akel k lee tiene derecho a la palabra se nota k este "personaje" se a dedicado ha hacer una critica sin intentar saber de k va lo nuestro ya k tmpoco es tan complikaco deducir lo de beats por minuto si el ya a sacado lo de por minuto. hay k culturizarse o tener conocimientos para poder hablar y k no te cierren la boca dejandote por los suelos ;) |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |