| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Volem a cdj JUnai a la proxiam festa makinatioN! |
| << < (9/10) > >> |
| Deuvedé:
No entiendo nada..xd |
| MakineroBCN:
Posts remember o nada xDDDDDDDDD A mí me parecería cojonudo que pinchase en alguna fiesta Makination siempre y cuando no diese mucho por el culo con el hardstyle que se hace un poco cansino :P :-* |
| dj junai:
jajajajajajajajajjajajaj ajaja la veritat quan vem anar a holanda amb el overdose i el olope i en pucho vem estar parlar de post antic i va sortir aquest xd la canyaaaaaaaa amb patinet fills ... jo que voleu que us digui? xd a miiiiiiiiii em faria molta ilusio punxar a qualsevol festa makination, un plaer , un honor.. pero crec que encara no estic preparat ni tinc el nivell suficient per ferho xd ..... un dia qui sap fill indignes... donar les gracies desde aqui a la gent que manima ...( ja sabeu qui sou ) aixo si el dia que ho faci ,ho donara tot , la liara......... ualllllllllllaaaaaaaaa es lia xd..... sera el festival de dignitat maxima :) |
| GeRi_GSXR:
jajajajaja ke bo!! a falta de sesions dignes, ja tenim cares indignes no?? xDDDDD Sesions ja! |
| PuCHO:
Quin post mes digne!! No cal dir que la dignitat personificada te les portes obertes per punxar quan vulgui. Aixó si sempre amb una bona intro digne!! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |