| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Volem a cdj JUnai a la proxiam festa makinatioN! |
| << < (5/10) > >> |
| Dj Montana Max:
Ese Junai powe.Pos es verda despues de lo que se curra entre buses,fotos (bueno eso a medias porque tarda lo suyo en colgarlas XDDDDDDD) y demas cosas creo que se lo mereceria el estar en la proxima fiesta Makination. Junaiiiiiiiiiiii el puto amooooooooooooooooo... |
| dj junai:
jajajajajajajajajajajaja jajajajajajajajajajajaja ja. quin riure, crec que mai mhavia rigut tant en post , al bomba desde qui donar les gracies en sisu , en santi ,kmps i dytu , shadow i la resta de la gent pel supot donat!graices FAMILIAAAAAAAAAAAAAA DE TOT COR!( de la cuitat) !jo crec que encara no estic preparat ni psicologicament ni tecnicament . pero de ganes no men falten aixo si . sabeu que? el dia que punxi penso liarla un pollastre del grosos i com no posare els meu bombos hardstyleeeeeeeeeeeee-e-e-ee-e-e-eee (bombo 43 ) xd i si fa falta portar la carme roscalledes (tagrada oi? ) dons la portem i si cal tb portarem a la cris farmacia don faci falta.xddddddd darkstyle familiaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa! nota aclaratoria: la cris farmacio es una dona de 38 anys que treballar una farmacia i que esta de bon mirar ! seguiremen informant per mes informacio llama al 6666 politono junai base hardstyle o tots al mc donals |
| Jack Overdose:
Junai en tot cas tots el sant pau no em d'oblidar el recolzament que ensnofereix la carme ruscalleda, per cert podriem fer la festa a Budapest per veure a la Cris Farmacia en accio fent un show espectacle bisexual amb en junai y alguan altra fulana de bon veure!!!!!! ajajajaj |
| Dj Shocker:
--- Cita de: Jack Overdose en 30/05/04, 16:47:40 pm ---Junai en tot cas tots el sant pau no em d'oblidar el recolzament que ensnofereix la carme ruscalleda, per cert podriem fer la festa a Budapest per veure a la Cris Farmacia en accio fent un show espectacle bisexual amb en junai y alguan altra fulana de bon veure!!!!!! ajajajaj --- Fin de la cita --- JOJOJOJOOOOOO CDJ JUNAI feat CRIS FARMACIA & CARME RUSCALLEDA Live at BUDAPEST x'DDDDDDDDDDD Junai pots aprofitar per montar busos per anar fins alla tb xD |
| Jack Overdose:
fiesat makination : presents CDJUNAI UNPLUGGED IN BUDAPEST!!!!! Con la actuacion estelar de la megaestella local CRIS FARMACIA Precio de la entrada 9 zlotys ala ya teneis cartel ajaaj |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |