MAKINA > MAKINA: GENERAL
Entrevista a Pucho en nombre de todos nosotros
<< < (5/5)
Jimi vTR:

--- Cita de: PuCHO en 31/05/04, 01:09:35 am ---http://www.makinamania.com/mp3/Entrevista a Pucho en Decibelia Flaix - 27-05-04.mp3

Ahí está! Merci al chico que me lo ha pasado, ahora no m acuerdo d tu nick. Esos domingos... xD

HACED UN COPIAR Y PEGAR DE LA DIRECCION A VUESTRO NAVEGADOR, sino no va a bajar. Merci !!

--- Fin de la cita ---

... lo entiendo xD..
No hay de qué ;)
Kike AM:
Está interesante la entrevista ;)
dj junai:
dir que va ser un experiencia molt interesant i divertida.

ven anar en puchet, el meu net, (smoug ) i ripper

va ser estar be , van presentar el dos talls del makiantion i tb estaba per alli en buenri

uri oleeeeeeeee per pasar la entrevista :)

jo volia dir unes paraules pero entre en pucho, juan i el buenri em van posar vermell xddddddd

desde aqui donar gracies al EQUIP DEL DECIBELIA PEL SUPORT en especial an joan cruz , graices per tot nano
--•[URI]•--:

--- Cita de: dj junai en 31/05/04, 20:22:45 pm ---dir que va ser un experiencia molt interesant i divertida.

ven anar en puchet, el meu net, (smoug ) i ripper

va ser estar be , van presentar el dos talls del makiantion i tb estaba per alli en buenri

uri oleeeeeeeee per pasar la entrevista :)

jo volia dir unes paraules pero entre en pucho, juan i el buenri em van posar vermell xddddddd

desde aqui donar gracies al EQUIP DEL DECIBELIA PEL SUPORT en especial an joan cruz , graices per tot nano

--- Fin de la cita ---
Junai jo no he pasat l'entrevista xque no tinc cable, tot i que la tinc grabada pel treball de recerca. De totes formes, de res per donarme les gracies  ;D ;D
Per cert, et van deixar molt bé el Joan i el Buenri eh xD
fliu:
kin saber estar PuCHO  ;) ;D
Navegación
Índice de Mensajes
Página Anterior

Ir a la versión completa