totalment dacord amb el mendi , carlos xque , mendi i bull.
fa anys es posava una mica i ara es posa un altre, els djs i productors han anat canviant de musica de fentla evolucionar.
la makina va evolucionar pel simple fet que la gent es va cansar de escoltar sempre el mateix i amb els mateixos sons i mateixos estructures .
ara per sort tenim 4 o 5 productors que intentant fer makina diferent pero que segueixi sent canyera , si no fos per aixo la makina estaria morta
respecta la musica de itt/hardtrance , per lo que he pogut escoltar es basen en musica remember i casi res de actual basicament xque ara ja no es fa aquesta musica ni aqui ni al estranyer i per molt que magrada aquesta musica , no esta be viure del pasat .
jo crec que sha de posar musica actual xque sino hi ha futur per la makina

els temes de alkemies a la gent li agraden i la gent els comprar, jo crec que daqui uns anys tb es pagaran diners pels temes de alkemies , es simlpe
els temes vells i de bona qualitat i que hi han pogues copies tendeixen a pujar de prou. allo de que" tiempo pasado siempro fue mejor "
nomes recordar discos mitics que quan va sortir poca gent els va comprar i ara son hiperbuscats .
pel que fa al musica del cds es igual que la discoteca . en part es logic no?
en recopilacion es te que posar la musica que mes sona al discoteca pero llavors esta el tema del llicencies i que una sessio es mes llarga que els 3 cds de les recopilacions
per la meva part cada sessio es diferent i pero es motl dificil sempre fer una sessio diferent cada setmana durant 4 hores , tothom que es dj aix ho enten .
quan uns temes tagraden els saps distinguir i en canvi si no tagradan tots et semblen igual daqui el fet de que en chino digui que totes les sessions son iguals.
QUAN INTENTEU PARLAR INTENTEU RESPECTAR LES OPINIONS DEL DEMES I NO CREU QUE LA ALTRE GENT NO EN TE NI IDEA DE MUSICA. CADA PERSONA TE EL SE GUST I CADA PERSONA BALLA I ESCOLTA EL QUE LI AGRADA
jo crec que el que tindriem que fer es recolçar la musica que surt ara enves de criticar tota la que surt !!!!!!!!!!!
respecte el comentaris sobre buenri com opinio personal dir que es un grandisim professional que ha estat hores i hores punxant i tenir la paciencia de aguantar el seu munt de fans . com a professiona es mereix un respecte i sino us mireu les normes i quan parleu de djs o productors un es mereixen un nimim respecte o aixo i mes
CHINO BCN: tu com client tu dret a opiniar sobre la discoteca igual que les 1999 restants , el dia que hi han 2000 persones , la resta gent tb te la seva opinio i tb cal tenirla en compte