MAKINA > MAKINA: GENERAL
Reflexion vida-makina
<< < (5/5)
dj junai:
estic dacord amb la opinio , la gran majoria de la gent sempre te la sensacio de que el pasat sempre ha estat daqui el que diu ELEMENTO que diu que escoltaras un tema antic del 2000 dolent i et portare records , aixo va xque qualsevol tema no el mateix escoltarho a casa que una disco i quan sents un tema i et porto records de llocs i moments.

al llarg de temps la makina aniras canviant potser daqui uns 3 anys al estil de ara no li diran evolucio si no makina antiga sino ja veurem com canvien les coses en 3 anys o no ? xdd

bueno com podeu deduir que al llarg de historia la makina anira cambian i evolucionan i cada persona i dp quan lhagi començat escoltar tindria una concepcio diferent del makina i potser daqui 3 anys quan escolta un tema del 96 i 97 es preguantaran si allo era makina o no canvi algun pureta se li caura la llagrima!ª
VANYfE:
Yo creo que va ligado al momento que vives, los recuerdos que te trae a la memoria esa canción, porque la verdad, algunos porque lo hemos vivido, pero una canción del 95,96, que tecnicamente no es una maravilla, se la pones a un chaval que está empezando a salir, y la verdad, no es que le entusiasme :-\, y lo  he comprovado, tal vez porque no la ha vivido en su momento. como yo la he vivido. También estoy de acuerdo en que tiene que tener sentimiento, pero alguien ha dicho que si va unido a un recuerdo malo, no es lo mismo, y pienso que tiene razón. Un temazo, por muy bueno que sea, si no te trae buenos recuerdos... en mi opinión, claro. :P
Navegación
Índice de Mensajes
Página Anterior

Ir a la versión completa