Yo ayer lo pasé mal mal mal mal
No paré de llorar en toda la noche, y cuando estaba dentro no tenia ni fuerzas para bailar.
Yo ayer no disfruté de Pont Aeri ,veia que se acababa todo y solo me venian recuerdos de todos estos años y por ver que llegaba el fin estaba muy muy de bajón y no tenia ganas de nada.
Los residentes de 10 todos :
Sisu: que ganes tenia de tornar-te a veure a cabina. Gracies per posar-me el tema que tan pesada he estat aquests dies per el facebook : cold as ice
i com sempre vaig disfrutar com una nena petita amb la teva ultima sesio.
Sonic: que grande tu sesion! Como me izistes disfrutar, temazo si temazo tambien. Eres el mejor.
Skudero: gracies per dedicarme el tema de get it cracking que tantes vegades m'has dedicat. Gracies!
I Metralla em quedo d' ahir amb el moment a peu de pista. El Remo tu i jo abraçats i tu intentant-nos animar. Gracies!
Gracies als 4 per ser som sou, perque sou grans persones i perque aquests 7 anys que he viscut a Pont Aeri Vallgorguina han sigut els millors de la meva vida, on he passat les meves millors nits, on he trobat els meus millors amics, on he trobat a l'amor de la meva vida, on he escoltar la millor musica i on us he conegut a vosaltres, que simplement SOU ELS MILLORS i jo si que mai m' oblidare de vosaltres.
Quan vau fer a les 3 del mati aquell discurs els 2 em vau deixar ja feta pols .... Ja s' hem van treure les ganes de tot, les ganes de festa i nomes tenia ganes de plorar.
Fue una noche de reencuentros, de despedidas, ultima noche de estar entre esas 4 paredes y no parava de ver rincon por rincon porque ya no lo volveria a ver mas
Tambien os quiero dar las gracias a los que habeis compartido conmigo estos 7 años de Pont,nunca me voy a olvidar de los momentos que hemos pasado todos juntos.
No se que mas decir, estoy sin palabras y bastante echa polvo.
Se ha acabado una etapa de mi vida, y la mejor.
Pont aeri siempre irá conmigo alla donde vaya.
Skudero,Metralla,Sonic, Sisu, Ramón, Teresa GRACIES PER TOT (L)
I tambe gracies pels moments abans d'entrar ahir, i pel detall que ens vau fer al 1, 2 i 7 dels vips. MOLTES GRACIES!
T' ESTIMO PONT AERI (L)