| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Inmigracion: Racismo o Justicia? |
| << < (9/46) > >> |
| Requiem_x_unsueño:
--- Cita de: CaRLoSMd en 17/11/11, 21:35:09 pm ---Todo eso está muy bien, pero supongo que en TU país sea cual sea tu orientación política esperarías que el gobierno mirase primero por los intereses de sus habitantes y no por los de fuera, ¿o no? La gente que apoya tan "alegremente" la inmigración que se practica en España me parece una demagoga y una hipócrita de mucho cuidado, además de ser los culpables del complejo que existe aquí sobre el racismo. Me gustaría ver qué pensaría toda esa gente a la que me refiero si fueran perjudicados por inmigrantes en su vida real y no en sus felices ideales: -que te levanten un puesto de trabajo, -que le quiten la plaza de colegio a tu hijo para desperdiciarla, -que se rían de ti al ser atendidos en el médico gratuitamente antes de que tú , mientras se lo estás pagando...seguro que la cosa cambiaría. Los españoles primero, y no os equivoquéis, que eso no es racismo, es SENTIDO COMÚN. --- Fin de la cita --- Jo no tinc pais...que ho possi en un paperot em fot igual, jo no soc ni millor ni pitjor per neixer en un lloc desenvolupat, i sempre que he demanat ajuda a altre gent, ja sigui d'aqui o d'allà la he tingut, va en contra dels meus principis veure a la gent per raçes o colors...Si això no ho veieu doncs mira, vosaltres sabreu no puc fer res. Perjudicados por inmigrantes? Però PER QUE SEMPRE DONEU LES CULPES A QUI MENYS EN TE? JODER! Que això no es cosa d'ells...Tu si vas a viure a un altre lloc, de ben segur que estaries moguent papers per a que et donesin lo màxim possible, doncs ells iguals. |
| Requiem_x_unsueño:
--- Cita de: MackineRO en 17/11/11, 21:36:40 pm ---Pues si tu puedes, los otros también. Si su gobierno no hace nada no es nuestra culpa. Por que por esas que vengan toooooodos los pobres del mundo a España a vivir de los que tienen la suerte de trabajar no? si tanta pena os dan meteros los en casa y cuando llevéis 4, 5, 6 meses incluso años pagando sus gastos sin que ellos no hagan nada, entonces quizás ya penséis de otra manera. --- Fin de la cita --- Prefereixo mil vegades mes a un inmigrant pobre a la meua casa que no a un nazi ;). Tampoc es la seva culpa i per això es busquen les castanyes aquí, els que no les busquen be son els espanyols que amb aquesta historia de tanta inmigració no foten pal a l'aigua. Fa anys enrere no es parlava pas o quasi res d'aquesta movida, per que ara si? perque hi ha crisis i es nota més, els empresaris pagen menys, ells agafen els treballs que la gent no vol...cony jo també ho faria. |
| manded:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 17/11/11, 21:25:57 pm --- --- Cita de: MackineRO en 17/11/11, 21:12:28 pm ---Robar y delinquir, sin que te pase nada, recibiendo ayudas de las cuales no pagas nada, imponer tu cultura y llamando racistas a los demás, etc. esas te refieres no? --- Fin de la cita --- Veure la teva familia morir de gana, sentir-te impotent per que el teu govern no fa pas res, veure com la gent no t'ajuda, anar a viure a un altre lloc i deixar la teva terra, començar desde 0... Vale, tots estem d'acord en que molta gent "espanyola" està malament economicament però també la gent "catalana", "marroquí", "xinessa" pateixen...La crisi ens afecta a tots, a mi si no em donen ajudes (que no me les han donat i les he demanat) no em fa pas res, sempre es surt de tot buscant les castanyes, peo es molt fàcil obrir el bec i demanar mentres et prens un "kintillo" al bar, surts de festa, compres tabac, consoles, etc, no? --- Fin de la cita --- Pues se la lias a quien manda a tu gobierno y la caga. Ah ke protestar en morolandia puede costarte caro? Si. A nosotros nos costo en el siglo XIX. |
| Requiem_x_unsueño:
Qui ha de protestar ara sou vosaltres! Que per aquí si, molta queixa i mucho bla bla bla però a la hora de la veritat no sortiu al carrer ni a pedrades. Aiii amigoooo! Parlem només de "moros"? o de més inmigració? perque em penso que inmigrants hi han de totes nacionalitats no? ;) |
| manded:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 17/11/11, 21:47:47 pm ---Qui ha de protestar ara sou vosaltres! Que per aquí si, molta queixa i mucho bla bla bla però a la hora de la veritat no sortiu al carrer ni a pedrades. Aiii amigoooo! Parlem només de "moros"? o de més inmigració? perque em penso que inmigrants hi han de totes nacionalitats no? ;) --- Fin de la cita --- Hay protestas que son ilegales gracias a SOS racismos. Hay protestas (como esta mñn) ke son un sin sentido antes de las votaciones. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |