| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Inmigracion: Racismo o Justicia? |
| << < (25/46) > >> |
| ilegal_Vs:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/11/11, 16:57:43 pm ---Avui parlant amb el meu company de treball (60 anys) d'aquest tema perque li he preguntat m'ha dit això: "Si que es veritat que molts de nosaltres vem anar a altres llocs a viure amb contractes de treball ja fets i demés, però de debò creu la gent que TOTS els que hi van anar ho portaven arreglat? Que no hem facin riure" I te més raó que un sant...Jo ja he donat la meva opinió i ara no tinc temps de llegir tots els vostres ultims comentaris però de mica en mica ja aniré contestant :laugh: Només una pregunta: Si veieu a la vostra familia morir de gana i demés no farieu el mateix? --- Fin de la cita --- no te esfuerces que no vas a conseguir nada , si nosotros mismos nos quejamos de que haya ayuda sociales y prestaciones a los desempleados . Si fuera por la derecha mas capitalista quitarian todo de un plumazo . Lo jodido de todo es que si a nosotros no nos va a quedar nada , a los inmigrantes mucho menos . |
| el_del_pont:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/11/11, 16:57:43 pm ---Avui parlant amb el meu company de treball (60 anys) d'aquest tema perque li he preguntat m'ha dit això: "Si que es veritat que molts de nosaltres vem anar a altres llocs a viure amb contractes de treball ja fets i demés, però de debò creu la gent que TOTS els que hi van anar ho portaven arreglat? Que no hem facin riure" I te més raó que un sant...Jo ja he donat la meva opinió i ara no tinc temps de llegir tots els vostres ultims comentaris però de mica en mica ja aniré contestant :laugh: Només una pregunta: Si veieu a la vostra familia morir de gana i demés no farieu el mateix? --- Fin de la cita --- Jo si veiés a la meva familia morir de gana potser si que emigraria si no hi hagués cap més opció, pero com a mínim intentaria adaptar-me a la cultura del país i no intentaria imposar les meves creencies ni res d´aixó, aniria a treballar i a guanyarme la vida dignamente, no com molts inmigrants que resideixen aquí en Espanya. |
| ALDJ_991:
Pero que cojones, esto es verdad o es el GTA xd |
| MackineRO:
--- Cita de: ALDJ_991 en 19/11/11, 18:21:20 pm ---Pero que cojones, esto es verdad o es el GTA xd --- Fin de la cita --- Son datos oficiales de la Generalitat de Catarrech |
| Xavi9mm:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/11/11, 16:57:43 pm ---Només una pregunta: Si veieu a la vostra familia morir de gana i demés no farieu el mateix? --- Fin de la cita --- No, hay que pelear donde toca, en nuestra patria. Es más, ¿tu has visto familias de etnia gitana de nacionalidad emigrar a Francia, Alemania, Suiza o hacerse las americas? |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |