Miscelánea > OFF-TOPIC
Manifestacion el dia 15 de mayo
<< < (45/125) > >>
Schliemann:

--- Cita de: hard_ilegal_core en 27/05/11, 16:10:07 pm ---
--- Cita de: manded en 27/05/11, 15:41:49 pm ---Por ke ilegal no esta de acampada?¿¿?¿? Sin trabajo y protestando con el sistema por ke no va a apoyar? A claro ke protesten otros ke hace calor.  :D

--- Fin de la cita ---

Si me pagas el billete de ida y vuelta , me das una tienda de campaña , comida , porros , un portatil + internet os pongo la cam 24 horas xDDD

--- Fin de la cita ---

Encajarías de maravilla en Pl. Cat.
Requiem_x_unsueño:
Es indignant lo que estan fent! Com que perrosflautas? Jo tinc 2 treballs, tinc estudis, i segueixo estudiant.
Sóc una persona honesta, que sempre intenta fer lo millor per ajudar als demés i a sobre que vui lluitar per el meu poble, el meu poble es rebela contra mi...

Es millor quedar-se a casa, veient la tv, conectat al facebook, etc...Pobres fills nostres.
Mentres tant els politics, banquers rient-se de la nostra cara mentres els Mossos ens pegen...

Jo avui tornaré a acampar, a plz. catalunya no, está clar no sigui que hem peguin, hem reboti i a sobre hem peguin més...
ilegal_Vs:

--- Cita de: Schliemann en 27/05/11, 16:13:56 pm ---
--- Cita de: hard_ilegal_core en 27/05/11, 16:10:07 pm ---
--- Cita de: manded en 27/05/11, 15:41:49 pm ---Por ke ilegal no esta de acampada?¿¿?¿? Sin trabajo y protestando con el sistema por ke no va a apoyar? A claro ke protesten otros ke hace calor.  :D

--- Fin de la cita ---

Si me pagas el billete de ida y vuelta , me das una tienda de campaña , comida , porros , un portatil + internet os pongo la cam 24 horas xDDD

--- Fin de la cita ---

Encajarías de maravilla en Pl. Cat.

--- Fin de la cita ---

como ves en mi salseta
SoLDe:
Un cop han passat les eleccions, no té cap mena de sentit acampar a Plaça Catalunya (o montar un casal okupa xd), ara mateix això als polítics els hi fa riure ja que no els pot afectar.

El que s'ha de fer és acampar davant del Parlament, del Congrés, davant de cada ajuntament, s'ha de fer allà a on els pugui afectar.
ilegal_Vs:

--- Cita de: SoLDe en 27/05/11, 16:19:05 pm ---Un cop han passat les eleccions, no té cap mena de sentit acampar a Plaça Catalunya (o montar un casal okupa xd), ara mateix això als polítics els hi fa riure ja que no els pot afectar.

El que s'ha de fer és acampar davant del Parlament, del Congrés, davant de cada ajuntament, s'ha de fer allà a on els pugui afectar.

--- Fin de la cita ---
+ 1 en todo , pero entonces los policias si que actuarian de otra manera , ( GRECIA ) inside .
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa