| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| la mákina, ¿ha muerto? |
| << < (25/57) > >> |
| alex_benissanet:
--- Cita de: Ore_dj en 19/01/11, 15:36:45 pm ---GRACIAS kiko_pont x las molestias --- Fin de la cita --- lo siento ore, si lo hubiera visto antes tambien te lo hubiera traducido, y gracias kiko por hacerlo. |
| FGP:
pues no! la makina no ha muerto! no ves que siguen sacando 20 o 30 vinilos al mes! ;D |
| Digitalium:
--- Cita de: FGP en 20/01/11, 22:54:14 pm ---pues no! la makina no ha muerto! no ves que siguen sacando 20 o 30 vinilos al mes! ;D --- Fin de la cita --- La cuestión es analizar el estilo que se supone que sacan... Porque Makina ni de lejos, vamos. |
| biomachine:
--- Cita de: alex_benissanet en 19/01/11, 10:26:40 am ---Dels pocs vinils que surten actualment a la venta, pocs tenen temes que mantinguin una mica l'estil de la màquina de fa aprox. 10 anys. Us poden agradar més o menys, però continuen apareixent temes (més amb compta gotes que la quantitat de pluges que cauen a Àfrica xD). Ara l'estil ha canviat, que a vosaltres no us agradi no significa que no hi hagi persones que els hi agradi. El que vec és que, facin el que facin els qui tenen la valentia de traure una producció o un vinil, sempre es critica el seu treball, despreciant-lo. Llavors un diu, per a que esforçar-me a produir màquina si sols hem critiquen? Per a que esforçar-me a recuperar sons d'avans, si serè criticat tant pels "defensors" de la màquina de fa 10 anys com pel públic que li pot agradar més els sons actuals? Si comencessim a donar més suport a aquests pocs que volen fer un esforç de posar-se a l'altura de les grans produccions d'avans, potser es podria capgirar la situació. No estic dient que es tingui que anar encegats a defensar una cosa, però en comptes de fer crítiques rajant a tort i a dret, fem crítiques constructives, animem als productors a que continuin treballant per arribar a aconseguir temes NOUS i bons. A mi personalment, ni totes les produccions actuals m'agraden (el 90% de les cantades produides no m'agraden...), ni totes les produccions de fa 10-15 anys m'agraden. Hi ha temes d'ara que m'agraden molt més que molts temes remember! A la vegada que hi ha molts temes remember que li foten mil patades a moltes produccions actuals. Quan una cosa no varia, és manté constant, igual, a través del temps, aquesta cosa mor. Mentres continui variant, mentres hi hagi novetats (siguin en contagotes o no), no estirà morta. I jo, mentres continuin surtint vinils a la venta, hi hagi temes que valguin la pena (pocs o molts), continuaré pinxant aquesta música i defensant-la, quedin discoteques o no. --- Fin de la cita --- Muy bien dicho, yo hace un tiempo dije lo mismo, pero la gente parece que le resulta mas facil criticar y ir de lista en vez de intentar apoyar a los nuevos productores, si tanto entienden, que produzcan ellos la musica que tanto hechan de menos. Mientras sigan produciendo musica makina y no hagan caso a las chorradas que algunos dicen, esto no morira, yo seguire apoyando la makina de ahora siempre que me guste, cuando algo no me guste, no lo criticare, nadie nace enseñado y tarde o temprano empezaran a sacar buenos temas. |
| hispano89:
tienes toda la razon,a no ser que sea una critica constructiva ,vale la pena guardarse las palabras. le doy un 10 a alex_benissanet. un saludo |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |