MAKINA > MAKINA: GENERAL
la mákina, ¿ha muerto?
<< < (23/57) > >>
DjCASTAÑO:
Yo no le llamaria morir .. ace 10 años que estoi excusando que la makina avía muerto ... yo creo que no esta de moda y al no estar de moda se acen mui pocas cosas ya que no es un negocio para que una empresa o discoteca se gane la vida ... ellos tienen de apostar por lo que esta de moda normal ... pero bueno yo pinxo makina me muevo con gente makinera y son gente de puta madre el dia que muera esto se morira una parte de mi vida que me a dado muchas alegriasss .... salud gente y makina4life
Jona_19:
Y mi tia escucha los Beatles y ya sabemos todos los vivos que estan.
Hard Substance:

--- Cita de: tHe HaRdCoRiAn en 16/01/11, 21:53:05 pm ---Eso queda muy bonito y demagógico para decirlo en una fiesta, pero si no se produce un estilo, este está muerto, independientemente de que la gente lo siga escuchando o no.

--- Fin de la cita ---

+1

Aún así yo no diría que está muerto; que haya evolucionado brutalmente a otro sonido totalmente distinto de lo que se producía hasta el 97 no quiere decir que haya muerto. Será evolutiva, feriante, poco trabajada, no merecedora de llevar el término makina por no ser igual que la que se producía por esa época. Lo que queráis. Pero aunque os pese a muchos nostálgicos sigue siendo makina, por lo tanto no está muerta.

Es una opinion personal ;) Aunque no la compartáis espero que sí la respetéis. Un saludo ;)
-[DjAaRoN]-:
la gente no acepta la evolucion de la musica y la da por muerta, parece k solo aya evolucionado la makina, y an evolucionado todos los estilos, despues cada uno acepta dixo cambio...
alex_benissanet:
Dels pocs vinils que surten actualment a la venta, pocs tenen temes que mantinguin una mica l'estil de la màquina de fa aprox. 10 anys. Us poden agradar més o menys, però continuen apareixent temes (més amb compta gotes que la quantitat de pluges que cauen a Àfrica xD). Ara l'estil ha canviat, que a vosaltres no us agradi no significa que no hi hagi persones que els hi agradi. El que vec és que, facin el que facin els qui tenen la valentia de traure una producció o un vinil, sempre es critica el seu treball, despreciant-lo. Llavors un diu, per a que esforçar-me a produir màquina si sols hem critiquen? Per a que esforçar-me a recuperar sons d'avans, si serè criticat tant pels "defensors" de la màquina de fa 10 anys com pel públic que li pot agradar més els sons actuals? Si comencessim a donar més suport a aquests pocs que volen fer un esforç de posar-se a l'altura de les grans produccions d'avans, potser es podria capgirar la situació. No estic dient que es tingui que anar encegats a defensar una cosa, però en comptes de fer crítiques rajant a tort i a dret, fem crítiques constructives, animem als productors a que continuin treballant per arribar a aconseguir temes NOUS i bons.

A mi personalment, ni totes les produccions actuals m'agraden (el 90% de les cantades produides no m'agraden...), ni totes les produccions de fa 10-15 anys m'agraden. Hi ha temes d'ara que m'agraden molt més que molts temes remember! A la vegada que hi ha molts temes remember que li foten mil patades a moltes produccions actuals.

Quan una cosa no varia, és manté constant, igual, a través del temps, aquesta cosa mor. Mentres continui variant, mentres hi hagi novetats (siguin en contagotes o no), no estirà morta. I jo, mentres continuin surtint vinils a la venta, hi hagi temes que valguin la pena (pocs o molts), continuaré pinxant aquesta música i defensant-la, quedin discoteques o no.

Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa