| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Que opinais del anti-XQUE en olot? |
| << < (8/15) > >> |
| marc_Core:
--- Cita de: SALA XQUE OLOT en 17/12/10, 00:51:44 am ---De fet la direcció del XQUE vem estar al ajuntament d'Olot , ens hem reunit amb la Policia local i mossos abans d'obrir i quasi cada setmana , i son els primers que ens ajuden en tot. Aquest grup son 3 persones que l'han creat i molta gent que s'ha unir simplement per dirse XQUE... Son persones que sempre estan en contra de tot , com quan van volguer obrir el Mc Donals a Olot i no van deixar fer-ho , o sempre que és fá alguna cosa i ells no estan dacord ... doncs monten aquestes xorrades de posts. De fet no tenen rès a fer. Nosaltres continuarem , i esperem que quan més temps millor. Aquesta gent son gent que ni surten de casa ni tenen rès a fer... La ignorancia ... es el millor !! A qui li agradi aquest Xque , es benvingut , i a qui no... doncs intentarem millorar xq vingui aviat :) Salut a tothom !! I Xque a tope ! --- Fin de la cita --- LA MILLOR ARMA ES LA IGNORANCIIA!! AMUUN EL XQUE I LA MAKIINA! |
| cEsAr-dJ:
--- Cita de: Grishenko en 16/12/10, 14:31:23 pm --- --- Cita de: cEsAr-dJ en 16/12/10, 11:58:58 am --- --- Cita de: Grishenko en 16/12/10, 11:28:03 am ---Mmh.. yo soy de los que opinan que este estilo aguantará en locales pequeñitos, rollo Little Jungle de Mataró, por ejemplo. Es como volver a los inicios... --- Fin de la cita --- +10000 en enero empezamos a dar caña kn la nueva plantilla d dj's i aparte abriremos algunos sabados!!! --- Fin de la cita --- Si si, ara que veais que me acuerdo tambien de los pequeño locales jeje ;D Dicen que pa fin de año vendrá Ruben XXL y Xavi BCN, es verdad? --- Fin de la cita --- si acen una remember i va el nau tmbien,yo me pasare seguro a tomar algo xk se liara cacho! yo llevo lo k es el tema makina actual i el dia 21 d enero la liaremos bien gorda presentando el nuevo equipo little! |
| cEsAr-dJ:
--- Cita de: SALA XQUE OLOT en 17/12/10, 00:51:44 am ---De fet la direcció del XQUE vem estar al ajuntament d'Olot , ens hem reunit amb la Policia local i mossos abans d'obrir i quasi cada setmana , i son els primers que ens ajuden en tot. Aquest grup son 3 persones que l'han creat i molta gent que s'ha unir simplement per dirse XQUE... Son persones que sempre estan en contra de tot , com quan van volguer obrir el Mc Donals a Olot i no van deixar fer-ho , o sempre que és fá alguna cosa i ells no estan dacord ... doncs monten aquestes xorrades de posts. De fet no tenen rès a fer. Nosaltres continuarem , i esperem que quan més temps millor. Aquesta gent son gent que ni surten de casa ni tenen rès a fer... La ignorancia ... es el millor !! A qui li agradi aquest Xque , es benvingut , i a qui no... doncs intentarem millorar xq vingui aviat :) Salut a tothom !! I Xque a tope ! --- Fin de la cita --- eso es gente jubilada que no sabe lo k acer en casa i se aburre, que miren primero el problema que tienen con los asesinos que ya van 2 en 1 mes que yo creo que eso es mas grabe que no que abra una sala con el nombre XQUE 1 consejo a palabras necias oidos sordos! i que les den x el culo ellos se estan dejando la pasta en carteles tontos kn mentiras i mentiras... 1 saludo! |
| Javi.L:
--- Cita de: cEsAr-dJ en 17/12/10, 09:56:18 am --- que miren primero el problema que tienen con los asesinos que ya van 2 en 1 mes --- Fin de la cita --- xDDDDDD Serian makineros o pilotos ilegales, quien sabe... :angel: |
| QUIM^BCN:
--- Cita de: Alberteleh en 16/12/10, 15:36:15 pm ---me da mucha mucha risa ver kmo algunos se rien de la gente k lo defiende via facebook i tal viendo aberraciones i diciendo ke chusma, ke nose kuantos ke kalaña de gente.. kuando 10 años atras la gente era mucho mas kinki, borrega i de todo, me gustaria ver kmo eskribiria un "xquesiano de los 90" me parece a mi ke se kedaria bastante mas agusto kon la ortografia k no muchos de ahora.. ke penita --- Fin de la cita --- mola eso de tachar gratuitamente a los xquesianos de los 90........ seguramente sin haber conocido a ninguno de ellos y tu hablas de faltas de ortografia ? REPASATE TU POST |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |