oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2] 3 4 5 ... 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 19-02-2011 Reverze 2011- Anveres Belgica  (Leído 44280 veces)
The Dark Defender
Desconectado

Sexo: Masculino De: fense!
Registro: 14-07-09

Email
« Responder #15 en: 09/12/10, 23:56:12 pm »

Por cierto, información de servicio:


VIP Tickets for Reverze are SOLD OUT !

Regular ticket sales are going faster than ever before so get your tickets on time !
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #16 en: 10/12/10, 01:44:31 am »

Tot el que estigui relacionat amb CAT m'apunto i aportaré amb molt de gust. Ja siguin  banderes, samarres etc. Pero tunejos raros no  :embarassed:
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #17 en: 10/12/10, 01:51:52 am »

Vuelo reservado jojojo salida el sabado a las 6:45 y vuelta el domingo a las 15:30  :D :D
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #18 en: 10/12/10, 03:24:53 am »

Vuelo reservado jojojo salida el sabado a las 6:45 y vuelta el domingo a las 15:30  :D :D

Veo que te leiste el e-mail que te mandé haze unas semanas...bueno quizás no xddd!!!

Parlant de "Tunejos raros", desde aquí vull fotre un cridament a tothom per animar al fill per que es disfressi d' "OSO AMOROSO" i així anar donant abraçades (i magrejos) a totes les filles! Si no fill, podries anar d'algun personatje Manga que mola jeje! Alguns anirem amb el tuneo (light) dels Barcelona Hardravers, que es básicament, coses foforites/reflectants (groc, verd, tronja, etc) i alguna barreta d'aquestes de llum, i la samarreta negra amb l'estampat de "Barcelona hardravers" (la que duc a la foto del meu avatar), bueno aquí es veu millor: http://www.q-dance.nl/q/page/pictures_player/6492/dominator_24072010#/photo/id=73430/e=dominator_24072010/i=105 (si, els del darrere son Stunned guys & Neophyte a la zona Early hardcore de la Dominator  ;) :D)
si algú vol ferse una samarreta que m'ho digui i quedem un dia x anar al decathlon i comprar la semarreta que mes os agradi i fotre l'estampació (en principi el color que vulguis, si el tenen clar)!

Tema bandera, un dia d'aquests que estigui inspirat fotré alguns dissenys i els penjaré x aquí.
La idea es fotre algo amb la senyera de fons, al mig un simbol que pugui representar una mica hardstyle/hardcore, i alguna frase del pal "Catalan crew Here we fucking go!", o alguna cosa d'aquestes, S'accepten propostes, es mes, ja podeu anar procedint a donar idees, i bueno, al final el disseny que mes os moli es farà. L'idea també es fotren una que la puguem dur a tots els festivals de xumpa xumpa que anem, així que no estaría mal que aquest cop cadascú aportes algo de capital, ja es veuria de quin presupost, pero no crec que mes de 5€ per cap, això si, fotriem una bandera megapower i Random de la vida, i així es per a compartir entre tots, i la podriem aprofitar durant molt de temps! Al Q-BASE ja vem fotre una molt power, i la veritat que va ser tot un exit inesperat!!!!!!!

Bueno companys, anem xerrant!
-Dgini5!
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #19 en: 10/12/10, 03:49:43 am »

Vuelo reservado jojojo salida el sabado a las 6:45 y vuelta el domingo a las 15:30  :D :D

Veo que te leiste el e-mail que te mandé haze unas semanas...bueno quizás no xddd!!!

Parlant de "Tunejos raros", desde aquí vull fotre un cridament a tothom per animar al fill per que es disfressi d' "OSO AMOROSO" i així anar donant abraçades (i magrejos) a totes les filles! Si no fill, podries anar d'algun personatje Manga que mola jeje! Alguns anirem amb el tuneo (light) dels Barcelona Hardravers, que es básicament, coses foforites/reflectants (groc, verd, tronja, etc) i alguna barreta d'aquestes de llum, i la samarreta negra amb l'estampat de "Barcelona hardravers" (la que duc a la foto del meu avatar), bueno aquí es veu millor: http://www.q-dance.nl/q/page/pictures_player/6492/dominator_24072010#/photo/id=73430/e=dominator_24072010/i=105 (si, els del darrere son Stunned guys & Neophyte a la zona Early hardcore de la Dominator  ;) :D)
si algú vol ferse una samarreta que m'ho digui i quedem un dia x anar al decathlon i comprar la semarreta que mes os agradi i fotre l'estampació (en principi el color que vulguis, si el tenen clar)!


Qui es l'imbècil de l'esquerre? Buenri? xdd a no m'he confós- Algún tronat  :D

A m'agradaria una samarra amb aquesta foto. I que digués: Passi passi que veurán el piset!  ;D Fora conyes ja pensaré frases i logos power, randoms de la mort! xd
The Dark Defender
Desconectado

Sexo: Masculino De: fense!
Registro: 14-07-09

Email
« Responder #20 en: 10/12/10, 20:39:02 pm »

Tot el que estigui relacionat amb CAT m'apunto i aportaré amb molt de gust. Ja siguin  banderes, samarres etc. Pero tunejos raros no  :embarassed:
Parlem-ne aquesta nit després de la teva sessió :angel:
Krlos
Desconectado

Sexo: Masculino De: Gelida(bcn)
Registro: 25-12-03

Email
« Responder #21 en: 11/12/10, 15:50:03 pm »



http://www.youtube.com/watch?v=0D5j-6Ej6_U

2:05 (L)
J.Lau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre/Reus
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos


Email
« Responder #22 en: 12/12/10, 19:59:08 pm »

al loro, ara estic mirant el vols, desde barcelona en kina companyia aneu rayaner o vueling?? es k vueling es motl mes cara i rayaner me deixa a Charleroi i vueling k ens deixa directa ment a bruseles???
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #23 en: 12/12/10, 22:26:41 pm »

al loro, ara estic mirant el vols, desde barcelona en kina companyia aneu rayaner o vueling?? es k vueling es motl mes cara i rayaner me deixa a Charleroi i vueling k ens deixa directa ment a bruseles???

a vore j.javier! Edu, Junai, Jordi yo i dos mes surtim lo dissabte a les 6:45 i fem cap a Brusel·les i nem en Vueling i la tornnada Jordi, yo i los dos mes tornem en dumenge a les 15:30 tb en Vueling los atres se kedem hasta lo dilluns, tu mismo! xD
dj junai
Visitante


Email
« Responder #24 en: 12/12/10, 22:49:57 pm »

launes: megafresco i hypermanso tens un email amb possibles plans i vols.

Aixo cada cop és mès massiu. Jo m'estic pensant anar tunnejat d'oset o de akatsuki (personantge manga)

El fill esta aqui per resoldre qualsevol dubte de forma power i random
J.Lau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre/Reus
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos


Email
« Responder #25 en: 13/12/10, 23:49:39 pm »

hey pero els djs k estaran mesclats en les dos sales?? o sera una sala only hardcore i la altra hardstyle??? es k no o trobo per cap puesto los djs i a la sala k estan.
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #26 en: 14/12/10, 11:14:57 am »

hey pero els djs k estaran mesclats en les dos sales?? o sera una sala only hardcore i la altra hardstyle??? es k no o trobo per cap puesto los djs i a la sala k estan.

yo suposo k sera una sala de Hardcore i latra de Hardstyle xo aixo teu poden aclarir los mestres de les festes, lo senyor Junai i lo senyor Jordi! xD
Flekyy
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 13-11-08

Email
« Responder #27 en: 14/12/10, 14:38:56 pm »

Según partyflock están mezclados aún que por los vídeos parece una única sala.

Sportpaleis
Bestien
D-Block & S-te-Fan
Davoodi
Demoniak
Dr. Rude
Dr.Phunk
Jones (BE)
Lethal MG
Partyraiser
Psyko Punkz
Q-ic
Royal S
Ruthless
Zatox
Live: Ambassador Inc
Live: Evil Activities
Live: Frontliner
Live: Mark with a K
Live: Noisecontrollers
MC: Chucky
MC: Villain

 
2Lotto Arena
Abyss & Judge
Alpha²
Amnesys
B-Front
Bioweapon
Coone
Da Tweekaz
Endymion
Isaac
Korsakoff
Nosferatu
Outblast
Ran-D
Stephanie
The Stunned Guys
The Vision
Wildstylez
Live: Second Identity
MC: Da Syndrome
dj junai
Visitante


Email
« Responder #28 en: 14/12/10, 17:42:10 pm »

en principi hi ha dos sales...

sportpaleis, 15-20 mil persones.
i lotto arena 5 mil persones.

Normalment el que fan es començar amb jumpstyle, continuar amb hardstyle i acabar en hardcore a les dos sales.
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #29 en: 15/12/10, 00:06:29 am »

en principi hi ha dos sales...

sportpaleis, 15-20 mil persones.
i lotto arena 5 mil persones.

Normalment el que fan es començar amb jumpstyle, continuar amb hardstyle i acabar en hardcore a les dos sales.

Les 2 hardcore al final? ostres! I que farem?   difícil elecció.

Em tens que tornar a explicar la teva idea rocambolesca xD. D'entrar i fer aquell espectacle entre 2  :D   No ho vaig acabar d'entendre. Però per privat  :-[
Páginas: 1 [2] 3 4 5 ... 30   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |