| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Barbacoa 4.0 |
| << < (2/7) > >> |
| Jacob_ MOH:
La gent de les Terres de l'Ebre astem x posar lo rumbo ya, direccio a la barbacoa! nse si dins de les brases ancara o fora xD |
| Dj Klave:
Ja t'ho vaig confirmar Lluís ;). Si puc ser el cuiner pefect :D |
| xavi_speed_terror:
--- Cita de: Jacob_ MOH en 13/10/10, 21:57:38 pm ---La gent de les Terres de l'Ebre astem x posar lo rumbo ya, direccio a la barbacoa! nse si dins de les brases ancara o fora xD --- Fin de la cita --- smpre et pots qdar al mig...allo x provar!!!jajajajajajajajjajajajaj ajja yeaaaaaaaaaaah dma buscarem al google com arribar!!!x cert gent...axo d portar plats, etc. voleu di q nu s fara massa tard¿?¿?¿?io optare x marxar a les 6 i mja o axi!!!! ;D ;D ;D ;D ;D |
| Jacob_ MOH:
--- Cita de: Dj Klave en 13/10/10, 21:59:20 pm ---Ja t'ho vaig confirmar Lluís ;). Si puc ser el cuiner pefect :D --- Fin de la cita --- ostia Klave tu cuiner?¿ ai mare! mos podiem fiar de tu?¿ xD a vore si t'haurem de dir Klave Arguiñano! ;) xo yo confio en tu! P D: o tambe arribar al punt d'astar rustit xD |
| xavi_speed_terror:
--- Cita de: Jacob_ MOH en 14/10/10, 01:01:13 am --- --- Cita de: Dj Klave en 13/10/10, 21:59:20 pm ---Ja t'ho vaig confirmar Lluís ;). Si puc ser el cuiner pefect :D --- Fin de la cita --- ostia Klave tu cuiner?¿ ai mare! mos podiem fiar de tu?¿ xD a vore si t'haurem de dir Klave Arguiñano! ;) xo yo confio en tu! P D: o tambe arribar al punt d'astar rustit xD --- Fin de la cita --- a st punt nkra no taran les salsitxes al lloc!!!jajajajjajajajaja ostiiiiiia ferran klave adria!!!!diooos q dinarem salsitxes a la nova bolognaise o carxofes a la mammacola¿?¿?¿xDDDDDDDDDDDDDD |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |