Miscelánea > OFF-TOPIC
Barbacoa 4.0
<< < (4/7) > >>
Jacob_ MOH:

--- Cita de: xavi_speed_terror en 14/10/10, 14:15:44 pm ---
--- Cita de: Jacob_ MOH en 14/10/10, 13:37:39 pm ---
--- Cita de: xavi_speed_terror en 14/10/10, 01:05:30 am ---
--- Cita de: Jacob_ MOH en 14/10/10, 01:01:13 am ---
--- Cita de: Dj Klave en 13/10/10, 21:59:20 pm ---Ja t'ho vaig confirmar Lluís  ;). Si puc ser el cuiner pefect  :D

--- Fin de la cita ---

ostia Klave tu cuiner?¿ ai mare! mos podiem fiar de tu?¿ xD a vore si t'haurem de dir Klave Arguiñano! ;) xo yo confio en tu!

P D: o tambe arribar al punt d'astar rustit xD

--- Fin de la cita ---

a st punt nkra no taran les salsitxes al lloc!!!jajajajjajajajaja

ostiiiiiia ferran klave adria!!!!diooos q dinarem salsitxes a la nova bolognaise o carxofes a la mammacola¿?¿?¿xDDDDDDDDDDDDDD

--- Fin de la cita ---

jajajajaa o tb Giovanni Klave Ranna, el genio de a barbecue! ;D dinarem llom a la milanesa o costole de pezzi a lo tuti fruti! :D

P D: Xavi si mai de vls dedicar a estudiar cuina, aki tens lo nostre suport de la gent de tortosa! :D

--- Fin de la cita ---

preziozoooo!!!!mamma miiiiiiiiiiia jacobo...vos dominas la cocina como los frankfurts dominan el ketchup!!!rissoto d'idiomes!!!jajajajajajajajajajajaj

P.D--> secundo la mocion joven!!!!!suport aprovat al cuiner de les especies!!!!jajajaajjajajajajaaj

--- Fin de la cita ---

cheeeee piiiiiiibe obvio van noidon k domino el rissoto de idiomas, aca en argentina somos mu listos i tenemos mucho aguante como los de river! ;D, enga flaco chao! :D
pajarito:
jo mentre el junai no torni a calar foc a casa meva, em dono per satisfet :)
Jacob_ MOH:

--- Cita de: pajarito en 15/10/10, 13:04:56 pm ---jo mentre el junai no torni a calar foc a casa meva, em dono per satisfet :)

--- Fin de la cita ---

trankil pajaro! k si fa falta portem un camio cisterna ple d'aigua desde tortosa! xD
dj junai:
per la part que em toca mirarè de que la mansio de la pajarraka no entri ON FIRE. Fins demà, quina ganes. Que us trobo a faltar fills!

digni5

here come madnessss!!!!!
Jacob_ MOH:
d'aki unes hores, començem l'expedicio en destinacio a casa del pajaro! uuuuuueeee

chef Klave! com asta lo foc?¿ :D
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa