| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Intencion de voto para los comicios catalanes. |
| << < (88/238) > >> |
| albertush-pm:
En los videos anteriores os explica en que consiste Alternativa de Govern, a ver que os parece¿? |
| màquina catalana:
--- Cita de: albertush-pm en 15/11/10, 12:26:32 pm ---La política s'ha convertit en un negoci més, encara que en una empresa el client és important i forma part, però en aquest negoci anomenat politica, els clients ( els ciutadans) en 4 anys no és tenen en compte, únicament li venen la moto 3 setmanes, es a dir per les eleccions. Tots són y pensen igual, forrar-se a costa dels ciutadans. Cal una alternativa, perquè els ciutadans formin part del sistema. --- Fin de la cita --- Mira des de el primer fins al ultim volen viure d'això, els que volen un escó per tindre una butaqueta maca, també. |
| albertush-pm:
--- Cita de: màquina catalana en 15/11/10, 19:15:36 pm --- --- Cita de: albertush-pm en 15/11/10, 12:26:32 pm ---La política s'ha convertit en un negoci més, encara que en una empresa el client és important i forma part, però en aquest negoci anomenat politica, els clients ( els ciutadans) en 4 anys no és tenen en compte, únicament li venen la moto 3 setmanes, es a dir per les eleccions. Tots són y pensen igual, forrar-se a costa dels ciutadans. Cal una alternativa, perquè els ciutadans formin part del sistema. --- Fin de la cita --- Mira des de el primer fins al ultim volen viure d'això, els que volen un escó per tindre una butaqueta maca, també. --- Fin de la cita --- Pensa que la Nebrera ja va esta de diputada i va deixa el càrrec perque no estava d'acord, a veure quants politics han realitzat aquests gest? |
| albertush-pm:
Maquina catalana i quina opció m'aconselles per votar a les eleccions? |
| màquina catalana:
--- Cita de: albertush-pm en 15/11/10, 19:24:20 pm ---Maquina catalana i quina opció m'aconselles per votar a les eleccions? --- Fin de la cita --- Igual les meves ideologias no son les teves. PD: sobre la nebreda que deixa el carrec, m'agradaria saber quina feina te a part de ser politica, o quina diplomatura té i despres saber el seu entorn i la seva familia xDDD Resumin si te cales o no i deixar el carrec del pp no li hagi suposat "perdues". |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |