| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Camisetas Makination - Ultimas existencias!!!! |
| << < (5/17) > >> |
| Sam-X:
Podriem posar algo axi com: (varies propostes) -MAKINA X LAS VENAS -MAKINATOR -YO SOY LA MAKINA -ME MOLA LA MAKINA HOUSERO DE MIERDA ,JODETE (nomes talles xxl) -365 DIAS DE MAKINA (si no la rentem hauriem de posar les lletres amb relleu) -DADME LOS VASOS (aquesta es nomes pel xque, així no tindrem que buscar gots de record x terra. He fet el que he pogut. ??? |
| Dj-Sety:
--- Cita de: Sam-X en 05/11/03, 01:18:33 am ----ME MOLA LA MAKINA HOUSERO DE MIERDA ,JODETE (nomes talles xxl) -DADME LOS VASOS (aquesta es nomes pel xque, així no tindrem que buscar gots de record x terra. --- Fin de la cita --- tremendas esas dos jejejeje!!! |
| Dj-Sety:
Propongo: Muerte a OT |
| dj junai:
ese sam xdddddd grans frases xddddddd les meves frases preferides hardstyle domination pim pam pum la makina bem amunt makina a tota castanya jo soc makinero makina rules makina undergroung massive aqui queden les meves frases |
| alexmakina:
--- Cita de: Sam-X en 05/11/03, 01:18:33 am ---Podriem posar algo axi com: (varies propostes) -DADME LOS VASOS (aquesta es nomes pel xque, així no tindrem que buscar gots de record x terra. --- Fin de la cita --- Buenisima xDD Por cierto me pareceria bien un cambio en la frase de la camiseta, algo que no sea excluyente... Algo mas positivo y fiestero... |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |