oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 39358 veces)
mallorca_pont
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 23-10-08

Email
« Responder #45 en: 16/06/10, 02:46:01 am »

Junai, mirant seriement de anari!! en pla dignitat es a dir de divendres a dilluns el pla destroy no existeix dintre el meu diccionari!!! ::) ::) ::) de totes maneres si vas al pont dia 3 de juriol podem parlar alla!!! :D :D ;)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #46 en: 16/06/10, 12:12:44 pm »

Junai, mirant seriement de anari!! en pla dignitat es a dir de divendres a dilluns el pla destroy no existeix dintre el meu diccionari!!! ::) ::) ::) de totes maneres si vas al pont dia 3 de juriol podem parlar alla!!! :D :D ;)

En el meu diccionari si que existeix el pla destroyer. Encara recordo la primera vegada que el vaig fer, aiii...quins temps.....

Jo pel q-base la meva idea es fer el pla de la dignity.

Respecte el pont el dia 3, doncs tè molt bona pinta. Segurament hi vaig i tunnejat. T'apuntes al tunneo?
J.Lau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre/Reus
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos


Email
« Responder #47 en: 16/06/10, 13:27:47 pm »

hey mansoooos e intentado hacer reserva en el hostal barato de kevelaer i na de na lleno !!! o algo habre hecho mal sino.

Luego en la mayoria de los hoteles que a puesto junai pos tambien mas de lo mismo o llenos o no los e mirado ya que consideraba k estaban lejos, algunos salen bastante caros tambien.

no se alfinal e hecho una reserva en este hotel en kevelear este:
http://www.booking.com/hotel/de/seminar-und-sporthotel-schravelsche-heide.html?aid=304142;label=postbooking_confemail

como siempre se esta a tiempo de cancelar la reserva, no se pierde nada reservando ya, el precio pos 40 euros por noche i persona un poco caro, pero no hay manera de encontrar nada k me convenza mas.

ya comentareis.
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #48 en: 16/06/10, 13:29:11 pm »

Tema "Casa de Colonies" veient que es prou digne, un cop sapiguem quants anem segur ja m'encarregaria jo de trucar directament ja que l'any passat via web no va funcionar. A mi em convenc bastant el Pla "Semi-destroy" pujar Divendres cap alla, ta la tarde-nit passejant x allà, i sopar + liada en algun bar xd, després aixecar-nos  quan ens aixequem, esmorzar hyper mega digne, i nar tirant xino xano cap al centre de Kevelaer, pendre algo, i després bus cap a Weeze, + Bus cap al QBASE y estar per primer cop abans de que obrin! després del festival Pajareo Post Q-BASE cap al Aeroport. Es a dir, només dormir la nit del divendres, crec que es un pla prou digne per anar al QBASE descansat i ademés baratet.
Bueno companys, hauriem de començar a decidir quins vols pillem y tal, y anar fer reconte de la gent que vola un dia o l'altre.
Bueno DIGNI5!

P.D. Exacte Javier, son habitacions amb lliteres com per nose si 8 persones o mes, i lavabo compartit, pero ja et dic, estava de puta mare, y es pot dir que en mig de la natura, molt xulu!
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #49 en: 16/06/10, 13:39:42 pm »

També es podría repetir lo del any passat en el cas que estigui tot complert, que es pillar vol el mateix Dissabte (Super madrugón) y un cop allà, nar cap al Hostal, esmorzar, i intentar dormir fins les 16:00h. pero personalment no m'agrada gaire xq es una mica nar com amb preses i tenir q descansar encara q no tinguis son. Si no puc anar el divendres pel tema hospedatje, doncs em sembla que volaré el mateix Dissabte Girona-Maastricht com havia comentat abans, i així sería també el plà segur mes barat, i s'aniria prou descansat.
Bueno acabem de concretar aquesta setmana. De totes formes dieume qui voldría nar a la "casa de colònies megadigne" el divendres, x trucar aquesta setmana i preguntar si tenen disponibilitat per un grup.
DIGNI5!
J.Lau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre/Reus
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos


Email
« Responder #50 en: 16/06/10, 14:04:43 pm »

Tema "Casa de Colonies" veient que es prou digne, un cop sapiguem quants anem segur ja m'encarregaria jo de trucar directament ja que l'any passat via web no va funcionar. A mi em convenc bastant el Pla "Semi-destroy" pujar Divendres cap alla, ta la tarde-nit passejant x allà, i sopar + liada en algun bar xd, després aixecar-nos  quan ens aixequem, esmorzar hyper mega digne, i nar tirant xino xano cap al centre de Kevelaer, pendre algo, i després bus cap a Weeze, + Bus cap al QBASE y estar per primer cop abans de que obrin! després del festival Pajareo Post Q-BASE cap al Aeroport. Es a dir, només dormir la nit del divendres, crec que es un pla prou digne per anar al QBASE descansat i ademés baratet.
Bueno companys, hauriem de començar a decidir quins vols pillem y tal, y anar fer reconte de la gent que vola un dia o l'altre.
Bueno DIGNI5!

P.D. Exacte Javier, son habitacions amb lliteres com per nose si 8 persones o mes, i lavabo compartit, pero ja et dic, estava de puta mare, y es pot dir que en mig de la natura, molt xulu!

ok vale o comento al meu grup k som 4 i dema et dire algo segur, si pots trucar a esta gent pos millor per a fer reserva.

lunic k el plan de sortir del festival i estar tot el dia al aeroport es molt cañero jeje. llastima k no mos deixen sortir del albergue per la tarde al tard jeje ya seria lo maxim.

gracies per tot a tu i als teus amics per l'ajuda.
mallorca_pont
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 23-10-08

Email
« Responder #51 en: 16/06/10, 14:13:27 pm »

També es podría repetir lo del any passat en el cas que estigui tot complert, que es pillar vol el mateix Dissabte (Super madrugón) y un cop allà, nar cap al Hostal, esmorzar, i intentar dormir fins les 16:00h. pero personalment no m'agrada gaire xq es una mica nar com amb preses i tenir q descansar encara q no tinguis son. Si no puc anar el divendres pel tema hospedatje, doncs em sembla que volaré el mateix Dissabte Girona-Maastricht com havia comentat abans, i així sería també el plà segur mes barat, i s'aniria prou descansat.
Bueno acabem de concretar aquesta setmana. De totes formes dieume qui voldría nar a la "casa de colònies megadigne" el divendres, x trucar aquesta setmana i preguntar si tenen disponibilitat per un grup.
DIGNI5!

Jo me apunto!! venc desde palma xo es igual arribar arribare sense problemes!! aixi q sumau 1 mes tal vegada 2!!!
mallorca_pont
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 23-10-08

Email
« Responder #52 en: 16/06/10, 14:24:49 pm »

de totes maneres a traves del booking etc etc...no solan tenir la disponibilitat de totes les habitacions ja que nomes tene un cupo, tal vegada posant el nom del hotel que cercau al google existeix una pagina web propis i no estaria mal mirar-la a veure si trobeu alguna cosa!
dj junai
Visitante


Email
« Responder #53 en: 16/06/10, 15:06:43 pm »

javier launes: acabo de revisar els hotels de kevelaer que et vaig posar el link i en tots i cadascun dels hotels hi han habitacions disponibles.
dj junai
Visitante


Email
« Responder #54 en: 16/06/10, 15:36:07 pm »

Pels que voleu fer l'opcio hotel a kevelaer,hi han dos hotels que queden relativament aprop de la casa de kolonies. L'altre esta just al centre de kevelaer.
J.Lau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre/Reus
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos


Email
« Responder #55 en: 16/06/10, 16:06:48 pm »

javier launes: acabo de revisar els hotels de kevelaer que et vaig posar el link i en tots i cadascun dels hotels hi han habitacions disponibles.

siii hostia potser al ficar 2 nits me dien k no tenia puesto... k mansoooo soc.

TosTadeiTor
Desconectado

Sexo: Femenino De: Burgos
Registro: 24-05-10

Email
« Responder #56 en: 16/06/10, 16:21:07 pm »

hola¡¡nunca fui a este festiival,pero me hablaron tan bien de el,que creo que este es el año perfecto para ir.Estuve mirando vuelos y valladolid weeze valian 20 euros,asike poco mas tengo que pensar...pero...el festi es en el aeropuerto??entonces llegan los avionesss??
tema hoteles y demas..cuales me recomendais? graciass¡
dj junai
Visitante


Email
« Responder #57 en: 16/06/10, 16:36:25 pm »

hola¡¡nunca fui a este festiival,pero me hablaron tan bien de el,que creo que este es el año perfecto para ir.Estuve mirando vuelos y valladolid weeze valian 20 euros,asike poco mas tengo que pensar...pero...el festi es en el aeropuerto??entonces llegan los avionesss??
tema hoteles y demas..cuales me recomendais? graciass¡

respondiendo a tu preguntes...

Donde esta el festival?

el festival se hace tecnicament detras del aeropuerto. Hay que dar la vuelta entera, a pie son 20 minutos. Seguramente habra buses que comuniquen la terminal i el festival.

Que hotel cojo?

Depen de lo que te quieres gastar, donde quieres dormir. En la pagina anterior he puesto una lista de hoteles en 4 sitios diferentes. Los precios estan estan entre los 25-35 por persona y por noche.

Para escojer un hotel hay que mirar la situacion, hay que pensar com se llegara a el y importante mirar los comentarios que salen en booking del hotel.

Resto a tu disposicion ante cualquier duda.
dj junai
Visitante


Email
« Responder #58 en: 16/06/10, 16:40:27 pm »

hola¡¡nunca fui a este festiival,pero me hablaron tan bien de el,que creo que este es el año perfecto para ir.Estuve mirando vuelos y valladolid weeze valian 20 euros,asike poco mas tengo que pensar...pero...el festi es en el aeropuerto??entonces llegan los avionesss??
tema hoteles y demas..cuales me recomendais? graciass¡

Respondiendo a tu valoracion.

El q-base es muy digno, yo he estado 3 veces y es muy power U random. Solo el hecho de que no haya limite de sonido, hay 9 bunkers, un hangar i 3 open air. Hay mucha variedad musical y estas en medio de una base militar que esta en medio de la naturaleza. Hay espacio para todo y no acabas agobiado. Es de largo el festival que mas gente he visto tunneada. Tienes de todo dentro para comer y beber. Todo organitzado de forma utlradigna de la vida.

Es muy.....

LOST IN DREAMS...........
TosTadeiTor
Desconectado

Sexo: Femenino De: Burgos
Registro: 24-05-10

Email
« Responder #59 en: 16/06/10, 17:41:41 pm »

Muchas gracias por vuestras respuestas...la verdad que viendo videos y demas..es una pasada¡¡
Bueno el vuelo ya lo cogí porque la verdad que me vale mas coger un taxi aqui en burgos para ir de mi casa a la uni jejejjee.
Ahora....haber que hotel me pillo,ire mirando y os voy comentando¡¡
solo queda esperar a que mis coleguillas se apunten...yque salga el line up¡¡

Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 41   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |