oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2] 3 4 5 ... 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 39460 veces)
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #15 en: 14/06/10, 08:32:58 am »

Bones companys, em sembla que pillaré ja mateix això, així ja m’oblido i apart que ho trobo bastant barat, i a sobre el mateix día no fa falta super madrugón ja que el bus d'arc de tiomf surt a les 8 del matí cap a Girona. La tornada com cada any DESTROY PLAN, a compartir Aeroport amb tots els compis Europeus de super pajareo ejejje, com al final d'aquest video:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=wosKFoKAX8c" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=wosKFoKAX8c</a>

I Nita prefiero esto ya que aparte de ahorrar pasta en la estància i en cenar/birres del dia anterior, evito possible “liada” de Viernes, que nos conocemos xd, y así me voy a dormir no mu tarde, y al día siguiente bién frequito pallá!


IDA:
Sáb11 Sep 10
VueloFR 6911
Salida: Girona 10:55
Llegada: Maastricht 13:00
26,99 EUR

Vuelta
Salida: Düsseldorf (Weeze) 13:05
Llegada:
Girona (Barcelona) 15:15
34,99EUR
Això se li te que sumar gastos desplaçaments a Aeroports sobre uns 20€, i Maastrich a Weeze, pero es pot fer una colada al tren xd, i després a l'alçada de weeze es pot pillar taxi fins el festival, pero això ja ho miraré be.

Per cert Javier, tema fresqueta doncs per la nit fa una miqueta, pero + que res es a la sortida del sol que fa una miqueta +, pero res, un jersellet ja fas.

Jo com sempre niré amb pirates, y samarreta segurament sense manigues, i una pocket motxilla amb 4 cosetes (samarreta de recanvi, videocamara, etc).
No os preocupeu en portar "trastos" que per algo hi han taquilles, fins i tot de dobles.

Bueno companys, nem xerran!  ;)
J.Lau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre/Reus
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos


Email
« Responder #16 en: 14/06/10, 13:31:57 pm »

ok gracies myselfbcn, o tindre en compte aixo de la xaketeta jeje.

lo mes segur k yo pille el vol desde barcelona rayaner fins a weeze el divendres i torne el domenge tambe. perke encara k fike dusserdorf a rayaner es weeze no vas dir ???? a veure si la liare i fare cap a 100 Km del festival jejeje.

ens anem parlant a veure com acaba tot aixo.
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #17 en: 14/06/10, 13:51:29 pm »

Nuna me canso de ver los dos videos que te curraste del año psao Jordi tio jajajaja que risas... xD y como bien decis una chaketilla es la clave para la noche, el año psao chapando el Q-Base en el Open Air escuchando a Neophyte Records AllStars lloviendo y saliendo el sol fue algo muy grande (L)  Yo creo que ire el viernes a la mañana y volvere el domingo xD  :D
NiT@
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 02-10-04

Email
« Responder #18 en: 14/06/10, 14:16:39 pm »

Klave y Lunatiko, a mi también me gustaría ir un o dos dias antes y kedarme un par de dias más!! :-[

1 pregunteta: Como podría mirar, o si lo sabeis vosotros mejor, si hay algún tipo de tren/autocar/lo que sea que te lleve desde ahí a Amsterdam ?
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #19 en: 14/06/10, 14:34:51 pm »

Klave y Lunatiko, a mi también me gustaría ir un o dos dias antes y kedarme un par de dias más!! :-[

1 pregunteta: Como podría mirar, o si lo sabeis vosotros mejor, si hay algún tipo de tren/autocar/lo que sea que te lleve desde ahí a Amsterdam ?

Yo lo hice en 2008 desde Amsterdam. Te vas a central station de AMS i pillas tren hasta Arhem, i luego te vas justo en frente de donde hacen el QLIMAX, al lado del MC Donals, i salen como una especie de Taxis-Band que van hasta Weeze Airport, lo que nosotros le pagamos un poco mas y nos dejó en la puerta del Q-BASE!
Lo que me acuerdo que en la pagina del aeropuerto de Weeze http://www.airport-weeze.de/2-3_an_und_abreise_bus_und_bahn.php?lang=en sale la info/emails etc de la compañia esta, y en principio hay que reservar, aunque luego no nos pidieron nada xd!  sino también hay bus directo a Amsterdam pero salen solo un par al día y no se si es mas coñazo y caro. Y bueno, como ha salido el tema, os dejo el Aftermovie que hice en 2008, y de paso ves la Band de la que hablo xd! Petonets!

Lo mismo, seleccionais calidad 480 y le dais al Pause hasta que se cargue un pokito

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=OSKKh-8XyNg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=OSKKh-8XyNg</a>

P.D. Lunatico la vuelta con el mismo vuelo que el año pasao no?
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #20 en: 14/06/10, 15:57:42 pm »

Si Jordi mismo vuelo jaja Aver si este año nadie de queda por alli.... :D 
Trallero
FCB SUPPORTER
Desconectado

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥



Email
« Responder #21 en: 14/06/10, 20:22:51 pm »

yo estare varios dias por ahi perdio  :D
dj junai
Visitante


Email
« Responder #22 en: 15/06/10, 12:54:58 pm »

Fill i filles, per fi!!!!!!!!!!!!! ja el tenim aqui! lo q-base de la dignitat! aquest any liada maxima! sera power i random.

Informacio trip to q-base


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=urUAU_EeAjM


1)Quin tipus de musica puc trobar al q-base???

line up: nomès han anunciat les lineas generals.

Hangar: raw hardstyle (jo crec que començaran amb hardstyle suau i acabarnat amb el raw hardsytle mès bestia

Open air: tot tipus de harderstyles. (jo crec que començaran amb hardtrance,jump, harstyle i acabaran amb hardcore, crec que potser caura algun de hardcore remember)

bunkers: dirky works (jump,hardtyle), scantraxx reload (hardstyle), a2 (hardstyle), neophyte records, third moviment, subway (dubstep), underground sessions (hardtechno),olschool gansters (hardcore remember),deathchant (hardcore).

Novetats: per primera vegada hi ha djs de dubstep (és com hardelectro) i dj's de uk hardcore (el mès semblant a la makina que existeix en el dance).


2)Com ha anar fins el q-base???

La via mès rapida tant si fas pla destroyer com dignity o semidignity és via ryanair. Tant via reus,girona o barcelona el prat. Informo que desde el proxim septembre 2010 ryanair volara desde el barcelona el prat fins weeze (el dissabte no vola) Per comprar el vol s'ha d'anar a pagina oficial de ryanair i comprar el vol (necessites tenir targeta de credit).

El q-base esta situat darrera l'aeroport de weeze, a peu son 20 minuts pero tambè hi ha busos que ho comuniquen, normalment els posa la q-dance.

Els que vulguin fer el pla dignity, cosa que recomano.


3) Com desplaçarse fins a weeze?

L'aeroport esta conectat via busos amb diverses cituats i la estacio de tren de weeze.

http://www.airport-weeze.de/2-3_an_und_abreise_bus_und_bahn.php?lang=en

En principi si fas clic, pots veure els horaris de cada destinacio. En principi tens que enviar un email previ per reserva plaça pel bus . En principi pots fer un pla dignity en qualsevol d'aquestes ciutats

4) hi ha tren?

Tant desde weeze,nijmegen,venlo,arhem hi han trens holandesos o alemanys.

trens holanda: http://www.ns.nl/cs/Satellite/travellers

trens alemanya: http://www.bahn.de/i/view/ESP/es/index.shtml

5) hotels?

www.booking.com

La millor pagina.


6) Quina combinacio faig?

Pla destroyer? jo l'he fet i t'estalvies molts diners pero és molt dur. El q-base es fa desde les 17h fins les 7h dle mati i es recomanable venir descansat i amb molta energia.

Dignity o semidignity? Hi han varies combinacions, pero jo recomano volar fins a weeze i desprès pillar un bus fins la ciutat on es tingui el hotel.

Jo recomano anar el divendres i tornar dilluns i mira a la booking on hi hagi un hotel barat o que estigui ben comunicat.


7)  Mès preguntes?

Resto a disposicio de qualsevol pregunta o dubte per anar al q-base.

El festival xumpa xumpa de la dignitat i els bunkers.

AQUEST ANY SERA MÈS POWER I RANDOM. LIADA MAXIMA
J.Lau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre/Reus
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos


Email
« Responder #23 en: 15/06/10, 13:22:54 pm »

joder vos podeu montar una agencia festivalera de informacio de festivals, amb la info k aporteu jejeje.

Bo lo dels hotels, sera la millor opcio pillar algo baratot per alli. ya que son moltes hores de festival.

un dubte, com es k tens k fer una reserva per a poder pillar el bus en principi, per a desplacarte del aeroport a Weeze??? es una linia regular no?
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #24 en: 15/06/10, 15:38:32 pm »

Yo volveria al albergue ese del año pasado, estuvo muy bien, barato y tal, y con el bosque ese.... muy wapo... lo que hay que caminar un poco para llegar al pueblo y tal... pero con el paliqueo en un plis... xD


P.D. Como siempre Junai que grande tio, lo sabes todo.... :D Un saludo!  ;)
tomas hardcoriano
Desconectado

Sexo: Masculino De: valderrobres (Teruel)
Registro: 08-10-07
MOH 2010 (L)(L) UN FESTIVAL ASI TE CAMBIA LA VIDA


Email
« Responder #25 en: 15/06/10, 15:55:03 pm »

este festival es mas grande que el defqon1? donde se hace en alemania??
The Makinero loco
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 11-06-03
Menos cabrones i mas fiesta joer


Email
« Responder #26 en: 15/06/10, 15:59:27 pm »

Wuenas gent!!!!!

Jo acavo de tornar de la defqon.1, i estic mort jaja i cremat del sol xD.
Pero bueno al setembre estare 100% recupart per liarla de nou.

Gran info mestra Junai, estas atent a tot. Jo igual faig pla destroyer, pero ja es nira veient amb el tema dels vols.

Jordiiii!!!!!!! Ja tens clar per quantes persones sera la paella?? pensa k tenim k invitar a les cochinen holandesen xDDDDD

I el tuneo esta clar quin sera, el vam decidir el diumenge en el coffee shop, es tuneo digne XD

Ja anirem parlan

PD: vaya paranoia de trailer, m'agues agradat k surtis una mica de festa, pero bueno
mallorca_pont
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 23-10-08

Email
« Responder #27 en: 15/06/10, 16:00:13 pm »

Aquesta no me la perdu, ara no puc agafar el billets xq em surten x un ronyo i mig uns 180€ palma-weeze pero teniu per segur q em teniu pegant la festa alla!!!!! ;D ;D ;D jo sire la petita part del comand q-base mallorca acoplada a la de barcelona!!
gesa
Desconectado

Registro: 18-01-10
Email
« Responder #28 en: 15/06/10, 20:05:03 pm »

wnas!!
jefe nose si saps ki sok pero era un dels k estava a pont amb la kamisa de dj jos-L
la vritat eske te bona pinta i ja mestan entran ganas de anar.
parlare amb alguns kumpanys i aveure com es fa el grup i tot per poder entrar

el k nose k vuleu fer cadascu pel seu copte o en grup
i preus? K VAL lentrada?
The Makinero loco
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 11-06-03
Menos cabrones i mas fiesta joer


Email
« Responder #29 en: 15/06/10, 20:25:17 pm »

Aquesta no me la perdu, ara no puc agafar el billets xq em surten x un ronyo i mig uns 180€ palma-weeze pero teniu per segur q em teniu pegant la festa alla!!!!! ;D ;D ;D jo sire la petita part del comand q-base mallorca acoplada a la de barcelona!!

Cullons esteu vius els de sa Mallorca???

Soc el Edu, k vem anar junts a la Qlimax. Habiam si kdem, k tinc ganes de veureus a tu i al Pedro.
Teniu pensat anar al 10 anys de la q-dance??? jo penso k sera com la qlimax pero encara més bestia (si es posible clar)

Apa ens veiem  ;)
Páginas: 1 [2] 3 4 5 ... 41   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |