oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Roger Hard - Contact  (Leído 1442 veces)
rogerhard

Registro: 07-06-07
Ki deia ke FL era basura? Mike Oldfield no ho creu

Email
« en: 03/05/10, 10:59:29 am »

Bueno gente, subo un intento de cantada que estoy haciendo desde hace un par de dias.

Aún no he escrito la letra ni nada, así que acepto sugerencias. Me molaria hacerlo ya que tengo cantante y estudio para grabar las voces.

El sinte del tema no es el definitivo en principio... este me va bien para componer porque define muy bien las melodias

A ver que os parece!
dj compressor

Registro: 19-02-09
Facebook:

Email
« Responder #1 en: 03/05/10, 12:28:19 pm »

tu colgando algo akii, se hace raro y todo xD, bueno ese sinte provisional a mi me ha molao, aparte de eso habria k escuxarlo con la voz para valorar mejor y bueno tambien le miraria las percusiones esas xk a mi x lo menos me suenan raras nose como explicarlo xD
dj riu
Visitante

Email
« Responder #2 en: 03/05/10, 12:56:23 pm »

Wenu wenu!Aixo a millorat bastant desde laltre dia eh putee  :D  la produccio n si esta be, hem d veure com keda cuan tinguis una lletra i hi fiquis la veu! Els acids d la casa! Ens veiem :)
DjFerry

Registro: 17-03-07
Facebook:
Vagina Escarlata

Email
« Responder #3 en: 03/05/10, 13:08:48 pm »

Segons el meu gust, o jo que treballo massa amb el reverb i estic mal acostumat pero noto k falta una mica de profunditat, potser faalta algun k unaltre so, o com he dit avans estic mal acostumat d'oida jejeej i esta be i jo hay de cambiar el chip(molt de temps fent coses per mi sense valoracions de fora poden arribar a malacostumarte) a mi les cantadetas no em van xD son gustos ejejje :)
Maco l'acid !! ajjajaja acidssssssss!!!!, bueno esta molt ben plantejat ja que la melodia com be dius li dona per poder fotrali una cantada, ara si... aviam que se li posa ja que com et dic cantades jo en tinc 4 o 5 que m'agradin.... comparacions odioses extremes ( pot acabar sent un viena o la clasica cantadeta anual,k sonara pero alla es kedara....) pero clar parlant sempre desde el meu punt de vista, a qui li xanin les cantadetas potser et pot fer una millor valoracio :)

Per mi cantadetas es terreny enemic ajajaj ja tinc suficient intentan fent melodias sense k siguin un rmx una cantadeta seria massa xD

Aviam com acaba aixo intentare seguirla!! una abraçada crack
madcore

Registro: 30-01-05
ASP in your mind

Email
« Responder #4 en: 04/05/10, 03:22:19 am »

A mi em "xanen" les cantades Ferry xDD

Pues de momento opino como el resto, faltaria ver como queda con la voz...Pero es que intento ser lo maximo objetivo posible y sabiendo que es tuyo, me cuesta xD
Me encanta el sonido que has sacado, mas que anteriormente, que ya hice publico varias veces que no acababa de gustarme, aunque lo valoraba muy positivamente como el cúmulo de distorsiones controladas.

La melodia es rapida y efectiva, a mi me entra bien y te diré que me dan ganas de mas, asi que ya sabes  ;D

Solo puedo decir que es un buen prologo a lo ke viene!! 8)
alex slim

Registro: 11-08-05
Facebook:

Email
« Responder #5 en: 04/05/10, 14:41:50 pm »

yo opino lo mismo que todos jajaja unico que yo cambiaria el sinte ,es que me parce tan tipico ese sinte ,si suena bien pero pondria uno uno mas original, cuando le pongas la voz  podre opinar mejor .
uri track

Registro: 25-08-03
Facebook:

Email
« Responder #6 en: 04/05/10, 20:07:13 pm »

Ostiaaaa roger's tu per aki!!!

primer de tot felicitats per akest so tan bo k has tret tiuuu peta beee.

hi ha una coseta k no m'agrada molt k es alguna percusio sembla k soni com atrasada nose si ho volies aixi o nose xro allo no m'agrada massa ja que el tema es rapid i sembla k la percu va mes lenta i la combinacion no em mola xro per lo demes melodia molt wapa k pot kedar una cantadeta wapawapawapa!!! ja intentare ferte algo avere k talll!
rogerhard

Registro: 07-06-07
Ki deia ke FL era basura? Mike Oldfield no ho creu

Email
« Responder #7 en: 05/05/10, 00:18:17 am »

Lu del sinte ja vaig avisar, que és provisional. Aquest em va bé per composar perquè defineix molt bé les melodies.

Cada cop penso més que la decisió del sinte la prendré si mai gravo unes veus.

les percussions... Aprofito i explico algun trukillo...

Faig loops a 120 o 140 Bpms amb el luxonix ravity i després els exporto i els carrego al projecte makinero a 170. Aplico distorsions de fase a cada pista i les envio a un subgrup per controlar la dinàmica general.

Amb les distorsions de fase es busquen aquests efectes com que es retrassa una mica i tal. És per donar-li més groove al ritme.

DjFerry

Registro: 17-03-07
Facebook:
Vagina Escarlata

Email
« Responder #8 en: 05/05/10, 02:00:44 am »

jo lo que descuadra o sona malament nomes o noto al començament pero despres es com si s'arregles, no se, es cert que hi ha algo que sona raro pero nomes un petit moment.Pero despres es com si sacostumes l'oida o algo i sona be.

Bueno anims hi han ganes de veure com acaba aixo :)
Páginas: [1]   Ir Arriba   Imprimir