MAKINA > MAKINA: GENERAL
Usuarios desaparecidos!!
<< < (47/94) > >>
tHe HaRdCoRiAn:
Sin lo de Fotògraf Oficial Makination debajo del nombre de usuario no pareces el mismo  :D
Requiem_x_unsueño:

--- Cita de: tHe HaRdCoRiAn en 02/06/10, 02:48:05 am ---Sin lo de Fotògraf Oficial Makination debajo del nombre de usuario no pareces el mismo  :D

--- Fin de la cita ---

Cierto.  :D
pajarito:

--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 02/06/10, 07:41:00 am ---
--- Cita de: tHe HaRdCoRiAn en 02/06/10, 02:48:05 am ---Sin lo de Fotògraf Oficial Makination debajo del nombre de usuario no pareces el mismo  :D

--- Fin de la cita ---

--- Fin de la cita ---
tampoc porta la camara quan surt de festa... :(
pajarito:
hasta hace 10 minutos creia a k-psula style desaparecido... :X
dj junai:

--- Cita de: pajarito en 02/06/10, 12:55:19 pm ---
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 02/06/10, 07:41:00 am ---

--- Fin de la cita ---

--- Fin de la cita ---
tampoc porta la camara quan surt de festa... :(

--- Fin de la cita ---

un dia vaig arribar a la conclusio que havia arribat el moment de deixar de fer fotos i disfrutar de la festa al 100%, vaig començar a agafar avion i anar de festa a holanda,belgica i alemanya. Crec que no soc el mateix, ara mateix soc fan del hardstyle, hardcore, etc. Personalment la maquina actual no em diu res. El remember em segueix agradant el que pasa que al final l'acabes aburrint, és el que te sempre escoltar els mateixos temes. La primerva vegada que vaig posar els peus en una festa holandes vaig veure que allo era un altre mon en tots els sentits i de moment hi segueixo anant cada cop que puc.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa