|
 |
« Responder #15 en: 24/01/10, 19:01:20 pm » |
|
anirem segur la trupe de barna
|
|
|
|
 |
« Responder #16 en: 28/01/10, 00:20:38 am » |
|
Va que nomès queda ja un dia !! I anem de festa a Osona !! som-hiiii
|
|
|
|
 |
« Responder #17 en: 28/01/10, 17:55:51 pm » |
|
Bueno People estem a falta d'un día ..
Recordar les víes per qui vingui de Barcelona o Rodalíes .
En Cotxe ; Carretra C-17 Direcció Vic , Sortida Aiguafreda - Sant Martí de Centelles .
En Tren (Renfe) ; Linia 3 , Direcció Vic , Puigcerdà , Ripoll , o La Tour de Carol . Parada Santi Marti de Centelles . (10 minuts caminant)
* Observeu les Direccions , si para a Sant Martí de Centelles , que hi han trens que van directes a Vic Ciutat .
Una abraçada I .. Fins Demà !!
|
|
|
|
 |
« Responder #18 en: 28/01/10, 23:35:52 pm » |
|
IA FALTAN HORETES NOMES!!!! M GANAS DE LIA UN BON PERCAL !!!! BINDREM TOTA LA TRUPE DE TORELLÓ!!!!! SELIAAAA
|
|
|
T.H.Chins
Registro: 17-03-05
For the eternity
Email
|
 |
« Responder #19 en: 29/01/10, 12:50:59 pm » |
|
S'hi tindra que anar doncs...  ens veiem aquesta nit!!!
|
|
|
K-parros
HARDCORE
Registro: 04-01-06
Email
|
 |
« Responder #20 en: 30/01/10, 13:57:54 pm » |
|
valoracions de la nit?
|
|
|
|
 |
« Responder #21 en: 30/01/10, 15:11:15 pm » |
|
evelyn de puta mare em va encantar!!! seguex axisssssss
Pastis en su linea a saku kom smpre mesklas tipikas sebas es el krak no nia dos kom ell!!
vaya 12 euros po bien pagados xD fins la ultima mescla alla!!!!
n'esperem mes!!!!
|
|
|
|
 |
« Responder #22 en: 30/01/10, 15:13:12 pm » |
|
sesionaka x part de tots els dj's!!!!! nomes kal dir k bolem la 3era part iaaaaaaaaaaa!!!!
|
|
|
Dj_Evelyn
Registro: 22-11-07
:: Lady Evelyn ::
Email
|
 |
« Responder #23 en: 30/01/10, 15:59:37 pm » |
|
No escric gaire per qui desde fa temps, pero la festa de ahir i tota la gent ke vau venir i la vau estar lian tan cuan punxaba yo com els meus cumpanys s' ho mereix. Aqui os deixo algunes fotos. Mil gracies a tots per ferm'ho pasar bomba, vaig disfrutar moltisim punxan. Petonsss a tooots!!! Video de la festa -> http://www.youtube.com/watch?v=5jHPXuLgTtk
|
|
|
T.H.Chins
Registro: 17-03-05
For the eternity
Email
|
 |
« Responder #24 en: 31/01/10, 18:20:40 pm » |
|
De puta mare! la sala la musica...tot!
No vaig veure a tots els dj's... pero en Joan Creus&Fran-Bit i en Pastis molt be! com es que en Juan Cruz no va punxar ? ? o va punxar al final quan jo ja no i era...
|
|
|
cuprero
Registro: 26-11-06
Email
|
 |
« Responder #25 en: 31/01/10, 22:41:19 pm » |
|
buena esa evelyn !! vaia tela con la foto xdd como senxufan jejeje .. muy buen rollo , i lo malo fue por ahi las 2 , un humo a tabaco que no podia respirar i estuve a punto de irme , fue lo unico que puedo criticar , el humo !! me picaba el cuello i los ojos , ... espero que lo solucionen !! asta entonces no creo que vuelva , siempre i cuando no pinche ningun amig@ xdd ... fue un festival ! en que me quede con las ganas de ver al juan cruz pinchando i poniendo temas miticos . saludos
evelyn muchas gracias por todo !
|
|
|
Dj_Evelyn
Registro: 22-11-07
:: Lady Evelyn ::
Email
|
 |
« Responder #26 en: 02/02/10, 09:37:25 am » |
|
Anda kejika!! Hubieses venido al sitio donde te dije que estba yo, no te hubieses tragado ningun humo, porque mira que ami me suele molestar y no me queské de nada!!! Gracias de ke? A ti por venir tontiiii jajajja, no me tens que donar les gracies per reee! muxos besitos a los 3 reiii. La proxima a Touluse, ya lo sbs no? jajjajajajajaj muaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|