oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 15 16 17 [18]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 23 Abril - LA FINAL!!! (Finalistas dentro) - Concurso Sala New Blay (Info pag 1)  (Leído 33451 veces)
Tato_kYd
Desconectado

Sexo: Masculino De: Batea (Tarragona)
Registro: 31-07-08
Facebook:
Always


Email
« Responder #255 en: 26/04/10, 21:10:14 pm »

aveeeeeeeeeeer un poko de trankilidad, k al post se le suben los humos...
K-Project
Desconectado

Sexo: Masculino De: Roquetes (Tarragona)
Registro: 14-07-05
MxM


Email
« Responder #256 en: 26/04/10, 21:16:12 pm »

Yo passo de contestar als de tongo, perque si penseu que vindre al blay de gratis sense punxar despues de quedarme tirat a l'hospitalet en lo focus sense ambrague i arribar a les 10 de la nit a Roquetes per a que guanye algu que ya s'hagues tingut que saber pos... pa naixo me quedo a casa.

Esta claríssim que MAI en la vida tothom estará content del resultat de un concurs, pero ja vos dic que excepte un que per mi hauría d'estar entre els 3 primers pero que no va poder estar perque casi sempre está alli punxant (i llavors no haguesseu dit tongo no??? xD i ja li vam dir personalment).

Després Vallbe no sabia qui era, no l'havia vist mai, i despues de vorel punxar no ho vam dubtar (equalització perfecta, sessió perfecta.. no punxaba a 200 bpm ni va posar 300 discos pero ya vos dic per experiencia que aixo no fa guanyar un concurs, hi han mes coses que puntuen).

Warrill, ja saps que tens molt de futur i ja vaig parlar en tu personalment de tot. Ne guanyaras bastants, ya ho voras, i per suposat mes importants que este.

Vam fer les avaluacions per separat jo i blay, i no mon vam anar de molt (que al fin i al cabo es ell qui paga los premis jo nomes donaba la meua opinio).

Per tant ja us dic, sorry si no en se més pero si no hagues estat jo el resultat hagues sigut exactament = , així que per algo será.

Records, i gracies per recordarme perque entro una vegada a l'any al maki xDDDDD  [frikis]

K
Senillet
Desconectado

Sexo: Masculino De: Valde!!!
Registro: 06-11-08

Email
« Responder #257 en: 26/04/10, 22:24:11 pm »

tongoooooooooooooooo tooooooooooongoooooooooo ooooooo toooooooooooongooooooooo ooooo

Que va Kapsano!!!!
Cada u se mereixie lo que va tindre y prou lo que tu ya pensos de aixo pos es unatra cosa es mol difisil que tot lo mon ne ixque conten xo no tens xque di x aixo que va se tongo xque no es verdad.
I enhorabona a Vallve x eixe primer puesto xque se mereixie bastan se lo guañado!!!
DJ MKN
Desconectado

Sexo: Masculino De: amposta
Registro: 12-06-07
Facebook:
exuser: MARK_HARDCORIANO


Email
« Responder #258 en: 26/04/10, 23:14:02 pm »

mark... ets la gran pasada de paio... xo te meneijen masa.. tu tens kasta disfrutan de la festa o punchan... tu ets la festa... tenies kasta baix animan la gen o dal motivanla jeje, vaya un mun de marrons te van fotre... tens ke surti x disfruta i pareixia ke not dixesen.. la teua novia pobreta li dia.. ec segrestal, AMPORTATEL! jaja
tens ke mira los videos de pont aeri traiguera... alli si ke xalaves! i a la go!!!!
kapsano
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre
Registro: 21-03-06
MOH 2012



Email
« Responder #259 en: 27/04/10, 12:53:03 pm »

tongoooooooooooooooo tooooooooooongoooooooooo ooooooo toooooooooooongooooooooo ooooo

TONGO?? TONGO DE QUE ???
per mi dj TIVA aurie de ser un dels 3guanyadors sense cap dubte!
aer tampoc u ai posat x fotre mal ambient, més que res en sentit del humor. A més a mi tant m'importava qui guanyés xk com molta gent vaig a disfrutar de la música que m'agrada i del ambient, és més solament el vaig sentir punxar el comensament de la sessió i auuu aixi ke no puc opinar.

En fin... enhorabona x tun germà!!
Tato_kYd
Desconectado

Sexo: Masculino De: Batea (Tarragona)
Registro: 31-07-08
Facebook:
Always


Email
« Responder #260 en: 27/04/10, 13:00:31 pm »

eske collons ki no coneix lo sentit del humor de kapsano???? :o :o

Se liaa aa a a???
alex_benissanet
Desconectado

Sexo: Masculino De: Benissanet, Tarragona
Registro: 04-11-07
Facebook:
BENISOUND FESTIVAL (Benissanet - Tarragona)


Email
« Responder #261 en: 27/04/10, 13:27:11 pm »

Yo passo de contestar als de tongo, perque si penseu que vindre al blay de gratis sense punxar despues de quedarme tirat a l'hospitalet en lo focus sense ambrague i arribar a les 10 de la nit a Roquetes per a que guanye algu que ya s'hagues tingut que saber pos... pa naixo me quedo a casa.

Esta claríssim que MAI en la vida tothom estará content del resultat de un concurs, pero ja vos dic que excepte un que per mi hauría d'estar entre els 3 primers pero que no va poder estar perque casi sempre está alli punxant (i llavors no haguesseu dit tongo no??? xD i ja li vam dir personalment).

Després Vallbe no sabia qui era, no l'havia vist mai, i despues de vorel punxar no ho vam dubtar (equalització perfecta, sessió perfecta.. no punxaba a 200 bpm ni va posar 300 discos pero ya vos dic per experiencia que aixo no fa guanyar un concurs, hi han mes coses que puntuen).

Warrill, ja saps que tens molt de futur i ja vaig parlar en tu personalment de tot. Ne guanyaras bastants, ya ho voras, i per suposat mes importants que este.

Vam fer les avaluacions per separat jo i blay, i no mon vam anar de molt (que al fin i al cabo es ell qui paga los premis jo nomes donaba la meua opinio).

Per tant ja us dic, sorry si no en se més pero si no hagues estat jo el resultat hagues sigut exactament = , així que per algo será.

Records, i gracies per recordarme perque entro una vegada a l'any al maki xDDDDD  [frikis]

K

grans paraules bob esponja, la veritat quan vec posts així de concursos i vec que la gen en comptes de felicitar als guanyadors se queixen... si han guanyat serà per algo i si no us agrada la decisió del jurat (sigui justa o no) us eu d'aguantar, avegades des de cabina se veuen coses que a peu de pista no es veuen, i tal com a dit lo puto bob esponja qui punxa a més velocitat i fot més discos no es millor dj... (per exemple els que punxen jumpstyle com si fos makina...)
isiscontrol
Desconectado

Sexo: Masculino De: Cambrils
Registro: 14-04-08
Facebook:
retirado ...



Email
« Responder #262 en: 27/04/10, 13:30:15 pm »

Yo passo de contestar als de tongo, perque si penseu que vindre al blay de gratis sense punxar despues de quedarme tirat a l'hospitalet en lo focus sense ambrague i arribar a les 10 de la nit a Roquetes per a que guanye algu que ya s'hagues tingut que saber pos... pa naixo me quedo a casa.

Esta claríssim que MAI en la vida tothom estará content del resultat de un concurs, pero ja vos dic que excepte un que per mi hauría d'estar entre els 3 primers pero que no va poder estar perque casi sempre está alli punxant (i llavors no haguesseu dit tongo no??? xD i ja li vam dir personalment).

Després Vallbe no sabia qui era, no l'havia vist mai, i despues de vorel punxar no ho vam dubtar (equalització perfecta, sessió perfecta.. no punxaba a 200 bpm ni va posar 300 discos pero ya vos dic per experiencia que aixo no fa guanyar un concurs, hi han mes coses que puntuen).

Warrill, ja saps que tens molt de futur i ja vaig parlar en tu personalment de tot. Ne guanyaras bastants, ya ho voras, i per suposat mes importants que este.

Vam fer les avaluacions per separat jo i blay, i no mon vam anar de molt (que al fin i al cabo es ell qui paga los premis jo nomes donaba la meua opinio).

Per tant ja us dic, sorry si no en se més pero si no hagues estat jo el resultat hagues sigut exactament = , així que per algo será.

Records, i gracies per recordarme perque entro una vegada a l'any al maki xDDDDD  [frikis]

K

grans paraules bob esponja, la veritat quan vec posts així de concursos i vec que la gen en comptes de felicitar als guanyadors se queixen... si han guanyat serà per algo i si no us agrada la decisió del jurat (sigui justa o no) us eu d'aguantar, avegades des de cabina se veuen coses que a peu de pista no es veuen, i tal com a dit lo puto bob esponja qui punxa a més velocitat i fot més discos no es millor dj... (per exemple els que punxen jumpstyle com si fos makina...)

 ::)  ::)  ::)  ::)
Pauet
Desconectado

Sexo: Masculino De: Amposta
Registro: 02-11-08
DJ PAUET


Email
« Responder #263 en: 27/04/10, 15:29:25 pm »

pos ami magues agradat punxaa, l'unik k ens tocaba masa tar i teniem k pira cap a amposta!
io simplement dicc, k vaig disfruta de la festa!!!!!!
Páginas: 1 ... 15 16 17 [18]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |