Miscelánea > OFF-TOPIC
¿Dónde vais en fin de año?
<< < (12/27) > >>
PTT-future-:

--- Cita de: pajarito en 23/12/09, 15:50:56 pm ---
--- Cita de: PTT-future- en 23/12/09, 15:45:49 pm ---Nosotros en principio vamos a la fiesta "sonido remember&Chasis" en Little Jungle..pero de momento, y si se cumplen la previsiones meteorologicas... cancelan el vuelo, y no saldremos de Uk!! ( y como que no estamos para pagar otro vuelo..)

--- Fin de la cita ---
amb les festes que teniu per alla dalt, jo no ploraria gaire si us passa això....

--- Fin de la cita ---

Doncs jo si tiu!, que a mi la festa, en el fons, me la suda ( de fet no he sortit mai per aqui, ni ganes..fa 1 any que no surto)..es mes que res pel tema familiar, que TOTS els germans estem desperdigats pel mon, i feia ANYS que no passabem un Nadal junts amb els nebots, a la casa familiar, etc ( i aquest seria l'ultim nadal al pis de sempre, ja que la meva mare es muda..).. i segurament no podra ser ( si neva, com esta previst)..
pajarito:

--- Cita de: PTT-future- en 23/12/09, 16:12:33 pm ---
--- Cita de: pajarito en 23/12/09, 15:50:56 pm ---
--- Cita de: PTT-future- en 23/12/09, 15:45:49 pm ---Nosotros en principio vamos a la fiesta "sonido remember&Chasis" en Little Jungle..pero de momento, y si se cumplen la previsiones meteorologicas... cancelan el vuelo, y no saldremos de Uk!! ( y como que no estamos para pagar otro vuelo..)

--- Fin de la cita ---
amb les festes que teniu per alla dalt, jo no ploraria gaire si us passa això....

--- Fin de la cita ---

Doncs jo si tiu!, que a mi la festa, en el fons, me la suda ( de fet no he sortit mai per aqui, ni ganes..fa 1 any que no surto)..es mes que res pel tema familiar, que TOTS els germans estem desperdigats pel mon, i feia ANYS que no passabem un Nadal junts amb els nebots, a la casa familiar, etc ( i aquest seria l'ultim nadal al pis de sempre, ja que la meva mare es muda..).. i segurament no podra ser ( si neva, com esta previst)..

--- Fin de la cita ---

llavors lo del sonido chassis remember queda en segon pla....

dr greg house:
en mi pueblo y alo mejor ni eso segun me de
migueliyoo0:
pues pont como a dicho satox anteriormente... cn los de siempre ya k es 1 dia especial!!!
XEVI.A:
pues me kedo kon la kasa sola asieske estos dias en kasita kon los amigos, i en fin de año al mattine winter aver ke tal esta
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa