oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2009 !!! Quien se apunta? (mejor que Qlimax e In Qontrol)  (Leído 20026 veces)
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #45 en: 10/08/09, 05:35:44 am »

Vinga Familiaaaaaaaaaaaaaaaa, q ja queda només 1 mes!!! (y 2 dies xd)

Bueno companys de moment pel que he vist nem:


Dj Klave + R e p l a y + Yo + 1 colega:   12/09 Reus - Vuelta Weeze 13/09 (Destroyer Plan)
  
lidia_pont + parella:                              12/09 Reus - Vuelta Weeze 13/09 (Destroyer Plan)



Junai:                                                   12/09 Girona - Vuelta Weeze 14/09 (Semi-Destroyer Plan)

Lunatiko + Lipi + 2 colegas :                  12/09 Girona - Vuelta Weeze 13/09 (Destroyer Plan)
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #46 en: 10/08/09, 10:23:03 am »

Vinga Familiaaaaaaaaaaaaaaaa, q ja queda només 1 mes!!! (y 2 dies xd)

Bueno companys de moment pel que he vist nem:


Yo + 1 colega:             12/09 Reus - Vuelta Weeze 13/09 (Destroyer Plan)

Dj Klave:                    12/09 Reus - Vuelta Weeze 13/09 (Destroyer Plan)

lidia_pont + parella:     12/09 Reus - Vuelta Weeze 13/09 (Destroyer Plan)



Junai:                         12/09 Girona - Vuelta Weeze 14/09 (Semi-Destroyer Plan)

Lunatiko:                    12/09 Girona - Vuelta Weeze ¿?/¿?


Se viene tmb el Sr. Replay y su brother mayor. Me comentaron que se cojerian las entradas más tarde. Se prevén muchas risas.

Fill merci per pujar les sesions de l'any passat procedirem a baixar-les i ha escoltarles detingudament.
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #47 en: 10/08/09, 14:12:51 pm »

Yo voy con el señor Lipi, y 2 colegas mas....  :D y volvemos el domingo 13
dj junai
Visitante


Email
« Responder #48 en: 10/08/09, 21:01:40 pm »

Vinga Familiaaaaaaaaaaaaaaaa, q ja queda només 1 mes!!! (y 2 dies xd)

Bueno companys de moment pel que he vist nem:


Yo + 1 colega:             12/09 Reus - Vuelta Weeze 13/09 (Destroyer Plan)

Dj Klave:                    12/09 Reus - Vuelta Weeze 13/09 (Destroyer Plan)

lidia_pont + parella:     12/09 Reus - Vuelta Weeze 13/09 (Destroyer Plan)



Junai:                         12/09 Girona - Vuelta Weeze 14/09 (Semi-Destroyer Plan)

Lunatiko:                    12/09 Girona - Vuelta Weeze ¿?/¿?


Se viene tmb el Sr. Replay y su brother mayor. Me comentaron que se cojerian las entradas más tarde. Se prevén muchas risas.

Fill merci per pujar les sesions de l'any passat procedirem a baixar-les i ha escoltarles detingudament.

l'any 2008 van emetre poques sessions.

l'any 2007 hi han moltes mès sessions.

http://lsdb.eu/list/event/307/Q-Base_2007.html (link amb llista completa de les sessions q-base 2007.

http://lsdb.eu/list/event/5936/DefQon.1_2009.html (sessions del defqone)

gran majoria son de la radio de la q-dance en directe i duran mitja hora i hi han entreviste pel mig. De mica en mica vna penjant les completes.

les sessions de mad dog,the prophet i isaac són molts dignes.
Mike Marti
Desconectado

Registro: 10-08-09
Email
« Responder #49 en: 10/08/09, 21:26:02 pm »

Hola chicos, mi nombre es Mike Marti trabajo para el Colectivo de Dj´s Hardstyle Factory en Madrid, desde hace ya varios años trabajo tambien organicando viajes a los mejores festivales Hardstyle. Ya sabeis , Qlimax, Defqon 1, HArdBass, Decibel, Q-BAse,etc...

Aparte de organizar el viaje completo tambien organizo autobuses desde las ciudades mas importante de Holanda, en especial Amsterdam y Eindhoven, te recoge directamente del Hotel y te deja en la puerta del Gelredome (como curiosidad, la calle se llama "MADRID"), jejeje.

Llevamos trabajando desde el año 2003, y en Qlimax 2008 fuimos mas de 100 personas, ahora en septiembre vamos a Q-Base y hemos contratado un autobus desde Eindhoven.

Si quereis mas informacion, aqui os dejo mi contacto.

Mike Marti
Telf. 636556891
[email protected]

Un saludo.
lidia_pont
Desconectado

Sexo: Femenino De: Alcover (TARRAGONA)
Registro: 21-10-07

Email
« Responder #50 en: 11/08/09, 19:50:15 pm »

Andaaa pues asi seremos mas gente para la vuelta destroyer del domingo xDDDDDDD!!!!!  Que ganas diossssss encima este mes de septiembre es mi cumple a celebrarlo alli arriba ^^
lidia_pont
Desconectado

Sexo: Femenino De: Alcover (TARRAGONA)
Registro: 21-10-07

Email
« Responder #51 en: 21/08/09, 18:55:00 pm »

Solo quedan 22 diaassssssssss !!!!!!!!!! Con ansias de Q-Base diosss  [fuck] [fuck] [fuck] [amor] [amor] [amor] [amor]
dj junai
Visitante


Email
« Responder #52 en: 22/08/09, 08:43:26 am »

la veritat és que hi ha moltes ganes del q-base :).

per cert, a la gent que fa el pla destroyer: és molt dur, a mi el que em va funcionar és dormir, menjar i hidratarme bè i dormir al avio.

pajarito
Visitante


Email
« Responder #53 en: 22/08/09, 18:12:49 pm »

la veritat és que hi ha moltes ganes del q-base :).

per cert, a la gent que fa el pla destroyer: és molt dur, a mi el que em va funcionar és dormir, menjar i hidratarme bè i dormir al avio.



jo vaig fer el plan hiper destroyer, pujat a un dofí verd, la meva parada a alemanya va ser l'escala de tornada del viatge a estats units.

soc gran partidari dels plans destroys.

per cert, aixo de que la qbase sigui millor que  la qlimax... son massa diferents.

jo de totes formes, em quedo amb HTID in the sun + defqon1. allo si va ser un pla destroy...
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #54 en: 23/08/09, 16:45:33 pm »

Q pasa penyaaaaaaaaaa!!!!! ja queda res x fotre’ns el mega festival!!!!! Quines ganes ja osti!!! x cert jo i el meu colega volem dur 1 camiseta amb el nostre propi disseny, la veritat que l’any passat moltissima penya duia els seus propis dissenys y triunfa molt! bueno aquí os deixo alguns bocetillos, no foteu cas de q es vegin una mica cutres en quant a qualitat/nitidesa ja que estan fets a mol baixa resolució y son només bocetos, però quan es decideixi quina volem, es passaran els logos a vectorial, i quedarà de conya, bueno aixo espero. I res espero que em digueu quina os mola mes! i si algú l’interesses tb una q mo faci saber! A mi personalment les q em molen mes seria la 1a, 2a, i lultima. Vinga Familiaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa, ens veiem!

dj junai
Visitante


Email
« Responder #55 en: 24/08/09, 09:53:12 am »

la veritat és que hi ha moltes ganes del q-base :).

per cert, a la gent que fa el pla destroyer: és molt dur, a mi el que em va funcionar és dormir, menjar i hidratarme bè i dormir al avio.



jo vaig fer el plan hiper destroyer, pujat a un dofí verd, la meva parada a alemanya va ser l'escala de tornada del viatge a estats units.

soc gran partidari dels plans destroys.

per cert, aixo de que la qbase sigui millor que  la qlimax... son massa diferents.

jo de totes formes, em quedo amb HTID in the sun + defqon1. allo si va ser un pla destroy...


jo ja soc massa gran pels plans destroyers, ja n'he fet masses ( desde el 2004 xd)
Q pasa penyaaaaaaaaaa!!!!! ja queda res x fotre’ns el mega festival!!!!! Quines ganes ja osti!!! x cert jo i el meu colega volem dur 1 camiseta amb el nostre propi disseny, la veritat que l’any passat moltissima penya duia els seus propis dissenys y triunfa molt! bueno aquí os deixo alguns bocetillos, no foteu cas de q es vegin una mica cutres en quant a qualitat/nitidesa ja que estan fets a mol baixa resolució y son només bocetos, però quan es decideixi quina volem, es passaran els logos a vectorial, i quedarà de conya, bueno aixo espero. I res espero que em digueu quina os mola mes! i si algú l’interesses tb una q mo faci saber! A mi personalment les q em molen mes seria la 1a, 2a, i lultima. Vinga Familiaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa, ens veiem!





que grannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnn!!! si senyor, quins disseny mès wapus, nomès li falta el nom de cada u. Jo voto pel disseny, de davant q-base, i darrera catalan crew. el fill. i estampat sobre una samarreta militar o verd militar. Que gran els dissenys, un gran currada.!  que digne ets!!!
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #56 en: 24/08/09, 11:50:38 am »

Q pasa penyaaaaaaaaaa!!!!! ja queda res x fotre’ns el mega festival!!!!! Quines ganes ja osti!!! x cert jo i el meu colega volem dur 1 camiseta amb el nostre propi disseny, la veritat que l’any passat moltissima penya duia els seus propis dissenys y triunfa molt! bueno aquí os deixo alguns bocetillos, no foteu cas de q es vegin una mica cutres en quant a qualitat/nitidesa ja que estan fets a mol baixa resolució y son només bocetos, però quan es decideixi quina volem, es passaran els logos a vectorial, i quedarà de conya, bueno aixo espero. I res espero que em digueu quina os mola mes! i si algú l’interesses tb una q mo faci saber! A mi personalment les q em molen mes seria la 1a, 2a, i lultima. Vinga Familiaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa, ens veiem!



Descaradament l´últim disseny.  8)Amb vestimenta militar i barretina crec que es el vestuari clau per anar a veure Richie Gee jajaja.
Ja queda res pel Q-Base!

Pd: Pon el disenyo de las samarras en la 1a pagina ninot!   ;)
Dj Sicker
Desconectado

Sexo: Masculino De: Tarragona
Registro: 05-06-06
The Church of Nonsense


Email
« Responder #57 en: 24/08/09, 12:13:26 pm »

A mi la que m'ha agradat més és la 1a, el Q-Base davant  :-[  i la tercera perquè posa la data i el lloc  ::)  :D
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #58 en: 24/08/09, 14:00:47 pm »

Que passa companys! Merci pels comentaris. Després de llegirlos he fet algun disseny mes, mira taba inspirat xDDDD!. Digueu-me concretament quin Numero de camiseta os mola més, o si faríeu alguna modificació en alguna d’elles. Després també pot ser que vagi on fan impressió de camisetes y em fotin pegues, però no crec que hi hagin molts problemes, y l’altre cosa es que si s’escull camiseta verda com be proposava Junai, que trobem algun lloc x comprar-les. Bueno family espero els comentaris aviat, que ja queda poc pel QBASE y sino no donarà temps !!!!!!!!!!!!!!
Desprès el que faria seria fer-me la meva x veure com queda y q costa en total, y després posaria alguna foto xq veiéssiu el resultat, y qui vulgues també una que m’ho digues. Ja parlaríem de com posar-nos d’acord.

Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #59 en: 24/08/09, 14:08:59 pm »

Mola los diseños, a mi me mola el primero... jeje
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |