| Miscelánea > MÚSICA |
| Boig pel Barça !!! |
| (1/2) > >> |
| ramon tralla:
Pos eso , queria saber si alguien tiene la mas remota idea de donde se puede encontrar esta cancion , me gustaria escucharla , ya que en la TV no la he podido escuchar entera . |
| SiL3NT:
--- Cita de: ramon tralla en 15/04/09, 13:08:20 pm ---Pos eso , queria saber si alguien tiene la mas remota idea de donde se puede encontrar esta cancion , me gustaria escucharla , ya que en la TV no la he podido escuchar entera . --- Fin de la cita --- Boig per tu En la terra humida escric Barça estic boig per tu, em passo els dies pendent del partit. Com et puc estimar, estigui a prop o lluny, feliç i acabat boig per tu. Sé molt bé que des d’aquest lloc jo no puc fer cap gol per tu, però en cada jugada hi veig reflectida la teva llum. T’animaré, feliç i acabat boig per tu. Quan comenci aquest partit, les llàgrimes es perdran entre la màgia que viurem avui. Em quedaré atrapat ebri d’aquesta llum feliç i acabat boig per tu. Culer i català, més que un club. |
| ramon tralla:
--- Cita de: SíL3NT en 16/04/09, 13:30:04 pm --- --- Cita de: ramon tralla en 15/04/09, 13:08:20 pm ---Pos eso , queria saber si alguien tiene la mas remota idea de donde se puede encontrar esta cancion , me gustaria escucharla , ya que en la TV no la he podido escuchar entera . --- Fin de la cita --- Boig per tu En la terra humida escric Barça estic boig per tu, em passo els dies pendent del partit. Com et puc estimar, estigui a prop o lluny, feliç i acabat boig per tu. Sé molt bé que des d’aquest lloc jo no puc fer cap gol per tu, però en cada jugada hi veig reflectida la teva llum. T’animaré, feliç i acabat boig per tu. Quan comenci aquest partit, les llàgrimes es perdran entre la màgia que viurem avui. Em quedaré atrapat ebri d’aquesta llum feliç i acabat boig per tu. Culer i català, més que un club. --- Fin de la cita --- Merci company , pero no me la podria descarregar de cap lloc ??? |
| RiGui91:
aki el tensss!! http://www.youtube.com/watch?v=SEX1jIPZcQM |
| m0r3n0_h4l:
vaya temazo jeje |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |