oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 9 10 11 [12] 13   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: BENISOUND FESTIVAL'09__ FOTOS/VIDEOS/VALORACIONES (página 11)  (Leído 15458 veces)
DjU1

Registro: 28-01-09

Email
« Responder #165 en: 20/04/09, 23:22:35 pm »

Molt bones sessions, bon ambient (dins del que cap), molta canya i molta festaa!! Gracies al equip organitzador Benisound '09 per fer possible una festa en condicions, a prop i apte per als mes pobres xD també als segurates que posen la pell si algun moñes li dona per liarla.. moltes felicitats a tots i fins la proxima!
DJ MKN

Registro: 12-06-07
Facebook:
exuser: MARK_HARDCORIANO

Email
« Responder #166 en: 20/04/09, 23:27:55 pm »

felicitats x la festa en estos impresionants djs segur ke va se sux animal.. n vaig puge na xk era divendres il curro i tot no perdona...men alegro ke tots fikem un peu x tiraro endevant a les nostres terres!
alex_benissanet

Registro: 04-11-07
Facebook:
BENISOUND FESTIVAL (Benissanet - Tarragona)

Email
« Responder #167 en: 21/04/09, 21:04:51 pm »

HAVER SI LA GENTE VA COLGANDO LAS FOTOS Y VIDEOS DE LA NOCHE!!!

yo en cuanto tenga 5 minutos pasare los videos al ordenador y los colgare (pocos que tengo ya que no se tenia tiempo libre para grabar y hacer otras cosas xD)

RECORDAR DE GUARDAR LOS TICKETS DEL CD DE DAVID MAX, OS INFORMAREMOS VIA FOTOLOG, FACEBOOK Y MYSPACE SOBRE LA ENTREGA DE LOS CD'S!!! PARA MEJOR INFORMACIÓN, AGREGAR AL MSN [email protected] Y EN CUANDO TENGAMOS LOS CD'S OS ENVIAREMOS UN E-MAIL CON TODA LA INFORMACIÓN, DIA, HORAS Y LUGAR PARA RECOGER EL CD!!!
DjFury

Registro: 09-03-08
Vida a ritme de makina

Email
« Responder #168 en: 22/04/09, 19:45:25 pm »

Va seeer brutaliiiiisiiiimmm. A les 7 i piko de la tarde sarribaba a kasa del Dj Grau y ya se va anar al casal a fer 4 comprovacions y se surtia dalli a les 7 del mati!! k inkreible...ante tot un agraiment a alex grau per dixarme kedar a kasa seua a sobar y dinar.
Inreicble bon rollo a Benissanet y en la gent del Benissound k no se veu kada dia
Un saludo a Bolin k mos vam koneixer este dia y als 15 djs k erem a la mateixa taula sopan...! xD weno pasem als komentarriiss
Djs...
Lo millor sens dubte Dj Sarroka, sesionaka a 190  bpm de makina a 4 plats sense parar...sense paraules vamos...
Dj Sisu...la sesio va ser bona en bons temes pero tota una llastima k li saltes lagulla kom a 5 vegades xd
David max...bona sesio de hardcore y kuan van tirar los regals la gent se va transformar y va komensar a tornarse agresiva..kasi me tiren anterra xD VAIG RECULLIR UN VNTALL ¬¬ jaja
K-Project vs didakos...mark = loko de la vida!!! BONA SESIO
Gusi...bona sesio del seu rollet y GRACIES per la dedikatoria als d'ulldecona jeje
Peres....vaya sesionaka de jump y tekstyle fufuf
Grau...bona sesio de jump pero va punchar masa prontee
Los demes tame u van fer bee pero no tink tanta memoriaaa y als 2 ultims nols vaig vore ya k vaig anar a asentarme al bar....eren mente y noseki mes

WEno en fin...ASPERAN BENISOUND 2010!!
XqueSi

Registro: 01-04-05
J.SarrOKa

Email
« Responder #169 en: 24/04/09, 22:36:41 pm »

Va seeer brutaliiiiisiiiimmm. A les 7 i piko de la tarde sarribaba a kasa del Dj Grau y ya se va anar al casal a fer 4 comprovacions y se surtia dalli a les 7 del mati!! k inkreible...ante tot un agraiment a alex grau per dixarme kedar a kasa seua a sobar y dinar.
Inreicble bon rollo a Benissanet y en la gent del Benissound k no se veu kada dia
Un saludo a Bolin k mos vam koneixer este dia y als 15 djs k erem a la mateixa taula sopan...! xD weno pasem als komentarriiss
Djs...
Lo millor sens dubte Dj Sarroka, sesionaka a 190  bpm de makina a 4 plats sense parar...sense paraules vamos...
Dj Sisu...la sesio va ser bona en bons temes pero tota una llastima k li saltes lagulla kom a 5 vegades xd
David max...bona sesio de hardcore y kuan van tirar los regals la gent se va transformar y va komensar a tornarse agresiva..kasi me tiren anterra xD VAIG RECULLIR UN VNTALL ¬¬ jaja
Gusi...bona sesio del seu rollet y GRACIES per la dedikatoria als d'ulldecona jeje
Los demes tame u van fer bee pero no tink tanta memoriaaa y als 2 ultims nols vaig vore ya k vaig anar a asentarme al bar....eren mente y noseki mes

Tens molt bon ull, vaig començar amb el Last Night a 190 bpms clavats (segons l'amic cdj 1000)

A veure si la gent comença a pujar fotos que no em crec que amb la de càmares que hi havia x allí ningú en fes cap!!!
L'any que ve hi tornarem si tot va bé!!  ;)
alex_benissanet

Facebook:

Email
« Responder #170 en: 24/04/09, 23:06:58 pm »

Djs...

Tens molt bon ull, vaig començar amb el Last Night a 190 bpms clavats (segons l'amic cdj 1000)

A veure si la gent comença a pujar fotos que no em crec que amb la de càmares que hi havia x allí ningú en fes cap!!!
L'any que ve hi tornarem si tot va bé!!  ;)

no si al final hi haura mes fotos del benisound 2008 q deste, haven-hi el doble dentrada :o

si tot va be per dilluns ja tindre a disposicio un parell de videos!
DJuanan

De: Valencia
Registro: 07-03-08

Email
« Responder #171 en: 25/04/09, 12:40:59 pm »

Weno a valorar..
Vam arribar a benisanet avans de les 12.. sobre els dj's que van puchar al principi no puc valorar pk no  men recordo del seus noms, pero u van fer bastant b..
El primer conegut, el gran Gusi, pos molt bona sesio, aixi jump,, cantadetes. sesio tipica dell. mai defraudes  ;)..
Despres el gran Didakos i K-Project.. hardcore a piñon :o :), i destacar sobretot la sessio de Sarroka,, IMPRESIONANT. per a mi el millor de la nit.. Per mi hauria destar en les nominacions dels dj's onners com representacio de dj makina,, pk es impresionant la tecnica ke te.
I sobre els invitats pues David Max al seu estil,, com sempre i la del sisu.. bons temes , pero no vam puger escoltar una gran sesio a pk va tenir molts de problemes en l'equip i ls agulles.. pero weno se li perdona :D.. 
I sobre lambient bastanta gent i Saludar a tots els coneguts,, juanan, elia, didakos, sarroka, gusi, bolin jam... espero tornari l'any ke be.
valoración prácticamente idéntica a la tuya. solo q yo llegué ya casi al final de la sesión de Gusi. ya salimos tarde desde Cullera y llegamos a las mil a Benissanet jejejejejejejeje

el año q viene espero poder repetirrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrr
Dj Didakos

Registro: 20-08-04

Email
« Responder #172 en: 28/04/09, 10:50:45 am »

Servidor ya tiene fotos del Benisound, aunque, como no las hice yo, del publico hay mas bien pocas, pero bueno.
Cuando este en mi pc, subire algunas de ellas.

Nuevamente, dar las gracias a todos los asistentes! Gracias a vosotros, el año que viene la liaremos mas gorda aun!!!

Juanan, espero que si que repitas...  ;)
XqueSi

J.SarrOKa

Email
« Responder #173 en: 29/04/09, 16:06:32 pm »

Algunes...
XqueSi

J.SarrOKa

Email
« Responder #174 en: 29/04/09, 16:08:17 pm »

Algunes més...
DjFury

Registro: 09-03-08
Vida a ritme de makina

Email
« Responder #175 en: 02/05/09, 15:47:53 pm »

yo tink fotos y videos per vaig de treballs y examens astal kul y no tink remps de buskarles...penjarles...
alex_benissanet

Facebook:

Email
« Responder #176 en: 15/05/09, 08:30:07 am »

esta nit un parell de videos més!
Alberteleh

Email
« Responder #177 en: 15/05/09, 09:05:18 am »

joder pos si k avia penya!!!! sempre es bo eskoltar k una festa makina omple i axo xd
XqueSi

J.SarrOKa

Email
« Responder #178 en: 15/05/09, 11:27:33 am »

joder pos si k avia penya!!!! sempre es bo eskoltar k una festa makina omple i axo xd

Ja ho saps Alberteleh! l'any q ve toca fichar ehhh!! xDD

Aqui alguns videos que he trobat pel youtube

No se qui els va gravar...

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Rxc4dJxSljY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Rxc4dJxSljY</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=zlfsYKTxnF0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=zlfsYKTxnF0</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=gON4grdSvFM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=gON4grdSvFM</a>
toru
Visitante

Email
« Responder #179 en: 16/05/09, 16:03:24 pm »

Esto ver las fotos i videos de este festival ver que hay mucha peña
es una alegria verlo todo un esfuerzo tiene sus frutos el año que viene
intentare ir a un festival como este que nunca he ido nunca por alli
arriba ;) :D
Páginas: 1 ... 9 10 11 [12] 13   Ir Arriba   Imprimir