Anem a valorar una mica ara ke estik mig en condicions!!Poca gent pel festival ke hi havia montat,unes 140 xo tinguent en compte el putu temps la veritat es ke encara va estar be,gent desde el principi i fins a ultima hora molt entregada,gracies a tots xl vostre suport!!nosaltres cada dia tenim mes ganes de liarla i cada divendres es lien pollastres mes grans aixi ke crec ke la familia diavolo esta creixent moltes gracies!!!!!!els ke no es keden fins la recta final no saben el kes perden,liades maximes i altaveus a punt de reventar!!!!

Musicalment tots els dj's impresionants!dj carri fent escalfament de newstyle perfecte!una grata sorpresa compy!!dj tete en la seva linia,tecnica,velocitat i calitat musical impresionants!dj buenri en la seva linia tot i punxar amb un braç!!!vaya tela!!! i jo personalment m'ho vaig pasar de lujo ahir punxant amb el meu deixeble!

jajaja vaya liada perra!!i vaya tajada!en fi xafada de cotxe inclosa men vai anar a dormir ven tou!!
saludar a tota la penya ke va vindre i ke no nombrare xk son mases,nomes agrairvos a tots la vostra asistencia sous la bomba moltes moltes gracies family!!fins el divendres keve!!!!!!!!!!!!!!!!!