| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Gent de Girona & Rodalies xDD |
| << < (32/50) > >> |
| Dj_TranSfer:
kedadaaa gironina ya joder ja van sen ora xdd |
| dj M-DiuM:
--- Cita de: Dj_TranSfer en 09/07/09, 20:02:52 pm ---kedadaaa gironina ya joder ja van sen ora xdd --- Fin de la cita --- averrrrrr esa kdada cuando se aceee :P |
| _NiNa_:
--- Cita de: dj M-DiuM en 09/07/09, 22:51:39 pm --- --- Cita de: Dj_TranSfer en 09/07/09, 20:02:52 pm ---kedadaaa gironina ya joder ja van sen ora xdd --- Fin de la cita --- averrrrrr esa kdada cuando se aceee :P --- Fin de la cita --- Hagués estat bé quedar aquesta nit a Marte. Més o menys a tots ens queda bastant a prop. Però jo al final no hi vaig :( ja que la penya no pot! |
| P3l4iy4h:
--- Cita de: _NiNa_ en 10/07/09, 20:28:19 pm --- --- Cita de: dj M-DiuM en 09/07/09, 22:51:39 pm --- --- Cita de: Dj_TranSfer en 09/07/09, 20:02:52 pm ---kedadaaa gironina ya joder ja van sen ora xdd --- Fin de la cita --- averrrrrr esa kdada cuando se aceee :P --- Fin de la cita --- Hagués estat bé quedar aquesta nit a Marte. Més o menys a tots ens queda bastant a prop. Però jo al final no hi vaig :( ja que la penya no pot! --- Fin de la cita --- jo vaig al rounD xdxd jejejje..... ;D |
| Hardcoriano.89:
Aki uno de santa coloma de farners yo pal 28 de agosto are una fiesta en sant feliu si kereis podemos acer la kedada alli |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |