Miscelánea > DEPORTES
Ida FCBarcelona - Real Madrid 2008/2009
<< < (22/82) > >>
DJ. DAVILIKO:

--- Cita de: PTT-future- en 13/12/08, 15:56:44 pm ---Mercy als qui heu respost a la meva pregunta! hauré d'esperar a que començi el partit per veure a on ho puc veure.. a Tv 3 no el donen, no?

--- Fin de la cita ---

www.myp2p.eu

a dalt veuras k fica "live sports" clikas aki i buskes el barça-madrid a la llista de partits, et sortiran molts links de diferentes cadenes i sempre tobres alguna en espanyol, jo els miru sempre per aki i va bastant be
makinero_barna:
Cuenta atras... Quines ganes!!!  ;D

pd: una putada que nomes ho facin per la sexta per bueno... a les 23:45 el vestidor especial barça-madrid  :)
PTT-future-:

--- Cita de: [DEIVID] en 13/12/08, 16:44:07 pm ---
--- Cita de: PTT-future- en 13/12/08, 15:56:44 pm ---Mercy als qui heu respost a la meva pregunta! hauré d'esperar a que començi el partit per veure a on ho puc veure.. a Tv 3 no el donen, no?

--- Fin de la cita ---

www.myp2p.eu

a dalt veuras k fica "live sports" clikas aki i buskes el barça-madrid a la llista de partits, et sortiran molts links de diferentes cadenes i sempre tobres alguna en espanyol, jo els miru sempre per aki i va bastant be

--- Fin de la cita ---

Moltes gràcies, ho probaré!
RiGui91:
yo o amb els amics, o a veural ala cuina k es el unnik lloc a on tink el tdt   T.T
marshall:

--- Cita de: ReNaL en 13/12/08, 16:11:45 pm ---
--- Cita de: marshall en 13/12/08, 16:08:18 pm ---en 3 horitas ya estoy en el campo (L)

hoy hay ganas hasta de trabajar XD

--- Fin de la cita ---

K tiempo ace por bcn? xk aki en madrid telita  :'(

--- Fin de la cita ---

aun no he salido de casa, no lo se XD
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa