oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: DJ TRUNI-K DRAGON BALL SESION II EDITION  (Leído 14381 veces)
dreamer85
Desconectado

Sexo: Masculino De: Vallfogona de Ripollès
Registro: 10-09-04
No segueixis un moda... lluita pel que sents!


Email
« Responder #45 en: 09/11/08, 14:17:10 pm »

mola molt la sessió crak! el div staves per kratters no? jo nava am el roger el madcore en danky! a veure si ens veiem! felicitats de nou! la intro molt bona ;)
-[SoRaK]-
Desconectado

Sexo: Masculino De: SaN RoKe CiTy (OLOT)
Registro: 19-11-06
jo0jo0


Email
« Responder #46 en: 09/11/08, 20:51:01 pm »

Sesio0nakaaa!! jaja puto0 trunikaaa aver kuando vamo0s por ai a liarla to la trupeee XDD si po0t ser un altre bolo a la 92 del pont ;) jajajajaja
trunika
Desconectado

Sexo: Masculino De: Olot/Girona
Registro: 17-07-06
Facebook:
MARTE PLANETA DE LAS FIESTAS


Email
« Responder #47 en: 09/11/08, 22:37:50 pm »

es iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiincreibleeeee ¡¡¡¡¡¡¡¡


TREEEEMENDISISISMA sesion no me canso de escuxarla i ya van muuuxas veces jajaja

destacar a partir del minuto 28 astaaa ffff esk es un no parar de mezclotes i temazos pero esk el minuto 28 me pone buuuuuuuuuuuuuurro .. burro es poco XDDDDDDDDD i la de silvo mi vidaaa fff dioss


sesionaka tio!!!!!!! :D :D

gracias!!!!!!! minuto 28 (L) jojo

dan ganas de grabar mas sesiones xd
trunika
Desconectado

Sexo: Masculino De: Olot/Girona
Registro: 17-07-06
Facebook:
MARTE PLANETA DE LAS FIESTAS


Email
« Responder #48 en: 09/11/08, 22:41:55 pm »

mola molt la sessió crak! el div staves per kratters no? jo nava am el roger el madcore en danky! a veure si ens veiem! felicitats de nou! la intro molt bona ;)

merci!!! sisi estava a kratters jeje em sembla k ja se qui ets pk vai sta xerran am en roger i en madcore  ;)
trunika
Desconectado

Sexo: Masculino De: Olot/Girona
Registro: 17-07-06
Facebook:
MARTE PLANETA DE LAS FIESTAS


Email
« Responder #49 en: 11/11/08, 19:30:55 pm »

Sesio0nakaaa!! jaja puto0 trunikaaa aver kuando vamo0s por ai a liarla to la trupeee XDD si po0t ser un altre bolo a la 92 del pont ;) jajajajaja

Quan vulguis malparit! haha això si al pont em portes am el teu cotxe xd
-[SoRaK]-
Desconectado

Sexo: Masculino De: SaN RoKe CiTy (OLOT)
Registro: 19-11-06
jo0jo0


Email
« Responder #50 en: 11/11/08, 23:02:50 pm »

Sesio0nakaaa!! jaja puto0 trunikaaa aver kuando vamo0s por ai a liarla to la trupeee XDD si po0t ser un altre bolo a la 92 del pont ;) jajajajaja

Quan vulguis malparit! haha això si al pont em portes am el teu cotxe xd

kuan vulgisssss ::D
DESTR0YER //
Desconectado

Sexo: Masculino De: vinaroz(castellon)
Registro: 13-12-07
tetes


Email
« Responder #51 en: 12/11/08, 01:16:11 am »

eso sorakkkk jajaja tengo ganas de conocer a este hombre !! jejjee

sisiis minuto 28 (L) pelos de puuuuunta...  yaaa  onola ni girllll piiipipiuuupipiuuuu onola pixeeeee pipiuuuuuuuuuuu MEZCLOOOOTEEEEE  ;D :D :D
-[SoRaK]-
Desconectado

Sexo: Masculino De: SaN RoKe CiTy (OLOT)
Registro: 19-11-06
jo0jo0


Email
« Responder #52 en: 12/11/08, 20:48:56 pm »

Vaya rekuerdo0sss  (L) xDDD

http://es.youtube.com/watch?v=qUhf2La7oNk

http://es.youtube.com/watch?v=d9RYuxjtmz4

http://es.youtube.com/watch?v=hjnULEiONKQ&feature=related
ToR17
Desconectado

Sexo: Masculino De: Vilartagas
Registro: 12-08-07

Email
« Responder #53 en: 12/11/08, 22:18:02 pm »

tracklist plis!!!!!!!!! wapisima
dreamer85
Desconectado

Sexo: Masculino De: Vallfogona de Ripollès
Registro: 10-09-04
No segueixis un moda... lluita pel que sents!


Email
« Responder #54 en: 13/11/08, 19:29:30 pm »

mola molt la sessió crak! el div staves per kratters no? jo nava am el roger el madcore en danky! a veure si ens veiem! felicitats de nou! la intro molt bona ;)

merci!!! sisi estava a kratters jeje em sembla k ja se qui ets pk vai sta xerran am en roger i en madcore  ;)

Si jo tb em penso que ja se ki ets ejje doncs re k vaya sesionaka ara que me l'he escoltat b... es ALUCIANT, TU SI K SAPS K ES LA BONA MUSIKA! temassus tot el ratu!!

Wenu pos re... kels daki dalt ens u sabem muntar b! ens veiem i a veure si ens coneixem un dia... de moment tik fent propaganda de la sesio ;)
dreamer85
Desconectado

Sexo: Masculino De: Vallfogona de Ripollès
Registro: 10-09-04
No segueixis un moda... lluita pel que sents!


Email
« Responder #55 en: 13/11/08, 19:30:42 pm »

mola molt la sessió crak! el div staves per kratters no? jo nava am el roger el madcore en danky! a veure si ens veiem! felicitats de nou! la intro molt bona ;)

merci!!! sisi estava a kratters jeje em sembla k ja se qui ets pk vai sta xerran am en roger i en madcore  ;)

Si jo tb em penso que ja se ki ets ejje doncs re k vaya sesionaka ara que me l'he escoltat b... es ALUCIANT, TU SI K SAPS K ES LA BONA MUSIKA! temassus tot el ratu!!

Wenu pos re... kels daki dalt ens u sabem muntar b! ens veiem i a veure si ens coneixem un dia... de moment tik fent propaganda de la sesio ;)

Per cert, si tens una estona baixat la meva a veure ket sembla

http://www.makinamania.com/index.php/topic,117045.0.html

trunika
Desconectado

Sexo: Masculino De: Olot/Girona
Registro: 17-07-06
Facebook:
MARTE PLANETA DE LAS FIESTAS


Email
« Responder #56 en: 13/11/08, 21:35:39 pm »

mola molt la sessió crak! el div staves per kratters no? jo nava am el roger el madcore en danky! a veure si ens veiem! felicitats de nou! la intro molt bona ;)

merci!!! sisi estava a kratters jeje em sembla k ja se qui ets pk vai sta xerran am en roger i en madcore  ;)

Si jo tb em penso que ja se ki ets ejje doncs re k vaya sesionaka ara que me l'he escoltat b... es ALUCIANT, TU SI K SAPS K ES LA BONA MUSIKA! temassus tot el ratu!!

Wenu pos re... kels daki dalt ens u sabem muntar b! ens veiem i a veure si ens coneixem un dia... de moment tik fent propaganda de la sesio ;)

Per cert, si tens una estona baixat la meva a veure ket sembla

http://www.makinamania.com/index.php/topic,117045.0.html



Merci krak!! segur que ens veiem, al meu myspace i tinc fotos ;)

Amb lo de la bona musica això va a gustos però els que em coneixen ja saben que soc bestan estricte jaja i que alla on hi hagi en trunika hi haurà makinilla.

Ok ara me la baixo.
màquina catalana
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-06-07
Email
« Responder #57 en: 14/11/08, 21:09:15 pm »

Bueno trunik al final comento... jejej

Molt be començan amb la intro de bola de drac, y despres el pianet del the trilogy, el acida amb quin el punxes??

Les cantades que fots tamé estan molt bé, enpitufades pero be!!

Moment (L) ENDORPHIN!!! pero en falla la base...

Gran el diabolica i el ressurection style i per acabar la gran cantada d'estrategic!!!! com m'agrada! i amb una bona base!

Conclusió, m'agradat la elecció dels temes, les melodies i cantades  l' unic que en fallen son les bases, sobretot la que has futut al diabolica. Pero per el demes mol be tio!!! ets un crack al menos segueixes foten makina!! segueix aixi crack!!

Dj Martinett
Desconectado

Sexo: Masculino De: Xerta
Registro: 08-10-08
Xerta DJ's.


Email
« Responder #58 en: 15/11/08, 20:02:45 pm »

Quina sessionaka!! i aiso de DRAGON BALL queda una kanya! si senyor la millor serie que un pot tindre a la infància eh¿? aiso me sona que u as tret de la saga de freezer no¿? xQ me sona mol tot xDD (la ultima que as posat al final de la sessió no) xo kurradísima! (ueno un poket d hardcore no agues fet mal tampk xDD)

SEEEELIIIAAA!!
Dj Martinett
Desconectado

Sexo: Masculino De: Xerta
Registro: 08-10-08
Xerta DJ's.


Email
« Responder #59 en: 15/11/08, 20:05:53 pm »

Ah!! i les veus de Dragon ball en català que son km les k skoltava kuan era petit xl k-3 xDD jaja
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |