ahora mismo hay un artista muy conocido por todos leyendo nuestras paginas ( shuriken )
I vatros no entraveu a les nostres pagines? I no comentaveu subnormalades a les nostres pagines? I no vos camuflabeu a les nostres pagines? Ai deu meu... hi encara hi han retardats que diuen que no parem de fotre cizaña natros sas xD. SUDEU DE NATROOOOS QUE MOS TENIU RABIA O KE??? A nooo, que la rabia la tinc yo per no punxar a xerta xD mareeeeeeeta
Foteu pena eks, de veritat, me sap mal perque sou amics de sempre (no com atres que vos coneixen de fa 2 anys maxim y ya sou la seua vida xD) pero esteu contaminats per la merda que vos diuen gent que tindria que callar la puta boca (q per culpa seua hi han denuncies pel mig , que companyerisme xD). Criticaveu a hugo quan yo no estaba a HIMPAKT? NO, i pq lo critiqueu ara?? Creixeu, i no vos ajunteu en pallasos que acabareu tots al circo.
Ara que me banejen o borreu lo missatge, yo ya mai desfogat, i almenos no me cal camuflarme detras de cap conte falso xDDDDD Aaaa, i que no me vingue ningu mes a mi dientme que tranquilize a hugo, que ya no vol mes problemes, etc quan lo te a prop y despues quan esta a caseta en lo maki se dedica a tocar los collons.
Vaigue bee