oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Festa Xerta dj's Divendres 10 Al Casal Municipal de Xerta  (Leído 7024 veces)
Ugoh

Registro: 17-05-03

Email
« Responder #30 en: 07/10/08, 15:24:15 pm »

ahora mismo hay un artista muy conocido por todos leyendo nuestras paginas ( shuriken )

Hombre un evento de tales características como el vuestro era imposible que pasara inadvertido para que sintiera la curiosidad de entrar a leer y mas cuando me avisan de que seguis provocándonos por aqui,para que despues vayais diciendo de que no quereis mas lios,cuanta hipocresia...
Pasároslo muy bien el dia 10 que estoy seguro que lo hareis.
HuGeRiLLaS

De: sansa (TGN)
Registro: 29-08-05
SONIDO PEPITILLA!!!!

Email
« Responder #31 en: 07/10/08, 15:27:48 pm »

LA 3 RAVE CON OGALLA :$
Bolin

Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Email
« Responder #32 en: 07/10/08, 15:28:29 pm »

ahora mismo hay un artista muy conocido por todos leyendo nuestras paginas ( shuriken )

Hombre un evento de tales características como el vuestro era imposible que pasara inadvertido para que sintiera la curiosidad de entrar a leer y mas cuando me avisan de que seguis provocándonos por aqui,para que despues vayais diciendo de que no quereis mas lios,cuanta hipocresia...
Pasároslo muy bien el dia 10 que estoy seguro que lo hareis.
Gracias ugoh!!
K-Project

Registro: 14-07-05
MxM

Email
« Responder #33 en: 07/10/08, 15:29:13 pm »

I vatros no entraveu a les nostres pagines? I no comentaveu subnormalades a les nostres pagines? I no vos camuflabeu a les nostres pagines? Ai deu meu... hi encara hi han retardats que diuen que no parem de fotre cizaña natros sas xD. SUDEU DE NATROOOOS QUE MOS TENIU RABIA O KE??? A nooo, que la rabia la tinc yo per no punxar a xerta xD mareeeeeeeta

Foteu pena eks, de veritat, me sap mal perque sou amics de sempre (no com atres que vos coneixen de fa 2 anys maxim y ya sou la seua vida xD) pero esteu contaminats per la merda que vos diuen gent que tindria que callar la puta boca (q per culpa seua hi han denuncies pel mig , que companyerisme xD). Criticaveu a hugo quan yo no estaba a HIMPAKT? NO, i pq lo critiqueu ara?? Creixeu, i no vos ajunteu en pallasos que acabareu tots al circo.

Ara que me banejen o borreu lo missatge, yo ya mai desfogat, i almenos no me cal camuflarme detras de cap conte falso xDDDDD Aaaa, i que no me vingue ningu mes a mi dientme que tranquilize a hugo, que ya no vol mes problemes, etc quan lo te a prop y despues quan esta a caseta en lo maki se dedica a tocar los collons.

Vaigue bee
Bolin

Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Email
« Responder #34 en: 07/10/08, 17:34:56 pm »

venga va que lo divendres se lia esteu tots invitats!!!!!!!!!!!!!!!!
kose10

Email
« Responder #35 en: 07/10/08, 18:20:39 pm »

Tios en serio.. fa temps k va lo tema i no aclarireu res.. es una llastima k algu k entre a mirar lo de xerta djs se trobe tot aixo... perq la gent se fara una idea d vatros que no es la verdadera trobo!  Si no heu d solucionar res millor k sudeu uns dls altres i tots viureu ms trankilots! *es un consell* enga nanusss! un saludoo
XqueSi

Registro: 01-04-05
J.SarrOKa

Email
« Responder #36 en: 07/10/08, 23:39:38 pm »

No sé si podré vindre, però de totes formes espero que us vaigui molt bé!
adro89

death note , bleach , hellsing i elfen lied 100 %

Email
« Responder #37 en: 07/10/08, 23:52:14 pm »

va kolloons kl div ia ta aki!!!
i....prou de discutir i de dir.. k si io sok ome pa dona la cara.. k si kara a kara.. k si merda..
en lo dpm k sestava kuan taveu ls 3 junts liantla a la GO-DC i tots miran kap a la musika i no kap a la merda de konfliktes

en fin!
a liarla lo div i punto
Dj_Zas

SONIDO PEPITILLA ENFERMA!!!!

Email
« Responder #38 en: 08/10/08, 18:59:49 pm »

NOSE como la peña puede escrivir tanto en un foro xdd

nuna lo entendere xdd
K-Project

Registro: 14-07-05
MxM

Email
« Responder #39 en: 08/10/08, 19:24:06 pm »

nuna lo entendere xdd

Clarooo tiooo, es lo bueno de saber escribiiir, pero weno tienes razón, lo que mola de un foro es que la gente conteste con:

SELIA
SELI A A A
FESTIVAL
+1
+10
+1000000
-1
jaja
jasjas
XD
XDXD
XDDD
 ;)
:)
 :-*
¬¬

Profundizandooo y aportando a tope XD El alma de un foro ;)
kapsano

Registro: 21-03-06
MOH 2012

Email
« Responder #40 en: 08/10/08, 23:08:53 pm »

al iwal se fa cap un ratet xk en sun dema es te ke anar a bermar!! xDDD ;D
Sr.Elemento
Capitán Morboso

Registro: 15-02-03
Facebook:
Obey your master

Email
« Responder #41 en: 09/10/08, 13:50:25 pm »

nuna lo entendere xdd

Clarooo tiooo, es lo bueno de saber escribiiir, pero weno tienes razón, lo que mola de un foro es que la gente conteste con:

SELIA
SELI A A A
FESTIVAL
+1
+10
+1000000
-1
jaja
jasjas
XD
XDXD
XDDD
 ;)
:)
 :-*
¬¬

Profundizandooo y aportando a tope XD El alma de un foro ;)

Mensajes asi dan pena.
luis ortiz
Visitante

Email
« Responder #42 en: 09/10/08, 13:56:26 pm »

dj tetyck// bueno nois que han fotut fora molta basura de cop y no ma donat ni temps de vore lo que dien pero bueno..........

venga que este viernees se lia, el sonido del fontamarga no defrauda jejeje.!!!

P.D: FRAN PRIVAT, no ma dao tiempo de leer loq ue has puesto, lo han borrado mu rapido, si quieres algo por privado y te pasare unos emeil que te dejaran muy claro quien pago y quien NO!!!!! y si quieres va a antonio y se lo pregunta ok???
FRANxxx

Registro: 30-09-07

Email
« Responder #43 en: 09/10/08, 14:05:53 pm »

jjajajaj kom uns xikets ( tu, no tu , no tu mes , k no tu mes,....bla bla bla) pareix mentira k supereseu els 20 anys tots. k intenteu k mos xapen el post enga vaaaa pegeuli kaña aver si u feu real no dieu k voleu para d liarla pos tu te kalles i tu tame i latre tame joder steu akabadisims i perfavor no mes misatges privats k me doneu pena k per cert hugo lo misatge k me vas envia al juliol lo vax llegi ai pa k te dones konte d lo k mimportes tu i tot el foro k vos penseu k aixo es la nostra vida, k ia gen k mos minja el kap, k a tettyck el tenim aki kada dia, (kuan dik aki  vull di a xerta). nose.... doneu kom a pena la gen deu flipa kuan llig estos super eskrits k fikeu maxo vos penseu k steu llicenciats en lletres o algo... mare.... i ek arrufat ia sas k no estik en kontra teua pero wno eske te fikes a llegi i..... pareu ia maxo si tu no eskrius no te kontestaran pero esk si enkkara li foteu mes kaña pos...

wno k el divendres pillare la gran i el disabte pos.... tame xDD   dwwwssss
Héroe

Registro: 21-07-08
Nascut per a liarla

Email
« Responder #44 en: 09/10/08, 14:37:09 pm »

Falten 33 hores i 23 minuts!  ;D
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6   Ir Arriba   Imprimir