| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Desalojan una nave Industrial donde se celebraban " Raves" en Poblenou. |
| << < (3/18) > >> |
| rec_69:
Lo primero que se debe hacer, es llamar a eso por su nombre, porque eso de rave no tiene NADA. Por mi como si echan eso abajo, esas "fiestas" lo unico que hacen es contaminar mas el ambiente de las raves de verdad, molestar a los vecinos, ensuciar, etc.. |
| djneme:
eso a la calle todos ! un 10 por el ayuntamiento ( no soy de poblenou ) |
| >>Dj Jivo<<:
--- Cita de: PTT-future- en 03/09/08, 11:54:03 am --- si ho fèssin a prop de casa meva, ja els hi hagues caigut una bona pluja d'ous i de vinagre!! igual que faig amb la gent que em molesta un dijous o un divedres a les tantes de la matinada, cridat i cantant com descosits quan van al "almodobar".. aixó és incivisme i ja està!!!! --- Fin de la cita --- Ostia tu vius al carrer de l'Almodobar??? Jojojojoo... pos anda que no m'he fotut karaokes jo allà jajajaja... Però ara no se, però fa un any o aixi, hi havia una especie de "mimos" que et deien per callar quan sortissis... era curios... PD: Aquest finde m'hi passaré per fer una bona truita XDDDDDDD |
| PTT-future-:
--- Cita de: >>Dj Jivo<< en 03/09/08, 18:02:21 pm --- --- Cita de: PTT-future- en 03/09/08, 11:54:03 am --- si ho fèssin a prop de casa meva, ja els hi hagues caigut una bona pluja d'ous i de vinagre!! igual que faig amb la gent que em molesta un dijous o un divedres a les tantes de la matinada, cridat i cantant com descosits quan van al "almodobar".. aixó és incivisme i ja està!!!! --- Fin de la cita --- Ostia tu vius al carrer de l'Almodobar??? Jojojojoo... pos anda que no m'he fotut karaokes jo allà jajajaja... Però ara no se, però fa un any o aixi, hi havia una especie de "mimos" que et deien per callar quan sortissis... era curios... PD: Aquest finde m'hi passaré per fer una bona truita XDDDDDDD --- Fin de la cita --- Si, visc a prop de l'almodobar, jo visc cantonada pare claret amb gassot.. i no vegis com molesta el soroll de la gent!!.. jo també fet alguns karaokes allà amb la papa..jajja i lo dels mimos no sé si encara ho fan, pero al no ser al costat mateix de la disco, potser si que estan callats quan surten d'allà, pero a la que s'allunyen una miqueta, flipes! en serio que a l'estiu, amb les finestres obertes, et donen ganes de matar a la gent.. i com que no ho puc fer, doncs aixó, aigua amb vinagre o ous!!! de vegades semblo el tipic iaio o psicopata, fent callar a la gent, o al minima tirant coses, pero quan ja de per sí pateixes insomni, i et venen a tocaqr els ous a les 3-4 de la matinada, fot molt... Per aixó entenc a la gent que és queixava de les " RAVE's" aquestes.. he vist al diari ( o no sé si era aqui..) que a alguns veïns, fins hi tot els hi tremolaven els vidres de les coses del soroll, i que de vegades s'estaven tot el cap de setamana allà fotuts!! |
| IRA:
yo e estado x la zona , y eso es una guarreria total , a veces suena buena musica , pero el ambiente es aqueroso .. normal que las cierren , si pasas x la calle a las 10 de la mañana i los ves a todos tirados con espuma en la boca |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |