| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Las fotos Makination de las 12 horas de Pont Aeri y de Scott Brown en XQue!! |
| << < (5/6) > >> |
| DanyTrack:
Esa foto mia cn Scott Brown en la Sta casa, y OTRA CON EL Dj Nau, menudo mostruo de las mezclas!!!! |
| dj junai:
gracies a tots, em fa molt content , en serio! aquest dia 5 mes fotos per cert ultime notices per mi me comprat una camara nova , una per mi i es molt mes bona que la que tenia fins ara o sigui que a partir dara tindre mes qualitat! xddddd el dubte esta! ara que tinc zoom , faig fotos de les gogos? |
| NaNy_BoSs:
--- Cita de: dj junai en 04/07/03, 16:50:04 pm ---el dubte esta! ara que tinc zoom , faig fotos de les gogos? --- Fin de la cita --- ¬¬ juas juas...Yo ya que no puedo ir...si le puedieras hacer alguna que saliera bien el Boss y despues me la mandaras... ::) jijijiji y yo la mas feliz del mundo ;D xDDD |
| -=MaLKaViaN=-:
Junai, ves preparando el zoom pa las tias en bikini cn la espumica q habran el sabado n Scorpia xDDDDD |
| dj junai:
thunder : el zoom esta preparat per la zona pectoral de les nenes de scorpia xddddddd afrodita: wapa, ja et passare la foto del teu javi bosss |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |