Miscelánea > CINE Y TV
Mujeres,hombres y viceversa
<< < (175/296) > >>
Tato_kYd:
pos ami la britany me parece muy guapa...  :-\
jarkur_style:

--- Cita de: Dj BoLo en 04/03/10, 19:26:47 pm ---
--- Cita de: jarkur_style en 25/02/10, 23:14:31 pm ---pues ami no me gusta nada la britany yo soy mas de saray [amor]

--- Fin de la cita ---
jo tambe soc mes de saray, trobu que es una noia guapisima en cambi la raquel les faccions de la cara...no se no em convenç gaire, ara si s'ha quedat amb la raquel els seus motius tindrà.

--- Fin de la cita ---
era d'espera k sen anes amb la raquel ja va tindre un mig rollu a l'estiu aixi k teatre pur i dur, k duraran dos telediaris aquesta parella..
la saray la veig mes una noia mes centrada i que es pot tenir alguna cosa seria pero bueno.. si el rafa no la vulgut jo no li dic que no  ::)
Xev-i:

--- Cita de: jarkur_style en 04/03/10, 21:55:53 pm ---
--- Cita de: Dj BoLo en 04/03/10, 19:26:47 pm ---
--- Cita de: jarkur_style en 25/02/10, 23:14:31 pm ---pues ami no me gusta nada la britany yo soy mas de saray [amor]

--- Fin de la cita ---
jo tambe soc mes de saray, trobu que es una noia guapisima en cambi la raquel les faccions de la cara...no se no em convenç gaire, ara si s'ha quedat amb la raquel els seus motius tindrà.

--- Fin de la cita ---
era d'espera k sen anes amb la raquel ja va tindre un mig rollu a l'estiu aixi k teatre pur i dur, k duraran dos telediaris aquesta parella..
la saray la veig mes una noia mes centrada i que es pot tenir alguna cosa seria pero bueno.. si el rafa no la vulgut jo no li dic que no  ::)

--- Fin de la cita ---

+1
Tato_kYd:
bastante mona la pretendienta del karateca no? ::) ::)

FatAlbert:
La Raquel ha salio en el Interviu xd menudas peracas  :laugh:
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa