|
 |
« Responder #3 en: 02/02/08, 20:32:58 pm » |
|
...i aquella generacio generacio de gent dels 80 va ser molt divertida y molr barroca, pq era la generacion dels punkys, mods,rockers, technos, siniestros...cullons ten foties a una discoteca y no sabies q pasaba! -la cultura clubber sempre ha sigut lliure. -no accapta ni dinominacions d'origens, ni marges dictatorials, no son fatxes, no son punyeterus.sol volem ballar!
ara lu q buscas es dominar l'emocio perfecte del subidon, i en aixo jo soc un especilista! pero trobo q s'ha perdut algu basic: la capacitat del treballar q teniem els catalans amb tot pudor i tot respecte a la escuela valenciana: mesclar melodia amb base. -nosaltres amb 16 anys teniem mes cultura clubber q la resta d'europa, amb 18 anys sabiem el q era ballar, lligar, colar-se, entendre's,agafar el pilotaso, seure, arriba tard a casa, la mare, la musica, el subidon, el q sigui...
-niavia un italo-techno pachangos...q era la musica dels tontets... -editar musica era editar sentiments.. -agafo l'auricular y se q en aquell moment fara el clac y pum... -fusion, fusion fusion! FUSION UNA MERDA! fusion es per la cara! -en mig d'un subidon, tindre el collons de agafar el satisfaction dels rolling o el midnight toggle y cuatre vatacasus ben forts..
-aki nia una cosa q pot ser emergent, estem recuperant una mica del spirit dels anys seixanta...q tenia q viure mes d'aprop... -i em vaig adonar q hi havia un tio q fotia el q volia, i aquell era el DJ -l musica disco...no estaba molt cualificada, no era ni tan siquiera un "andergrund"...
|