DJ's & Producers Zone > MAKINA: PRODUCCION
True love never dies
Charly el Sectario:
--- Cita de: SPECIAL en 13/08/08, 19:18:32 pm ---
--- Cita de: ChArLy PW en 01/08/08, 01:16:08 am ---un remix del true? en makina? ::)
--- Fin de la cita ---
ostres, ara mirant el teu avatar, ets el de les ulleres?? anaves al vidal i barraquer?
--- Fin de la cita ---
no soc el de les ulleres, soc l'atre jejeje i crec que si, que el meu company si que anava al vidal, es el pullastre de aki del makimania ;)
Dj Nau:
Hostia el Vidal i Barraquer de Sabadell per casualitat?
Tinc una anegdota bonissima dun dia q hem vem colar com a falsos estudiants un divendres a la tarda xDD
Charly el Sectario:
--- Cita de: Dj Nau en 14/08/08, 12:13:39 pm ---Hostia el Vidal i Barraquer de Sabadell per casualitat?
Tinc una anegdota bonissima dun dia q hem vem colar com a falsos estudiants un divendres a la tarda xDD
--- Fin de la cita ---
crec q voldra dir l' institut de la meva ciutat tarragona, q dona la casualitat q tambe es diu aixi :D
SPECIAL:
--- Cita de: ChArLy PW en 14/08/08, 13:23:02 pm ---
--- Cita de: Dj Nau en 14/08/08, 12:13:39 pm ---Hostia el Vidal i Barraquer de Sabadell per casualitat?
--- Fin de la cita ---
crec q voldra dir l' institut de la meva ciutat tarragona, q dona la casualitat q tambe es diu aixi :D
--- Fin de la cita ---
si jeje el de TGN, pues si el de baix la foto anava al vidal
Dj JIN vol1:
intentaria sacarla lo mejor posible y filtrarla. prueba eso xd
Navegación
[#] Página Siguiente
[*] Página Anterior
Ir a la versión completa