Miscelánea > OFF-TOPIC
Es regalen PEIXOS..busquem adoptant!
<< < (2/4) > >>
m0renikah_k0re:
a mi n0 m'importaria cuidartels :)
visc en una casa amb 2 gossos, y una tortuga xD.
abans tenia perikit0s k es van eskapar, i algun cop e tingut peix0s k la vritat n recordo k els hi va pasar.
pero aki estimem moltisim als animals
>>Dj Jivo<<:
PTT!!!!!

La meva noia i jo hem restaurat un aquari fa unes setmanes i acabem d'estrenar-lo ficant un BETA i 3 GUPYS...

SI t'interessa tel's puc pillar jo i els adoptem... periòdicament fariem fotos i tal jejeje

Què et sembla?
>>Dj Jivo<<:
Per cert... el filtre es extern???

Ara m'he llegit tot el missatge (si si, em fustigaré a mi mateix per no haver-ho llegit abans de postejar)

El cert es que la peixera i la sorra no caldrien.

El problema es que nosaltres anem amb peixera de 28-30 graus amb termostat... no se si hi viurien o no, saps quina raça son?
djneme:
Intentare comentaro al foro de la associacio que estic abera si hi ha sort, pero sino tu tot aixo que as escrit cras un post i ho posas.
Espero que et sigui de ajuda.

http://eljardinetdelsgats.foroes.net/index.htm
PTT-future-:

--- Cita de: >>Dj Jivo<< en 30/07/08, 14:23:53 pm ---Per cert... el filtre es extern???

Ara m'he llegit tot el missatge (si si, em fustigaré a mi mateix per no haver-ho llegit abans de postejar)

El cert es que la peixera i la sorra no caldrien.

El problema es que nosaltres anem amb peixera de 28-30 graus amb termostat... no se si hi viurien o no, saps quina raça son?

--- Fin de la cita ---

Ostia nanu!!

em faria cantitat d'ilusió que visquèssin amb el teu entorn, segur que aprendrien ximpleries de les més divertides ( amb tot el carinyo del món )

Peeerooo... em semble qu el fet de la temperatura pot ser un problema.. de fet ara amb el calor, els hi poso glassons de gel perque estiguin mes fresquets...

A part el tema de la peixera és un handicap, ja ho fem tot en pack.. més facil, i com que porten 1 any que sempre han estat ells sols junts, no sabem fins a quin punt els hi molaria estar amb un altre entorn amb més peixets!

Igualment moooltíssim gràcies per l'interes... tant de bó disfrutis del teu acuàri i dels peixets!!

Mercy!

PD: morenika i neme, teniu privat, mercy!
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa