| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Es regalen PEIXOS..busquem adoptant! |
| << < (2/4) > >> |
| m0renikah_k0re:
a mi n0 m'importaria cuidartels :) visc en una casa amb 2 gossos, y una tortuga xD. abans tenia perikit0s k es van eskapar, i algun cop e tingut peix0s k la vritat n recordo k els hi va pasar. pero aki estimem moltisim als animals |
| >>Dj Jivo<<:
PTT!!!!! La meva noia i jo hem restaurat un aquari fa unes setmanes i acabem d'estrenar-lo ficant un BETA i 3 GUPYS... SI t'interessa tel's puc pillar jo i els adoptem... periòdicament fariem fotos i tal jejeje Què et sembla? |
| >>Dj Jivo<<:
Per cert... el filtre es extern??? Ara m'he llegit tot el missatge (si si, em fustigaré a mi mateix per no haver-ho llegit abans de postejar) El cert es que la peixera i la sorra no caldrien. El problema es que nosaltres anem amb peixera de 28-30 graus amb termostat... no se si hi viurien o no, saps quina raça son? |
| djneme:
Intentare comentaro al foro de la associacio que estic abera si hi ha sort, pero sino tu tot aixo que as escrit cras un post i ho posas. Espero que et sigui de ajuda. http://eljardinetdelsgats.foroes.net/index.htm |
| PTT-future-:
--- Cita de: >>Dj Jivo<< en 30/07/08, 14:23:53 pm ---Per cert... el filtre es extern??? Ara m'he llegit tot el missatge (si si, em fustigaré a mi mateix per no haver-ho llegit abans de postejar) El cert es que la peixera i la sorra no caldrien. El problema es que nosaltres anem amb peixera de 28-30 graus amb termostat... no se si hi viurien o no, saps quina raça son? --- Fin de la cita --- Ostia nanu!! em faria cantitat d'ilusió que visquèssin amb el teu entorn, segur que aprendrien ximpleries de les més divertides ( amb tot el carinyo del món ) Peeerooo... em semble qu el fet de la temperatura pot ser un problema.. de fet ara amb el calor, els hi poso glassons de gel perque estiguin mes fresquets... A part el tema de la peixera és un handicap, ja ho fem tot en pack.. més facil, i com que porten 1 any que sempre han estat ells sols junts, no sabem fins a quin punt els hi molaria estar amb un altre entorn amb més peixets! Igualment moooltíssim gràcies per l'interes... tant de bó disfrutis del teu acuàri i dels peixets!! Mercy! PD: morenika i neme, teniu privat, mercy! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |